AndroidHealthClinic

baco kuurlog 2014

• Topic Starter Topic Starter
Begonnen met
albuterol opbouwen - 75mcg t3 - 50mg provi - 250mg test voor 5 weken
Overgegaan op spierconditie 3x15 met 30 sec rust gevolgd door 1x rep out en na de training cardio
Het valt niet mee t is extreem zwaar trainen zo..

Wat zijn je stats momenteel? Kloppen ze hier links <<--

Volg je iig nog steeds ;)

105 kilo 11% vet ogv. Heb op pagina 19 nog een foto gezet maar ik krijg echt geen normale foto's geschoten de laatste tijd :/

Nog 4 weekjes cruisen op 250mg test en dan naast de TRT met bold only beginnen. Zie het nooit voorbij komen maar lijkt me interessant om een half jaar aan 1 stuk door te gebruiken.
Ik zit al aan de albuterol en aan de t3 75mcg maar daar kan ik nog niet over oordelen. Is me eerste keer albuterol ik gebruik het op dezelfde manier als dat ik clen gebruik maar t is nog te vroeg. Misschien dat ik de eerste 10 weken van de bold 200mg deca laat lopen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Doel is om wat voller en droger te staan op 100 kilo. Ben puur op spierconditie en conditie bezig, als dit goed gaat ga ik het een beetje combineren met vechtsport.

Nog 4 weekjes cruisen op 250mg test en dan naast de TRT met bold only beginnen. Zie het nooit voorbij komen maar lijkt me interessant om een half jaar aan 1 stuk door te gebruiken.
Ik zit al aan de albuterol en aan de t3 75mcg maar daar kan ik nog niet over oordelen. Is me eerste keer albuterol ik gebruik het op dezelfde manier als dat ik clen gebruik maar t is nog te vroeg. Misschien dat ik de eerste 10 weken van de bold 200mg deca laat lopen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Doel is om wat voller en droger te staan op 100 kilo. Ben puur op spierconditie en conditie bezig, als dit goed gaat ga ik het een beetje combineren met vechtsport.

heb zowat zelfde doeleinde denk ik als jou, niet zwaarder worden wel leaner en mooi 3d look enzo. wrm zou je er niet wat mast bij doen?

hoe hoog ga je doseren of ben je er nog niet over uit?

Ik bewaar mast even voor volgende zomer heb het wel al klaar liggen om eventueel erbij te proppen. Uiteindelijk mag ik wel wat zwaarder worden maar eerst even 100% afwerken. Zit sowieso aan de TRT dus heb alle tijd van de wereld

Ik bewaar mast even voor volgende zomer heb het wel al klaar liggen om eventueel erbij te proppen. Uiteindelijk mag ik wel wat zwaarder worden maar eerst even 100% afwerken. Zit sowieso aan de TRT dus heb alle tijd van de wereld

succes, ik blijf volgen.

Verdelen.. je moet er wat voor over hebben ;-) ---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ---------- zet 2x p week de helft. 2x 2 per week prikken. je kunt prima tot 4-5 ml per spot zetten.

4-5ml in uw schouders mag je al vergeten tenzij je zo'n dikke teut op u schouder wil hebben die pas na jaren verdwijnt ;)

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

De nolva is me aangeraden in een topic van vorig jaar ergens dat werkt bij mij heel goed om te voorkomen dat de klieren in de borst gaan opzetten. Ik heb ervaring met eca en clen en ben hier goed over te spreken. T3 heb ik nog nooit gebruikt en ik denk niet dat ik dat dit jaar nog ga gebruiken.

Goeie beslissing makker!!! T3 doet echt niet zoveel voor vetverbranding, alleen had ik altijd de indruk dat het mij hielp niet nog dikker te worden in een bulkkuur

4-5ml in uw schouders mag je al vergeten tenzij je zo'n dikke teut op u schouder wil hebben die pas na jaren verdwijnt ;)

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

ik zet regelmatig 4 in mn schouder. nergens last van.. 4ml in mn triceps gaf wel problemen :D:eek:

ik zet regelmatig 4 in mn schouder. nergens last van.. 4ml in mn triceps gaf wel problemen :D:eek:

Jij hebt ook wel echt een beestenfysiek. Ik wil ook geen 4 ml in m'n schouder, 3 gaat net maar dat voel ik al een beetje de volgende dag :P

4ml in de tricep :roflol: word steeds gekker

Vanaf 1 december wil ik beginnen met deze kuur

Is apart samen gesteld maar wil een keer wat anders proberen:

Week 1 t/m 10 600mg bold EW
Week 1 t/m 10 200mg deca EW
Week 1 t/m 10 125mg test EW

Week 11 t/m 20 600mg bold EW
Week 11 t/m 20 400mg mast EW
Week 11 t/m 20 125mg test EW

Week 21 t/m 35 600mg bold EW
Week 21 t/m 35 400mg primo EW
Week 21 t/m 35 125mg test EW

Zou dit kunnen zonder bridge? Wil niet persee zwaarder worden maar wel die volle harde afgetrainde look

Als ik dit klaar heb denk ik dat ik aan de hgh en 250mg test per week only

Waarom die testo zo laag? Merk jij beter libido op zo weinig test icm met andere gear?
Ben aan t uitvogelen wat voor mij goed werkt m.b.t libido. Wil dr elke dag als een geile aap bij lopen namelijk..

Waarom die testo zo laag? Merk jij beter libido op zo weinig test icm met andere gear?
Ben aan t uitvogelen wat voor mij goed werkt m.b.t libido. Wil dr elke dag als een geile aap bij lopen namelijk..

Ik wil er ook bij lopen als een geile aap dagelijks :roflol: iedere kans moet gegrepen kunnen worden snap je :p

Wil ook niet teveel extra massa gainen wil de zelfde bouw houden maar dan afgetraind

Mocht het libido weer dalen dan probeer ik wat anders door de test te uppen en/of een andere ester te gebruiken

Laatste keer dat ik van 600 testo 1 gram tren naar 900 testo 1gram tren ging was mn libido helemaal gefockt haha:(
Ga nu weer beginnen met 500 test 400 tren 400 mast.. ff kijken hoe dat werkt voor mn libido (mast er in moet wel wat boosten denk ik)

Mast zou er wel positieve invloed op moeten hebben maargoed provi werkt bij mij ook totaal niet.. Heb het getest op 25 tot 150 Mg.. Libido 0 verschil

Oja en ik pak dan 2 x een tabje arimidex per week, dat zou misschien ook een beetje helpen

Even een noob vraagje, maar wat is het verschil tussen het principe 'ON' blijven dus blast/cruise en trt?

Terug
Naar boven