MuscleMeat

Baco Halotestin Kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggen ??? Deze week maar even bloed prikken.

Had net de arts aan de telefoon ik kan morgen de uitslag ophalen

Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggen ??? Deze week maar even bloed prikken.

Dat is behoorlijk kut, libido is het belangrijkste in het leven.
Hou me op de hoogte gab

Ik heb de hele cruise nog geen libido gehad maar nu in begin week 5 is het libido lager dan ooit tevoren?? Begrijp niet waar dit aan kan liggen ??? Deze week maar even bloed prikken. Had net de arts aan de telefoon ik kan morgen de uitslag ophalen

rot om te horen man!
Geen libido moet inderdaad best vervelend zijn!
Bloed trekken zal idd het beste zijn! Anders is het maar giswerk

ik baal hier echt heel erg van.. we zijn al 2 weken verder ofzo en het blijft maar uitgesteld worden. de arts zei me nog dat de nier en leverfunctie niet goed waren maar ik hoop dat ze dat overdreven hebben zoals normaal

dat is kut man, je had er al een keer eerder last van gehad als ik me niet vergis?

indd even bloedprikken,
goodluck bro

Niet hatend bedoeld, gewoon benieuwd: Is aas al dat gezeur met je gezondheid/libido waard?

Hoop dat je snel de clear krijgt, voor je gezondheid en ben benieuwd naar halo :D

De uitslag

Laatst bewerkt:
n64x6p.jpg

Waarden met * vallen dus buiten de referentie vermoed ik..

Ken er te weinig van om deze waarden juist te interpreteren. Enkel ALAT valt er redelijk buiten. De rest lijkt toch redelijk..

Staat er geen test en vrije test bij?

@trenaldo klopt idd maar dat kun je vanuit ons (anabolen henky's) als overdreven beschouwen

@pumpie komt er aan! Daar werkt mijn arts niet aan mee

@dutchoak ja maja wat verwacht je he.. de meeste mensen hebben deze waarden in een kuur. Niks om me zorgen over te maken

Nu hopen dat de hormonale testen ook groen licht gaan geven :D

@trenaldo klopt idd maar dat kun je vanuit ons (anabolen henky's) als overdreven beschouwen

@pumpie komt er aan! Daar werkt mijn arts niet aan mee

@dutchoak ja maja wat verwacht je he.. de meeste mensen hebben deze waarden in een kuur. Niks om me zorgen over te maken

Nu hopen dat de hormonale testen ook groen licht gaan geven :D

Ben er echt benieuwd, wanneer verwacht je ongeveer te starten?

Ik kan ook echt niet wachten.. Ik begin 9 maart pas. Jammer dat alles zo lang moet duren maar toch maar even het zekere voor het onzekere nemen

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Komend bloedonderzoek:
Hemoglobine (Hb)*
ASAT
ALAT
gamma-GT
Ureum*
Creatinine*
Triglyceriden*
HDL*
LDL*
Totaal cholesterol*
TSH, zonodig T4*
Creatinekinase (CK)*
Testosteron
vrij testestosteron
SHBG
LH
FSH
Prolactine
Oestrogeen
Cortisol

Nog niet direct haha maar ik wil wel sowieso dit jaar nog off gaan

Dat laat ik even aan de uitslag van het onderzoek afhangen.. Wilde eigenlijk een mini kuurtje er achter plakken maar als ik dan ook maar een klein beetje een libido drop krijg stop ik direct. Ik merk dat het libido alleen goed is op high test maar ik ben niet van plan om te bulken dus daar heb ik nu niks aan

Laatste week van de cruise :rocker2:
Deze week zet ik even geen test.. Loop al een week mank omdat ik deze eene keer eens iemand anders heb laten injecteren en ik vraag me af wat het libido doet als je 250 test zet, 2 weken niks en dan 1000 test
Morgen verwacht ik het bloed prik kitje en als dat klaar is is het dan ein-de-lijk zo ver. Had dit topic net zo goed een maand later kunnen openen :roflol:

Voortaan zelf prikken, kan je alleen jezelf de schuld geven ;)

Ik lees mee, starten die zooi.

Succes

Terug
Naar boven