Fitness Seller

Bacteriostatisch of Steriel water

Ik zou er ook 2 nemen mr j

Nog meer liefhebbers? Anders wordt het tijd om te gaan bestellen, denk ik zo! ;)

Yeps, wie gaat bestellen?

Ik stel nogmaals voor dat MrJ de handel bestelt. Aangezien MrJ de meest betrouwbare reputatie heeft;)

Stomme vraag misschien maar WTF is dat voor water en waar gebruik je het voor...

1fast400 heeft ze met houdbaarheidsdatum juni 2006.
Nog geinteresseerd?

NPC zei:
Een maat van me ging bij de apotheek voor Bacteriostatisch water, maar blijkbaar kennen ze dit niet ???
En dusdanig geven ze hem "steriel water voor injectie" mee naar huis.

Nu is mijn vraag hoelang pregnyl hierin kan bewaard worden?
En of het voldoende steriel is voor injectie?

NPC

Bacteriostatisch water vraag je hier in de apotheek gewoon als "water voor injectie"

HCG in gelyophiliseerde (poeder-)vorm bewaart voor een termijn van twee jaar. Eenmaal opgelost in water bewaart het maximaal 2 weken in de koelkast (4°C).

Als je op het etiket kijkt van de 'water voor injecties' die ze bij de apotheek hebben zie je geen 0,9% BA erop staan.

Juist met die BA kon je de HCG 30 tot 60 dagen in de koelkast bewaren dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Dat dacht ik dus ook Mister J

Wat Peter hier zegt van die 2weken geloof ik best...maar dan moet je meer hcg kopen en wordt het natuurlijk duurder.

Nog kandidaten die effectief Bacteriostatisch Water willen bestellen?

Meldt u hier... of stuur MrJ een PM (enkel als je effectief wil bestellen);
Zo kan hij makkelijker een berekening maken.

Is dat ok voor u MrJ?

Hier maar even melden. Zal volgende week dan maar gaan bestellen (tenzij er aangetoont wordt dat water uit de apotheek precies hetzelfde is bac. water ;) ).

Kijken hoe we het doen met de verdere bezorging van mij naar jullie toe.

Ga er niet van uit dat je met BA zoveel langer kan bewaren, het gaat om eiwitten he, het is niet een of andere stof die je moet beschermen tegen bacteriele contaminatie, of oxidatie, het gaat om een eiwit dat in opgeloste vorm of incorrecte pH zen tertiaire en quaternaire structuur volledig verliest.

Meeste eiwitten houden overigens geen 2 weken in oplossing.

Als je HCG langer wil bewaren, meng ze dan pas als je ze nodig hebt, daarom kun je het ook krijgen in zo vele varianten, voor alle soorten gebruik.

Big Cat zei:
Ga er niet van uit dat je met BA zoveel langer kan bewaren, het gaat om eiwitten he, het is niet een of andere stof die je moet beschermen tegen bacteriele contaminatie, of oxidatie, het gaat om een eiwit dat in opgeloste vorm of incorrecte pH zen tertiaire en quaternaire structuur volledig verliest.

De BA dient dus om het steriel te houden en heeft geen invloed op hoe lang de stof intact blijft?

Meeste eiwitten houden overigens geen 2 weken in oplossing.

En HCG dus ook max. 14 dagen?

Als je HCG langer wil bewaren, meng ze dan pas als je ze nodig hebt, daarom kun je het ook krijgen in zo vele varianten, voor alle soorten gebruik.

Tegenwoordig zijn de 1500IU bijna niet te krijgen, de 2500 en 5000 daarintegen wel.

Probleem is als je 500IU per week wilt zetten, je de volledige 5000IU in ene moet gaan oplossen in bijv. 5ml. Dan kan je wekelijks 0,5ml zetten. Dat scheen allemaal te kunnen met bac. water waardoor je het erg lang goed kon houden.

Maar dat principe

Peter...kun je effe toelichten over welke varianten u het hebt?
Men moet er ook over kunnen beschikken.

Bij gebruik in lage doseringen tijdens de kuur >>> hoe lang zou jij het bewaren indien gemengd met steriel water?

Kunt u een concreet voorbeeld geven?

MrJ zei:
De BA dient dus om het steriel te houden en heeft geen invloed op hoe lang de stof intact blijft?

Niet tenzij BA een niet-reactieve stof is, in welk geval het wel zou lukken als je het oploste in 100% BA, maar 0.9% zal niet veel aanvangen, nee.

En HCG dus ook max. 14 dagen?

HCG heeft een halfwaarde tijd van een aantal dagen, het is best mogelijk dat voor HCG soms een drietal weken ook mogelijk is, maar vanuit medisch standpunt kunnen ze niet meer dan twee weken op 4°C garanderen. En officieel bij KT zelfs geen dag.

Tegenwoordig zijn de 1500IU bijna niet te krijgen, de 2500 en 5000 daarintegen wel.

Lijkt me dan de beste optie om een crash dosis na je kuur te gebruiken, 4maal 2500 om de 5 dagen. Probleem opgelost.

Trouwens lijkt me onwaarschijnlijk dat de 250 en 500 uit de handel zijn, die worden gebruikt in fertiliteitsbehandeling

Het zou natuurlijk erg interessant zijn moesten er 250iu en 500iu varianten beschikbaar zijn.

NPC zei:
Peter...kun je effe toelichten over welke varianten u het hebt?
Men moet er ook over kunnen beschikken.

Bij gebruik in lage doseringen tijdens de kuur >>> hoe lang zou jij het bewaren indien gemengd met steriel water?

Kunt u een concreet voorbeeld geven?

Ik zou nooit iemand aanraden om zo iets te bewaren. het gaat om PCT, dan moet je met zekerheid weten wat je neemt. dat weet je alleen als je de bewaartermijnen van de firma respecteert.

Zit nu op stage, maar thuis heb ik een compendium, dan laat ik je wel weten welke variaties nog in belgie beschikbaar zijn.

Volgens Dr Crisler (Swale) kan men de ledygcellen beschadigen bij gebruik van Crash dosissen.

Niet akkoord mee?

Dat is ook mijn issue met die crash dosis.

Soulreaver had in het verleden meerdere studies gepost waarin besproken werd dat meer 500IU HCG je Leydig cellen kon beschadigen.

bout..dat betekend dat we met zn alle kansloze hcg hebben lopen injecteren e5d , terwijl het brand als de zenuwen!!

Terug
Naar boven