AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

Heb wel gedacht aan TRT (twijfel er nog steeds over) maar daar ben ik veel te jong voor ik kijk het even aan

Is de kogel nou al door de kerk wat betreft de TRT? Na doorlezen van je posts en logs krijg ik niet echt de indruk dat je de gear in je off periode met rust kan laten namelijk :D

• Topic Starter Topic Starter
we zullen zien waar het schip strand haha maar ik kan nu wel wat test gebruiken. lang genoeg gewacht :roflol:

Ik merk dat ik droger word nu door de hgh en t3. Van de kuur ernaast merk ik zo snel natuurlijk nog niks

Statts nu
99kilo
10 vet

Yes ik wil ze weer allemaal op 1 pagina onder mekaar hebben zoals de vorige keer dus die komen als afsluiter ;)

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Nu net is de stang met bankdrukken op m'n keel gevallen.. Heb liggen stikken daar maar ben eronder uit gekomen. M'n handen begonnen vol te bloeden dus vandaag geen training voor mij..

damn wat gebeurde er precies?

gvd doet al zeer als ik eraan denk

Hoe dan?! klinkt niet best kerel

Ik kreeg de laatste herhaling van m'n setje niet gemaakt dus ik wilden hem op de onderste beveiliging zetten. Ik zwiep die stang er op maar 1 kant kwam er net niet in dus hij hing schuin omlaag tegen m'n keel aan.. Geen idee wat ik met m'n hand heb gedaan maar ik heb m'n middelste 3 vingers en rechter knokkel open gehaald aan m'n rechter hand. Ik heb ook een rode streep aan m'n nek en kin haha ik zie er uit alsof ik ruzie heb gehad met iemand. Ik heb dat nooit zo serieus genomen dat je altijd een spotter moet hebben en had nooit gedacht dat het mij zou gebeuren maar zo zie je maar weer..

Ik hoorde je schreeuwen idd

damn!

kon precies wel wat erger afgelopen zijn.

Veel beterschap!

Ik kreeg de laatste herhaling van m'n setje niet gemaakt dus ik wilden hem op de onderste beveiliging zetten. Ik zwiep die stang er op maar 1 kant kwam er net niet in dus hij hing schuin omlaag tegen m'n keel aan.. Geen idee wat ik met m'n hand heb gedaan maar ik heb m'n middelste 3 vingers en rechter knokkel open gehaald aan m'n rechter hand. Ik heb ook een rode streep aan m'n nek en kin haha ik zie er uit alsof ik ruzie heb gehad met iemand. Ik heb dat nooit zo serieus genomen dat je altijd een spotter moet hebben en had nooit gedacht dat het mij zou gebeuren maar zo zie je maar weer..

hoe gaat het er ondertussen mee?

Bij mijn gym is het tegenovergestelde heb je mensen die je gaan spotten terwijl het helemaal niet nodig is, dat is ook hinderlijk. Heb je een PR dat eindelijk lukt staat er ineens een ecto achter je die het gewicht uit je handen trekt omdat je er wat langer over deed om het omhoog te krijgen. Kan mezelf juist extra hard pushen zonder spotter en als het mis gaat kan ik de gewichten er gewoon af laten vallen of de stang naar mijn benen toe rollen.

Heeel herkenbaar haha als iemand de stang alleen al aanraakt 1x vind ik dat mijn rep niet geldig is.. Vind het verschrikkelijk :p
Ik kon de stang niet van me af rollen of de gewichten er af laten rollen omdat hij aan 1 kant op de beveiliging zat en met de andere kant op m'n keel :o als je geen lucht krijgt kun je ook geen kracht zetten en de tijd gaat erg snel als je er onder ligt..
Het gaat nu weer goed gelukkig ik heb weer gewoon 8x 120kilo bankdrukken kunnen doen en 8x 35kilo Dumbells shoulder press met pleisters aan de vingers haha
Valt gelukkig allemaal reuze mee!

ik vind de hgh heel lekker gaan. ben al heel snel verhoogd na 5iu, vergeten erbij te zetten.. 1 kitje is nu bijna op.
weeg 101 kilo nu

baah ik zie hele vieze dingen nu voor me :roflol:

Ik zit dus met verschillende chronische blessures opgescheept aan beide benen op 4 plaatsen zoals in meerdere topics al is besproken maar ik begin nu t veel massa te verliezen aan de benen.
Voorheen had ik redelijk dikke benen van mezelf maar ze worden steeds kleiner en ik heb ondertussen al anderhalf jaar opzoek naar een oplossing dus ik heb me nu het volgende bedacht

Zou het zin hebben om iedere maandag, woensdag en vrijdag 2 oefeningen te doen voor de benen? (Kuiten mee gerekend). Het is erg pijnlijk voor mij en zelfs zo weinig kan al teveel zijn.

Maar dan zet ik er igf bij, alleen in de benen in iedere spier voor de rest in het lichaam nergens

Laatst bewerkt:
Niemand?

Ik zit dus met verschillende chronische blessures opgescheept aan beide benen op 4 plaatsen zoals in meerdere topics al is besproken maar ik begin nu t veel massa te verliezen aan de benen.
Voorheen had ik redelijk dikke benen van mezelf maar ze worden steeds kleiner en ik heb ondertussen al anderhalf jaar opzoek naar een oplossing dus ik heb me nu het volgende bedacht

Zou het zin hebben om iedere maandag, woensdag en vrijdag 2 oefeningen te doen voor de benen? (Kuiten mee gerekend). Het is erg pijnlijk voor mij en zelfs zo weinig kan al teveel zijn.

Maar dan zet ik er igf bij, alleen in de benen in iedere spier voor de rest in het lichaam nergens

Gezien het feit dat je waarschijnlijk meer van de materie weet dan ik, weet ik niet of je op mijn mening zit te wachten, maar ik drop m toch even :P

Trainingsfrequentie omhoog gooien zoals je zelf aangeeft lijkt me de ideale manier. Door je gear herstel je waarschijnlijk snel genoeg om dit zonder grote problemen te doen. Door je blessures lijkt me de intensiteit ook lager dan je zou willen ivm bang voor grote issues. Dus imo gewicht zo hoog mogelijk houden en volume aan de hoge kant. Maar t is nogal voor de hand liggend :p

Terug
Naar boven