MuscleMeat

Bacteriostatisch of Steriel water

MrJ, Ook jij leest selectief????

Er staat in het eerste deel niets over omkeerbaar. Doch wordt dit wél in het tweede deel vermeldt. En laat daar nu net niets staan over HCG:cool:

Ik lees niet selectief hoor. Maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat deel 2 refereerd aan deel 1. Of heb je 2 totaal verschillende onderzoeken gequote?

ik lees ook dat het omkeerbaar is...:cool:

Pro HCG leest wat ze zelf willen dat is duidelijk!!

Dus weet je wat.....

Om het in Testo's bewoordingen te doen

Mensen die hcg willen nemen moeten dat lekka doen,het zal me een worst zijn.

maxmuscle zei:

Dus weet je wat.....

als je niet op een normale manier een discussie kan voeren...laat het dan..

Hey G....Max kan op een prima manier discussieren alleen is er een klein meningsverschilletje...moet kunnen,gab.

Testo zei:
Hey G....Max kan op een prima manier discussieren alleen is er een klein meningsverschilletje...moet kunnen,gab.

:D ik weet wel dat er een meningsverschil is betreffende HCG, helemaal prima..
dat moet ieder natuurlijk voor zichzelf weten..

verder heb ik in alle nauwkeurigheid zijn aangereikte link gelezen over het gebruik, omdat ik altijd open sta voor verschillende benaderingen...maar ook ik lees dat de vervormde zaadcellen in de loop der tijd weer verbeteren...

ik vind zijn snau na niet hoeven... verder is Max een prima vent!!

maxmuscle zei:

Dus weet je wat.....

Jeezes, het zijn jou quotes.

As je niet eens verstaat wat je quote, bemoei je dan met andere dingen en laat de volwassen mensen praten. Ik apprecieer dat wetenschap niet even makkelijk is voor iedereen, maar dit slaat toch echt wel alles.

Testo zei:

Uiteraard was er een meningsverschil. Hij verstond niet wat ie zelf quote, dat heb ik hem tot twee maal toe met handen en voeten uitgelegd, waarop zijn respons dan maar is dat iedereen anders het selectief leest. Als je zo reageert dan getuigt dat niet van de beste redenaarskunsten.

Dit is overigens geen nieuwe informatie ...

Big Cat zei:
Uiteraard was er een meningsverschil. Hij verstond niet wat ie zelf quote, dat heb ik hem tot twee maal toe met handen en voeten uitgelegd, waarop zijn respons dan maar is dat iedereen anders het selectief leest. Als je zo reageert dan getuigt dat niet van de beste redenaarskunsten.

Ach...we hebben allemaal wel eens een mindere dag,kerel....hoort er soms bij.:D

@Klaas

Ik slik wel graag(tabs dan,voor de grapjassen onder ons:p )....levert dat me nou weer wat karma op dan?

Testo zei:
@Klaas

Ik slik wel graag(tabs dan,voor de grapjassen onder ons:p )....levert dat me nou weer wat karma op dan?
zeer zeker..maar
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Testo opnieuw punten kan geven.:)

kvind dat die eikel eigenlijk wel genoeg heeft :D

@Testo; Bro het is niet nodig mij een hand boven het hoofd te houden. En offday?? Ik?? Zeker niet hoor.:D

Nogmaals, Ik heb beide delen gequote op de manier zoals ik het bedoeld had.

Namelijk; het eerste deel met HCG als uitgangspunt en het tweede deel met alleen steroiden als uitgangspunt. Dat Mr BigCat en consorten het op hun manier willen interpreteren, is vooralsnog aan hun.
Dat ik vervolgens reageer en aangeef dat het niet mijn zaad is waar ze mee experimenteren en ook dit wordt door deze mannen verkeerd geinterpreteerd en zij er vervolgens op hun professionele manier op willen reageren? so be it!

Sterker nog; ze mogen mij vervolgens in al mijn toekomstig geposte topics afzeiken op de manier waarop zij dit gewend zijn, ik wordt daar warm noch koud van.

Terug
Naar boven