MuscleMeat

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer terug in Nederland aangekomen (H)
Vanaf maandag nog 5 weken cruisen op 250mg test en 50mg provi en ondertussen bedenken wat ik precies ga zetten in de cut..
Week niet getraind en slecht (veel) gegeten dus ik begin maandag ook maar gelijk aan 75mg t3 en albuterol

Boven 1.85 m ben je sowieso fucked op foto's tenzij je massamonster bent imo. Maar nette stats kerel

Ah komt t door de lengte denk je? Nog niet in me opgekomen

Ah komt t door de lengte denk je? Nog niet in me opgekomen

Alle grote gasten die je normaal voorbij ziet komen zijn vrijwel allemaal 165-180 cm.

Bijvoorbeeld:
31.jpg
1,72 m bij 81 kilo. Wil je dat op 1,90m evenaren moet je al gauw droog staat rond de 110 kilo denk ik. Plus de schouderwijdte is van de meeste kleine mensjes bijna even groot als bij lange mensen waardoor de verhouding altijd kut zal zijn als je lang bent. Vooral als je een foto van een deel van je lichaam maakt. Maar als je iemand van 1,90 bij 100 kilo irl tegenkomt, is t gelijk een stuk indrukwekkender. Zal zeker meespelen.

Ahh ja zeker.. Foto is wel gefotoshopt maar oke ik snap je punt haha

Ik ben 113kg bij 193cm en ben nog steeds mega ecto :(

Is klote foto's maken zo :( laat totaal niet dien wat de spiegel laat zien

1st world 1.89+ master race problems...
Toch zou ik geen cm willen inleveren :P Op naar de 105 baco

Daar zat ik vorig weekend op haha maar ben vandaag pas terug gekomen van vakantie

Zolang jij niet naar de 130 gaat op die lengte vrees ik dat ook :(

Mooi doel. Zal nog heel wat kosten om daarop te komen. qua tijd/geld/eten

:o

Mooi doel. Zal nog heel wat kosten om daarop te komen. qua tijd/geld/eten

Dat zijn inderdaad de drie factoren die het meest zullen meespelen. Al verwacht en hoop ik dat ze alle drie vanzelf mee zullen groeien, elke keer weer een treden meer. Blessure vrij blijven mag daar van mij nog bijgezet worden (knock on wood).

Dat zijn inderdaad de drie factoren die het meest zullen meespelen. Al verwacht en hoop ik dat ze alle drie vanzelf mee zullen groeien, elke keer weer een treden meer. Blessure vrij blijven mag daar van mij nog bijgezet worden (knock on wood).

True. Deze eerste kuur was voor mij een aaneenschakeling van griep/koorst/diarree (wekenlang)/stress. 2 knieblessures opgelopen en schouder verneukt. fingers crossed ook voor jullie dat het goed gaat. Voor mij zijn de komende maanden voornamelijk voor herstel en dan weer knallen in januari. Hopelijk kan ik redelijk wat behouden.

Je zit inmiddels aan de trt+hcg? Al een idee wanneer je weer gaat blasten?

5 weekjes nog.. Weet nog niet precies wat k ga zetten ik denk 500 test low deca high mast

Wat versta jij onder high mast?
Ik ga over 2 weken een cut blast houden met 500 test 400 tren 400 mast ;)

Ik denk 800mg.. Was aan het denken aan 1000mg maar wil niet vol met acne zitten. In 2015 pas weer een 2e hgh cycle

True. Deze eerste kuur was voor mij een aaneenschakeling van griep/koorst/diarree (wekenlang)/stress. 2 knieblessures opgelopen en schouder verneukt. fingers crossed ook voor jullie dat het goed gaat. Voor mij zijn de komende maanden voornamelijk voor herstel en dan weer knallen in januari. Hopelijk kan ik redelijk wat behouden. Je zit inmiddels aan de trt+hcg? Al een idee wanneer je weer gaat blasten?
Ik heb gelukkig zelf nergens last van, met bodybuilding/krachttraining raak ik eigenlijk niet geblesseerd. Tenminste met compounds niet, met machines en isolatie oefeningen krijg ik hier en daar wel ongemakken. Isolatie vermijd ik dan ook het liefst. 'T lijkt me klote om tijdens de kuur geblesseerd te zijn.

Hijack van log over...

Terug
Naar boven