Is klote foto's maken zolaat totaal niet dien wat de spiegel laat zien
I know that feels bro's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is klote foto's maken zolaat totaal niet dien wat de spiegel laat zien
Nog 4 weekjes cruisen op 250mg test en dan naast de TRT met bold only beginnen. Zie het nooit voorbij komen maar lijkt me interessant om een half jaar aan 1 stuk door te gebruiken.
Ik zit al aan de albuterol en aan de t3 75mcg maar daar kan ik nog niet over oordelen. Is me eerste keer albuterol ik gebruik het op dezelfde manier als dat ik clen gebruik maar t is nog te vroeg. Misschien dat ik de eerste 10 weken van de bold 200mg deca laat lopen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Doel is om wat voller en droger te staan op 100 kilo. Ben puur op spierconditie en conditie bezig, als dit goed gaat ga ik het een beetje combineren met vechtsport.
Ik bewaar mast even voor volgende zomer heb het wel al klaar liggen om eventueel erbij te proppen. Uiteindelijk mag ik wel wat zwaarder worden maar eerst even 100% afwerken. Zit sowieso aan de TRT dus heb alle tijd van de wereld
Ben puur op spierconditie en conditie bezig, als dit goed gaat ga ik het een beetje combineren met vechtsport.
Verdelen.. je moet er wat voor over hebben ;-) ---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ---------- zet 2x p week de helft. 2x 2 per week prikken. je kunt prima tot 4-5 ml per spot zetten.

De nolva is me aangeraden in een topic van vorig jaar ergens dat werkt bij mij heel goed om te voorkomen dat de klieren in de borst gaan opzetten. Ik heb ervaring met eca en clen en ben hier goed over te spreken. T3 heb ik nog nooit gebruikt en ik denk niet dat ik dat dit jaar nog ga gebruiken.
4-5ml in uw schouders mag je al vergeten tenzij je zo'n dikke teut op u schouder wil hebben die pas na jaren verdwijnt
---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

ik zet regelmatig 4 in mn schouder. nergens last van.. 4ml in mn triceps gaf wel problemen![]()

Waarom die testo zo laag? Merk jij beter libido op zo weinig test icm met andere gear?
Ben aan t uitvogelen wat voor mij goed werkt m.b.t libido. Wil dr elke dag als een geile aap bij lopen namelijk..
iedere kans moet gegrepen kunnen worden snap je