MuscleMeat

Bacteriostatisch of Steriel water

NPC

Cool Novice
Waardering
0
Een maat van me ging bij de apotheek voor Bacteriostatisch water, maar blijkbaar kennen ze dit niet ???
En dusdanig geven ze hem "steriel water voor injectie" mee naar huis.

Nu is mijn vraag hoelang pregnyl hierin kan bewaard worden?
En of het voldoende steriel is voor injectie?

NPC

Je hebt je maat toch gewaarschuwd over je kindjes die een HCG hoofd hadden hoop ik? :p

Ik stel me eigenlijk dezelfde vraag, mijn dokter had daar ook nog niet van gehoord, hij zegt dat het fysiologisch water is dat kan bekomen worden, is dit ook goed?

gewoon via het internet bestellen,net zo makkelijk.

-rodge

Is fysiologisch water dan niet goed rodge?

of gooi bij steriel water 1% BA en je hebt dan ook bac. water

Thnx voor de tip klaas

Karma on the way ;)

bij mijn apotheek stonden ze me ook aan te kijken of ik heel iets vreemds vroeg! je krijgt idd water voor injecties mee, in kleine doorzichtige plastic ampullen per 10ml!

voldoet prima voor hcg protocol imo

rodge zei:
gewoon via het internet bestellen,net zo makkelijk.

-rodge

welke site ?

Ik heb namelijk verschillende sites benaderd maar die hadden het allemaal niet
en bij de apotheek kreeg ik het niet mee.
Gelukkig kreeg ik van een toffe gast wat materiaal opgestuurt :)

Inkoopactie dan maar? :)

MrJ zei:

dat vind ik wel een goed idee want via die sites is het vrij prijzig om 1 ampul te bestellen
9 euro kost zo;n ding en dan komt er nog wel 20 euro ofzo bij

• Topic Starter Topic Starter
flex170578 zei:
Je hebt je maat toch gewaarschuwd over je kindjes die een HCG hoofd hadden hoop ik? :p

Ik stel me eigenlijk dezelfde vraag, mijn dokter had daar ook nog niet van gehoord, hij zegt dat het fysiologisch water is dat kan bekomen worden, is dit ook goed?

Ik heb hem idd gewaarschuwd,maar wil het toch absoluut gebruiken;)

Ik vindt het wel raar dat ze Bac water niet kennen en dat als dokter of apotheker???

En wat met de bewaarheid in fysiologisch en/of steriel water?
Of toch beter wat Benzyl Alcohol bijvoegen,kennen ze dit dan wel bij de apotheek?

Kan je dat niet gewoon bij een nederlandse internet apotheek bestellen ? Dan komen der ook niet zo veel verzendkosten bij lijkt me?Want bij mijn apotheek kon ik het alleen per liter krijgen zijden ze! :rolleyes: En hoe komen jullie aan de ampullen om het in te bewaren? Want die hadden ze daar ook niet...

mij stonden ze ook vreemd aan te kijken toen ik vroeg om bac water,o zegt ze je bedoeld injecteerbaar water!! toen kwam ze met een amp van 20ml aanzetten,werkte voor de rest prima.

Inkoopactie !! ik doe mee!

Yep ik ook inkoop actie :)

We hebben nu al een man of vier. Wie volgt?

hoeveel 30ml vials wilt iedereen afnemen?

en wie besteld het en verzorgd de distributie binnen NL? :p

Idd, mr J jij begon er over :) , ik doe ook mee !!

Terug
Naar boven