- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggenDeze week maar even bloed prikken.
Had net de arts aan de telefoon ik kan morgen de uitslag ophalen
Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggenDeze week maar even bloed prikken. Had net de arts aan de telefoon ik kan morgen de uitslag ophalen
Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggenDeze week maar even bloed prikken.
Had net de arts aan de telefoon ik kan morgen de uitslag ophalen

@trenaldo klopt idd maar dat kun je vanuit ons (anabolen henky's) als overdreven beschouwen
@pumpie komt er aan! Daar werkt mijn arts niet aan mee
@dutchoak ja maja wat verwacht je he.. de meeste mensen hebben deze waarden in een kuur. Niks om me zorgen over te maken
Nu hopen dat de hormonale testen ook groen licht gaan geven![]()
Ik kan ook echt niet wachten.. Ik begin 9 maart pas. Jammer dat alles zo lang moet duren maar toch maar even het zekere voor het onzekere nemen
Nog niet direct haha maar ik wil wel sowieso dit jaar nog off gaan