AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
;)

thx ga ik proberen!! het is nu al weggetrokken maar ik haal m voor de volgende keer ;)

:roflol: die flesse, alcoholist haha. maar ziet er goed uit man!

heb niet helemaal meer gevolgd, hoe ziet je dieet er uit qua kcal en kuur?

ik heb het allemaal heel erg vaak aangepast maar ik heb het geprobeerd zo duidelijk mogelijk bij elkaar te zetten.
ik ben zeker weten vanalles vergeten maar ik geloof dat het er zo uit heeft gezien

week 1 t/m 5 roaccutane tot 60mg ED
week 3 t/m 7 500 mg test-e (2x 250mg per week)
week 3 t/m 7 400 mg deca (2x 200mg per week)
week 3 t/m 7 80 tot 100mg anavar ED
week 3 t/m 7 25 tot 125mcg t3 ED
week 2 t/m 7 2 capsules t5 ED
week 3&4 2ml vit b12 injects ED
week 6&7 2ml vit b12 injects ED
week 3 t/m 7 75mg provi ED
week 3 t/m 7 10mg nolva ED
week 8 t/m 10 100mg tren a ED
week 8 t/m 10 50mg mast p ED
week 8 t/m 10 500mg test e EW
week 8 t/m 10 2 capsules t5 ED
week 8 t/m 10 50mg provi ED
week 11&12 375mg test e EW
week 13 t/m 15 500mg test e EW
week 13 t/m 15 50mg test p ED
week 13 t/m 15 100mg winstrol depot ED (oraal innemen)
week 13 t/m 15 50mg mast p ED
week 13 t/m 15 100mg tren a ED
week 13 t/m 15 tot 2.5mg letrozol ED
week 13 t/m 15 100mg provi ED
week 11 t/m 15 75mch t3 ED
week 11 t/m 15 1 capsule t5 ED
week 13 t/m 15 20 tot 200mg clen ED
week 3 t/m 17 500iu hcg 2x per week
week 17 t/m 21 20mg nolvadex ED
week 17 t/m 21 20mg aromasin ED

per dag eet ik
100g basmati rijst
150g broccoli
post workout shake (20g caseïne, 30g whey & 0,5 melk)
ontbijt shake (50 g brinta, 20g 7 grane, 30g whey, 0,6 melk)
500g kwark
750ml bietensap
200g kip
400g koolvis
130g tonijn
1 eetlepel olijfolie
handje nootjes

ik eet om 09:00 - 12:00 - 14:00 - 16:00 - 18:00 - 20:00 - 22:00 uur

en gebruik op dit moment nog
vitamine c 1000mg ED
vitamine d3 3ug 3x per dag
vitamine e 268mg ED
ijzer 14mg ED
taurine 1g ED
magnesium 2 tabletten ED
omega 3/6/9 2 capsules ED

ik hoop dat het een beetje duidelijk is :p ik heb zelf ook niet echt zin om alles precies na te gaan haha maar zo ziet het er ongeveer uit en hoe ik de maaltijden verdeel spreekt voor zich, 09:00 ontbijtshake
12:00, 14:00, 16:00, 18:00 de 'warme'maaltijden alleen eet ik ze dan koud, om 20:00 (na de training anders schuift het gewoon met een warme maaltijd) de post workout shake whey en caseïne en dan om 22:00 de kwark met de nootjes en dan probeer ik al te slapen (erg vroeg maar werkt wel)

haha dat is een flinke lijst, voeding is wel minder dan wat ik eet en probeer ook ripped te worde nu :)

nu off en over paar maande weer kuren?

had jij nog wat van de vitamine b injects gemerkt? vriend heeft er toevallig ook ma vind die shit toch wat duur en geen zin het te pakke als je er toch niks van merkt

Merk je minimaal zoiets idd. Ik heb lifte gyno, je ziet het amper zoals je op de foto's ziet maar misschien dat ik het toch weg laat halen in de winter. Als ik het weg laat halen komt volgend jaar denk ik 1g primo 500mg test voor 20 weken ofzo maar dat zie ik dan wel weer ;)

Merk je minimaal zoiets idd. Ik heb lifte gyno, je ziet het amper zoals je op de foto's ziet maar misschien dat ik het toch weg laat halen in de winter. Als ik het weg laat halen komt volgend jaar denk ik 1g primo 500mg test voor 20 weken ofzo maar dat zie ik dan wel weer ;)

mooi man, wel flink duur

Waarom zoveel letro ED?

Day 1: .50mg Letro
Day 2: 1.0mg Letro
Day 3: 1.5mg Letro
Day 4: 2.0mg Letro
Day 5: 2.5mg Letro **
** You will remain at this dose until gyno symptoms subside. Once you believe your gyno is gone it is important to stay at this dose for another 4-7 days to ensure all traces are gone. I recommend people with a bf% over 15 stay on for a week as it may be harder to judge completely whether the lump is completely gone. Once this period is over it will be important to taper letro down slowly rather than coming off it completely. Regardless of which manner you tapered up your dose you will all taper down in the same fashion.

Nope ik gebruik 1 vast underground merk en 20 vials kost nooit niks :o maar de operatie gaat me meer kosten dus kuurtje kan er ook nog wel bij ;)

Afgaande van de foto's vind ik dat je je veel te veel zorgen maakt. Zat mensen met lichte gyno waaronder ikzelf en je ziet er niks van. Operatie kan je minstens 3 weken niet trainen, je krijgt een litteken dat zichtbaarder kan zijn dan de gyno zelf afhangende van de arts en het kan weer terugkomen. Als je de hele klier laat verwijderen krijg je een ingedeukte tepel.

Je staat er goed bij kerel!

Afgaande van de foto's vind ik dat je je veel te veel zorgen maakt. Zat mensen met lichte gyno waaronder ikzelf en je ziet er niks van. Operatie kan je minstens 3 weken niet trainen, je krijgt een litteken dat zichtbaarder kan zijn dan de gyno zelf afhangende van de arts en het kan weer terugkomen. Als je de hele klier laat verwijderen krijg je een ingedeukte tepel.

Hmm.. Ik heb nog de tijd tot de winter, in de tussentijd even zoeken naar een A klasse chirurg en even iemand zoeken die het weg heeft laten halen. Ben benieuwd hoe het resultaat uitziet

viel me niet eens op dat je gyno had. aan de fotos is niks te zien iig

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:41 ----------

dat is niet altijd zo, ligt eraan of ze dat gedeelte opvullen met weefsel

De eene keer is het zichtbaar de andere keer weer niet..

Pff de dromen zijn er weer.. Dit haat ik aan tren

De eene keer is het zichtbaar de andere keer weer niet..

Pff de dromen zijn er weer.. Dit haat ik aan tren

hehe gek genoeg heb ik er dit keer geen last van (600mg EW)
vorige cycle was ik in me dromen iemand die uit de gevangenis ontsnapte enz, helicopters die me volgden je noem t maar op. :roflol:

:roflol: als iets me dwars zit ga ik er de hele nacht over dromen.. Verschrikkelijk maja is niet anders. ik heb liever ook zo'n onzin droom die nergens over gaat haha

:roflol: als iets me dwars zit ga ik er de hele nacht over dromen.. Verschrikkelijk maja is niet anders. ik heb liever ook zo'n onzin droom die nergens over gaat haha

ja dat is ook herkenbaar. tren is niet iets wat je moet nemen in een periode waar je vaak piekert, dat word dan erger idd.

Zeker weten :o maar het laatste stukje gaan we gewoon door :D
Morgen maar alvast de huisarts bellen dat ik maandag het papiertje kom halen voor de trombose dienst, mochten ze deze niet mee geven om de een of andere reden heb ik nog tijd om een alternatief te bedenken

nice

hoeveel jaar lift je al eigenlijk?

Terug
Naar boven