XXL Nutrition

Back to Business

altraxx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
22%
Hallo Mensen,

Helaas ben ik een aantal maanden uit de running geweest en dat heeft mij niet veel goeds gedaan qua gewicht, maar we zijn er weer en we gaan er weer voor de volle 300% tegenaan.

Nu heb ik een voedingsschema opgesteld en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! en dan met name de verhoudingen van ekv of deze goed/ redelijk in balans zijn.

ik sport 3 keer in de week waarbij ik 15 fiets (warming up) daarna krachttraining (3 daagse split) daarna 30 tot 45 min crosstrain.

Ik hoop dat jullie mij goede adviezen kunnen geven zodat ik een goede start kan maken!

Alvast bedankt!

Bijlagen

Wat is je doel? In mijn ogen is het een beetje weinig...

• Topic Starter Topic Starter
oh sorry vergeten erbij te zetten. Mijn doel is cutten. kilotje of 15 om mee te beginnen

Greatz

Niemand?

Niet slecht. Geen idee wat er allemaal zit in komkommerspreak, dus kan daar ook geen uitspraken over doen. Verder zou ik lekker voor volkorenbrood gaan.
Verder zou ik voor het slapen wat vetten bij je kwark plaatsen om het opname proces te verlagen. Je eet heel de nacht namelijk niets meer.

Jij slaapt overigens vrij vroeg is het niet?

bedankt voor je reactie!

even snel opgezocht
Calorieen in 100 gram 163.4
Energie (Joule) in 100 gram 686.28
Eiwit 1.7
Koolhydraten 13.5
Vet 11.4

ik ga rond half 11 naar bed maar durf niet laat te eten omdat ik snel vet vast houd. misschien kan ik wat cashewnoten toevoegen?

bedankt voor je reactie!

even snel opgezocht
Calorieen in 100 gram 163.4
Energie (Joule) in 100 gram 686.28
Eiwit 1.7
Koolhydraten 13.5
Vet 11.4

ik ga rond half 11 naar bed maar durf niet laat te eten omdat ik snel vet vast houd. misschien kan ik wat cashewnoten toevoegen?

Niet bang zijn om laat te eten! Allemaal allang achterhaald! Het gaat tenslotte allemaal om de calorieën. Mijn voorkeur en van vele andere is kwark met wat vet. Noten kan idd.

Niet bang zijn om laat te eten! Allemaal allang achterhaald! Het gaat tenslotte allemaal om de calorieën. Mijn voorkeur en van vele andere is kwark met wat vet. Noten kan idd.

Hen cashewnoten toegevoegd bij mijn avondkwark scheelt 150 calorieën dus zit dan aardig aan mijn caloriebehoefte voor de cut.. is alles verder goed in verhouding?

bedankt voor de tips!

Terug
Naar boven