MuscleMeat

Bad Ass Mass - Review

Heb inmiddels aardig wat meegemaakt tussen m'n eerste post en nu. Vrijdag nadat ik gepost had ging ik trainen. Merkte dat ik ineens last kreeg van m'n testikels, een kramp gevoel. Dacht dat gaat zo weg.. maar niet dus.

Ook na het trainen had ik er nog steeds last van, het ging aan één stuk door. Zelfs zo erg dat ik een pijnscheut kreeg waarbij ik op de grond werdt gedwongen! Ook s'avonds nog wat last. Geen idee of het van de BAM komt, heb er na deze dag geen enkele keer last meer van gehad.

Ondertussen heb ik uit goede bron vernomen dat ALRI de product naam BAM (Bad Ass Mass) wil veranderen in BAT: Bad Ass Testikels... :cool:

Hallo iedereen.

Na de verhalen gelezen te hebben over Alri's BAM heb ik het inmiddels ook in huis gehaald. Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!
Gebruik het nu sinds maandag, een kleine week dus.

Maandag getraind, ging lekker. De dag erna voelde ik me ook top. Had spierpijn, maar dit keer anders dan anders. Misschien toeval, misschien een werking van BAM (na 2 caps??) Dosering dien ik overigens toe zoals voorgeschreven op het product.

Ik voel me sinds ik BAM gebruik erg opgepomt, de hele dag door. Helemaal de dag na het trainen is lekker, zoals ik net vertelde. Ik train 3 dagen in de week, ma-wo-vr, met een goed spieropbouwend schema en eetschema. De toeval van het bovengenoemde is kennelijk echt een werking van BAM, aangezien ik na elke trainingsdag deze spierpijn voel. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is een fijn gevoel, het lijkt net of je nog verzuurd bent van het trainen.

Qua gains verloopt het ook goed. Ik heb nu zo ongeveer al een kilo of anderhalf erbij gepakt. Straks ga ik weer trainen, ook dan zal ik me nog even wegen.

Dus, na 4 dagen gebruik ben ik al erg tevreden met dit product! Echt goede pomp tijdens trainen, je voelt je gewoon super, ook qua kracht. Het idee dat je alles aankan.

Bijwerkingen heb ik nog niet echt vernomen, maar merk wel dat ik iets sneller geirriteerd ben.. Weet niet of dit door de BAM komt.. Misschien nog meer mensen met dit verschijnsel?

Een collega van me gebruikt ook BAM maar die klaagt af en toe nog eens over hoofdpijn.. Voeding?

ik hou jullie op de hoogte, met de stats qua groei en kracht etc..
Iedereen aan te raden dit product!!
Tip: er is een speciale sectie voor reviews, staat boven deze sectie op de homepage van het forum :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb idd 2 potjes BAM

ik zou gewoon de 2potjes uitnemen

@hogan2....Ik wil ook BAM !! lijkt me goeie shit.
Hoop trouwens niet dat al je geliefde collega's er onder te lijden krijgen.
:)

Gr n*ger ck

Ik stack hyperdrol met bam en ben nu in week 2,

week 1 en 2 - 4x hyperdrol per dag

week 1 - 2 á 3x bam per dag
week 2 - 4x bam per dag

bijwerkingen komen me bekend voor (behalve last van testikels, gelukkig maar)
koppijn is snel weg te krijgen door een goede portie eten. Mijn eetlust is trouwens enorm toegenomen.

Wel ben ik s'ochtends helemaal gebroken en kan ik amper me nest uit komen. Ik pak gemiddeld meer dan 8 uur slaap, toch heb ik zo nu en dan een flinke dip en zit er dan ff goed doorheen.

Merk tot nu qua trainen een aardige krachttoename, ik praat dan over 5 tot 10 kilo meer pakken bij de meeste basis oefingen. Ik voel niet meer pomp dan normaal maar dit is ook niet de bedoeling van dit product.

Zo daar ben ik weer. Laat maar weer eens even wat van me horen..

Het gaat super met trainen, echt de pomp is gigantisch. Ben nu 4 kilo aangekomen ongeveer, en ook echt pure spiermassa.. duidelijk te zien.. Kracht is ook aanzienlijk toegenomen, met o.a. bankdrukken toch 15 tot 20 kilo vooruitgegaan!!! bij alle oefeningen merk ik duidelijke prestatiewinst.

Ik ben deze week begonnen met het nemen van 4 caps per dag ipv 2. (dus 2 sochtends en 2 savonds). Dit is de 3e week, dus de eerste 2 weken heb ik 2 caps op een dag genomen, en deze laatste 2 weken neem ik er dus 4 per dag. (Ook omdat ik begon te merken dat mijn lichaam eraan ging wennen...)

Qua bijwerkingen gaat het goed, nu geen vervelende bijwerkingen meer (zoals hoofdpijn etc.) maar nog wel steeds echt snel op m'n tenen getrapt! Er hoeft maar iets te gebeuren wat me niet aanstaat of ik ben al pissed off... Wel fijn met trainen trouwens..

De volgende keer ga ik stacken met jw denk ik, eens even kijken wat dat aanhaalt! Ben dus nog steeds zéér en zéér tevreden over deze BAM-only 'kuur'.

Rik

die 4 kilo zal echt geen droge massa zijn, na die drie weken ga je er echt wat van merken juist, dat je aan het einde van je cycle 4 kilo haalt ga ik wel geloven:D

dudes...aangezien de TS hier nietmeer post zal ik maar posten...

nu 3weken bezig met JW en 1 weken met Bam op normale dosis

begingewicht 111.5 nu 113.8 and dry as ****(voor mij altans)!

jw en bam zijn dus GEEN placebo :) traint lekker ook,redelijk wat krachttoename.geen vochtophoping,geen acne,(momenteel nog) geen libidoverlies,eigenlijk alleen maar voordelen tot nu toe!

volgende keer neem ik er nog Pro anabol bij,dan gaan we pas knallen

Nou daar ben ik dan weer.

Heb inmiddels aardig wat meegemaakt tussen m'n eerste post en nu. Vrijdag nadat ik gepost had ging ik trainen. Merkte dat ik ineens last kreeg van m'n testikels, een kramp gevoel. Dacht dat gaat zo weg.. maar niet dus.

Ook na het trainen had ik er nog steeds last van, het ging aan één stuk door. Zelfs zo erg dat ik een pijnscheut kreeg waarbij ik op de grond werdt gedwongen! Ook s'avonds nog wat last. Geen idee of het van de BAM komt, heb er na deze dag geen enkele keer last meer van gehad.

Af en toe nog steeds beetje hoofdpijn (ja, ik zal meer water gaan drinken), en ik merk dat mijn baardgroei een stuk sneller gaat! Dat is een goed teken geloof ik.. een teken dat het werkt?

Net weer getraind, gigantische pomp! Ook kracht gaat lekker, kan langer door met setjes. Massa gaat ook lekker, zal morgenvroeg ff weer wegen. Van mijn zus te horen gekregen dat ik ook een wat dikkere kop had gekregen.. Wéér goed teken:cool:

Ook merk ik dat ik 'droger' wordt. Tijdens het trainen komen de spieren goed naar buiten! Kan mooi de schouderkoppen zien, waarin de spieren echt mooi te zien zijn. Ook biceps en triceps zien er goed mooi vol en droog uit.. De rest zit onder een hemd;)

Nogmaals erg tevreden over deze BAM only 'kuur'..

De volgende wordt een stack met JW erbij!

ik hou jullie op de hoogte..

Rik

baardgroei? dikkere kop? wtf zijn toch geen roids? :D

of is het tijdelijk vocht ofzo? je kop gaat toch niet groeie van dat spul hehe..

en normaal gaat je lichaamshaar toch sneller groeie? niet je baard enzo????

Ben nu 4 weken met JW en BAM in de weer, enneh niks hoor!
Er wordt over gesproken alsof men aan het kuren is! haargroei etc. Wordt er een beetje lacherig van.(behalve als ik denk wat die zooi me gekost heb)
Maar stack! ze allemaal.

Ben nu 4 weken met JW en BAM in de weer, enneh niks hoor!
Er wordt over gesproken alsof men aan het kuren is! haargroei etc. Wordt er een beetje lacherig van.(behalve als ik denk wat die zooi me gekost heb)
Maar stack! ze allemaal.

Vind het ook tegenvallen hoor, JW ben ik daarintegen ben ik zeeeer over te spreken.

baardgroei? dikkere kop? wtf zijn toch geen roids? :D

of is het tijdelijk vocht ofzo? je kop gaat toch niet groeie van dat spul hehe..

en normaal gaat je lichaamshaar toch sneller groeie? niet je baard enzo????

dergelijke dingen vind ik dus verdacht

Hallo iedereen.

Na de verhalen gelezen te hebben over Alri's BAM heb ik het inmiddels ook in huis gehaald. Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!
Gebruik het nu sinds maandag, een kleine week dus.

Maandag getraind, ging lekker. De dag erna voelde ik me ook top. Had spierpijn, maar dit keer anders dan anders. Misschien toeval, misschien een werking van BAM (na 2 caps??) Dosering dien ik overigens toe zoals voorgeschreven op het product.

Ik voel me sinds ik BAM gebruik erg opgepomt, de hele dag door. Helemaal de dag na het trainen is lekker, zoals ik net vertelde. Ik train 3 dagen in de week, ma-wo-vr, met een goed spieropbouwend schema en eetschema. De toeval van het bovengenoemde is kennelijk echt een werking van BAM, aangezien ik na elke trainingsdag deze spierpijn voel. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is een fijn gevoel, het lijkt net of je nog verzuurd bent van het trainen.

Qua gains verloopt het ook goed. Ik heb nu zo ongeveer al een kilo of anderhalf erbij gepakt. Straks ga ik weer trainen, ook dan zal ik me nog even wegen.

Dus, na 4 dagen gebruik ben ik al erg tevreden met dit product! Echt goede pomp tijdens trainen, je voelt je gewoon super, ook qua kracht. Het idee dat je alles aankan.

Bijwerkingen heb ik nog niet echt vernomen, maar merk wel dat ik iets sneller geirriteerd ben.. Weet niet of dit door de BAM komt.. Misschien nog meer mensen met dit verschijnsel?

Een collega van me gebruikt ook BAM maar die klaagt af en toe nog eens over hoofdpijn.. Voeding?

ik hou jullie op de hoogte, met de stats qua groei en kracht etc..
Iedereen aan te raden dit product!!

Hmm...ik ben een compete noob als het aankomt op producten als deze... so correct me if I'm wrong.... maar je bent pas 20, gaat dat geen problemen geven?

Terug
Naar boven