AndroidHealthClinic

bad trips en andere onprettige confrontaties met jezelf

  • Topic starter Lauw
  • Startdatum
  • Reacties 77
  • Weergaven 3K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

:( ben beledigd, nee hoor :D
lol :P
 
Ik heb 1 keer iets erg fouts gedaan met een stel vrienden, eerst knetter stoned roken en dan je proberen met opzet flauw te laten vallen, het was op zich een unieke ervaring. Ik had het idee dat ik achterover van een berg viel(fractie van 2 a 3 seconden van de wereld) en toen ik wakker werd lag ik op de grond.
 
Ik heb 1 keer iets erg fouts gedaan met een stel vrienden, eerst knetter stoned roken en dan je proberen met opzet flauw te laten vallen, het was op zich een unieke ervaring. Ik had het idee dat ik achterover van een berg viel(fractie van 2 a 3 seconden van de wereld) en toen ik wakker werd lag ik op de grond.

wat is daar zo erg fout aan? ???
 
Hehe lache verhalen

Ben van plan om met een paar vrienden binnekort ook voor eht eerst space cake te eten, maar we weten niet hoe je het maakt dus dat wordt kopen:o

Ook ga ik een keer paddo's proberen, maar ik heb er allemaal geen reet verstand van, welke je moet nemen enzo, dus eerst maar eens bekijken hoe dat zit.

Overigens wel te vette verhalen gehoord,over mensen die dachten dat de anderen niet echt waren, en keiharde wegfietste enzo:roflol:
 
AAAAAAH, ja dat is best fout ja :eek: :p
wist je dat pas achteraf of was je zo dom om het erop te wagen?

Achteraf pas, als-in jaren later, vanaf je 13de tot aan je 18de ofzo ben je nog niet verstandig ;) Hoewel sommige die ouder zijn nog steeds niet al te snugger zijn ;)
 
Achteraf pas, als-in jaren later, vanaf je 13de tot aan je 18de ofzo ben je nog niet verstandig ;) Hoewel sommige die ouder zijn nog steeds niet al te snugger zijn ;)

uitkijken he, ben zelf nog maar 14:mad: :p
 
Jongens voorzichtig.
Paddo's komen uit de natuur en derhalve weet je nooit exact hoe sterk ze zijn.
Ik ben geen expert in het gebruik maar neem wel de mensen op die er heel slechte ervaringen mee hebben op mijn werk. Decorum loze beesten zijn het af en toe.
Ik vind alleen alcohol acceptabel en ook dat is gevaarlijk maar komt langzaam op en als je op tijd stopt niks aan het handje.
Drugs zitten er vaak in en je lichaam moet het zelf maar uit zien te zoeken/zieken.
Heb je een bad trip dan veel zoete drank en vitaminen C...
 
combi speed + xtc + lsd

Bad trip @ Barocci Zundert.

Deze keer zou ik nog eens voor de 2de keer lsd nemen, eerste keer was goed
meegevallen dus..
Voor we vertrokken al een lijntje speed zoals gewoonlijk, en onderweg nog snel een pilletje,
echter ik voelde na een uur nog niks van de xtc, daarom
begon ik te twijfelen om nog lsd te nemen, omdat ik wist dat xtc pas na 2
uurs kan beginnen werken. daar aangekomen begon ik me al druk te maken
omdat ik dat goede gevoel niet kreeg, de sfeer zat er wel in in de Barocci,
de schaars geklede danseressen waren weer volop aan het dansen..
Ik had er zelf geen zin in ik plakte liever in een zetel en bekeek het vanop een
afstand. toen heb ik achteraf bekeken de verkeerde beslissing genomen om
toch die LSd nog te nemen:eek:
Begon al snel de dingen anders waar te nemen, begon de indruk te krijgen dat
iedereen mij aan zat te kijken. kwam er iemand voor mij staan en die had een
rietje vast waar allemaal glinsters uit kwamen, begon ook redelijk angstig te
worden. Ben dan even in de auto gaan zitten met een vriend, maar ik kreeg
niks meer gezegd. Ik was zo zwaar onder de indruk van wat er rondom mij
gebeurde en begon erin in te geloven dat dit echt was.
Terug naar binnen gegaan, wat rond gewandeld binnen,
Mensen zagen er niet meer uit als mensen, maar hadden allemaal duivelshoofden,
die mij aan stonden te staren , vanaf toen ging het helemaal
fout, ben blijven rondlopen in die disco op zoek naar de uitgang, die ik gewoon
niet meer kon vinden, ik wist het gewoon niet meer. dan ging alles razendsnel
dan weer traag, weet niet hoelang ik daar rondgelopen heb. Uiteindelijk, ik
weet niet na hoelang en hoe kwam ik bij mijn vrienden terecht, die hebben
mij dan naar buiten geleid, ik keek achter mij en iedereen was veel kleiner,
vanaf ik buiten geraakt ben weet ik niks meer, ben toen 1 week ni goed
geweest.
 
combi speed + xtc + lsd

Bad trip @ Barocci Zundert.

Deze keer zou ik nog eens voor de 2de keer lsd nemen, eerste keer was goed
meegevallen dus..
Voor we vertrokken al een lijntje speed zoals gewoonlijk, en onderweg nog snel een pilletje,
echter ik voelde na een uur nog niks van de xtc, daarom
begon ik te twijfelen om nog lsd te nemen, omdat ik wist dat xtc pas na 2
uurs kan beginnen werken. daar aangekomen begon ik me al druk te maken
omdat ik dat goede gevoel niet kreeg, de sfeer zat er wel in in de Barocci,
de schaars geklede danseressen waren weer volop aan het dansen..
Ik had er zelf geen zin in ik plakte liever in een zetel en bekeek het vanop een
afstand. toen heb ik achteraf bekeken de verkeerde beslissing genomen om
toch die LSd nog te nemen:eek:
Begon al snel de dingen anders waar te nemen, begon de indruk te krijgen dat
iedereen mij aan zat te kijken. kwam er iemand voor mij staan en die had een
rietje vast waar allemaal glinsters uit kwamen, begon ook redelijk angstig te
worden. Ben dan even in de auto gaan zitten met een vriend, maar ik kreeg
niks meer gezegd. Ik was zo zwaar onder de indruk van wat er rondom mij
gebeurde en begon erin in te geloven dat dit echt was.
Terug naar binnen gegaan, wat rond gewandeld binnen,
Mensen zagen er niet meer uit als mensen, maar hadden allemaal duivelshoofden,
die mij aan stonden te staren , vanaf toen ging het helemaal
fout, ben blijven rondlopen in die disco op zoek naar de uitgang, die ik gewoon
niet meer kon vinden, ik wist het gewoon niet meer. dan ging alles razendsnel
dan weer traag, weet niet hoelang ik daar rondgelopen heb. Uiteindelijk, ik
weet niet na hoelang en hoe kwam ik bij mijn vrienden terecht, die hebben
mij dan naar buiten geleid, ik keek achter mij en iedereen was veel kleiner,
vanaf ik buiten geraakt ben weet ik niks meer, ben toen 1 week ni goed
geweest.




Moraal van het verhaal:

:finger:DON'T DO DRUGS!!!:finger:
 
Jongens voorzichtig.
Paddo's komen uit de natuur en derhalve weet je nooit exact hoe sterk ze zijn.
Ik ben geen expert in het gebruik maar neem wel de mensen op die er heel slechte ervaringen mee hebben op mijn werk. Decorum loze beesten zijn het af en toe.
Ik vind alleen alcohol acceptabel en ook dat is gevaarlijk maar komt langzaam op en als je op tijd stopt niks aan het handje.
Drugs zitten er vaak in en je lichaam moet het zelf maar uit zien te zoeken/zieken.
Heb je een bad trip dan veel zoete drank en vitaminen C...

Ja, dat wil ik hier ook nog zeggen:
Af en toe gebruiken kan geen kwaad : maar laat je niet vangen door de drugs
want dat kan snel gebeuren !!;)
 
Bad trip:

Het was in de tijd dat ik nog regelmatig houseparty's bezocht en de XTC in massavreetbulkhoeveelheden naar binnen ging.

Na het 'blauwe pilletje met een kruisje' nummertje 7 begon ik me erg raar te voelen... Ik besloot te gaan zitten op de tribune, alwaar op de muren in de verte zich allemaal rare dingen afspeelde... Af en toe schrok ik heel erg van iets dat een soort groot monsterlijk gezicht leek te zijn...

Goed het ging wel weer dus ik verder feesten, toen ging het mis...

Ineens raakte ik in paniek en zag ik in de verte iemand op een brancard voorbij gereden worden door mensen van de ambulance! Ik rende er naartoe en beukte allemaal mensen opzij! Toen ik er was was ik ervan overtuigd dat het mijn vriendin was!! Hart ging tekeer! Ik werd gek dacht dit kan niet, hoe kan dit, ik keek als een wilde om me heen en probeerde het te begrijpen....

Toen op een gegeven moment kwam ik erachter dat het allemaal nep was. Er was geen brancard (het was het blad van de bar) en er was geen ambulancepersoneel alleen dansende mensen. Diezelfde mensen keken mij vervolgens aan zo van: 'wow die gozer gaat uit zijn dak!'


Ik weet uiteindelijk dat het is gekomen door een hoge dosis MDMA die zich voor een deel omzet in MDA wat een hallucinerende werking heeft, waardoor ik gewoon echt dingen zag die er echt totaal niet waren. Dit was de enige keer dat ik ooit echt hallucineerde op pillen en ook de enige keer dat ik zo'n hoge dosis had genomen.
 
paddotrip verhalen, mooi werk :D

ik heb één keer getript op paddo's. Het was een prachtige ervaring (met een klein dipje), maar voorlopig vind ik het wel even prima (tot mn pensioen of zo :D)

Voor mij was het een cadeautje aan mezelf voor het behalen van mn vwo diploma. Ik was al tijden nieuwsgierig naar paddo's. Kameraden van me hadden het wel eens gebruikt, maar ik wist wel dat ik rustig in mn kop moest zijn, wilde ik echt kunnen genieten van de paddo's, afgaande op de ervaringen van mn vrienden. Dus m'n diploma weten te halen en twee weekenden later zat ik bij een goede kameraad met een kop paddo thee voor me. We hebben daar met z'n drieen twee porties weggewerkt in de vorm van thee. Niet gek veel dus, MAAR WAT EEN MAF SPUL.

Het begon met de tv die ineens op en neer 'flitste'. vervolgens hoorde ik mijn stem stuiteren tussen muren van de kamer en was de kamer veel te klein voor mn gedachtes. we zijn naar buiten gegaan en aangezien hij aan de rand van een bos woont, zijn we daar in gelopen.

Chronologisch heb ik de dingen nog steeds niet op een rijtje, maar ik heb bomen geknuffeld, was er serieus van overtuigd dat ik de leider van ons groepje was en voelde me opperbest. De bomen hadden vagina's en de kudde schapen die we onder weg tegen kwamen maakte me duidelijk dat schapen ALLES wisten. Schapen waren gewoon de bom!
Na een tijdje kwamen we op een groot weiland en GROEN gras. Zo groen had ik nog nooit iets groen zien zijn. Het golfde en was prachtig.
Mn kameraad en ik keken elkaar aan en we maakten connectie: rennen! We zetten het op een lopen het grasland in en eenmaal uitgelopen voelde ik mn hart in m hele lichaam kloppen. Mn hoofd stond onder immens druk. Mn vrienden wilden het bos waarin, maar ik kon het niet meer, ik kon het bos gewoon niet in. Waarom weet ik niet, maar het lukte niet :D
Het werd tijd om maar eens te gaan zitten.... Ondertussen fietst een klasgenote langs, roept vriendelijk hoi en fietst godzijdank verder. Ik sta op, maar zak door mn knieen en lig plat op mn buik, uitgestrek op de grond. Ik had het gevoel dat ik diep in de grond zakte (a la trainspotting zeg maar) en heb, zo heb ik later gehoord, ongeveer een kwartier daar gelegen. Een paar keer heb ik het gevoel gehad dat ik omhoog kwam, maar zakte direct weer dieper in de grond. Ik herinner me eigenlijk nauwelijks wat van dit kwartier, maar het beeld van een loopgraaf vol lijken dringt zich op als enige herinnering. Toen ik voor de 3e of 4e maal oprees, was ik in een keer genezen, sprong (letterlijk) op en was er weer helemaal klaar voor.
Een van de meest indrukwekkende ervaringen die ik ooit heb gehad.

Ik ben op school overigens eens fout gegaan op een jointje (een joint in de morgen, een dag zonder zorgen, jaja...). Kwam school binnen, kreeg ineens honger als een wild paard en voelde me kats niet goed. Had geen geld om wat te eten te halen en ben dus even op de wc gaan zitten om bij te komen. Na een paar minuten dacht ik dat het wel weer ging, liep de garderobe in en zag een klasgenoot: ETEN!
Echter, ze ziet me zet ogen als schoteltjes op en zegt: Je bent een lijk!
Toen begon het langzaam zwart voor mn ogen te worden, tot ik op een gegeven moment echt niks meer zag, maar nog wel liep: BOEM! vast met mn kop tegen een dikke pilaar aangelopen. Al voelend een beetje verder geschoven langs een aantal kluisjes, totdat ik besefte dat ik wel beter even kon gaan zitten, want ik zag nog steeds niks. Gelukkig kwam mn gezichtsvermogen na een marsje snel weer terug...
 
ok here goes:

was op vakantie in vancouver, canada en ging met m'n neef naar een rave met armin van buuren en the offspring (rare combo maar ja), zelf nog drugs behalve weed&alco&sigaretten genomen, en m'n neef daagde op met 50pille

uit nieuwsgierigheid 2 genomen (waarmee ik dan 12 u aan een stuk flipte)
het effect ervan: niet moe worden, heb getongd met 35 canadese meisjes (fo real) en een echt babbelgat, 'k was een waterval van woorden, incredable.

na de rave naar een strandje gaan relaxen, met een uitstekend zicht, kwam dan thuis om dan weer naar hidalgo in de cinema te gaan kijken en om daarna te gaan zwemmen en hier gebeurde het

het zal wel door water/voedsel tekort komen maar plotseling viel ik flauw op de wandelvloer vh zwembad en het volgende dat ik herinner is dat de trip in de ambulance naar het ziekenhuis en 2 toffe flikken waar ik op de foto meestond, nog in m'n zwembroek en natuurlijk nog onder invloed vd xtc

bewijsje:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Godverdomse junkies!

Gelukkig ben ik gestopt nadat ik een uitgebreid gesprek met een boom gevoerd heb want alleen al van deze dingen te lezen bekruipt die paranoia mij weer brrrrrrrr
 
Bad trip:

Het was in de tijd dat ik nog regelmatig houseparty's bezocht en de XTC in massavreetbulkhoeveelheden naar binnen ging.

Na het 'blauwe pilletje met een kruisje' nummertje 7 begon ik me erg raar te voelen... Ik besloot te gaan zitten op de tribune, alwaar op de muren in de verte zich allemaal rare dingen afspeelde... Af en toe schrok ik heel erg van iets dat een soort groot monsterlijk gezicht leek te zijn...

Goed het ging wel weer dus ik verder feesten, toen ging het mis...

Ineens raakte ik in paniek en zag ik in de verte iemand op een brancard voorbij gereden worden door mensen van de ambulance! Ik rende er naartoe en beukte allemaal mensen opzij! Toen ik er was was ik ervan overtuigd dat het mijn vriendin was!! Hart ging tekeer! Ik werd gek dacht dit kan niet, hoe kan dit, ik keek als een wilde om me heen en probeerde het te begrijpen....

Toen op een gegeven moment kwam ik erachter dat het allemaal nep was. Er was geen brancard (het was het blad van de bar) en er was geen ambulancepersoneel alleen dansende mensen. Diezelfde mensen keken mij vervolgens aan zo van: 'wow die gozer gaat uit zijn dak!'


Ik weet uiteindelijk dat het is gekomen door een hoge dosis MDMA die zich voor een deel omzet in MDA wat een hallucinerende werking heeft, waardoor ik gewoon echt dingen zag die er echt totaal niet waren. Dit was de enige keer dat ik ooit echt hallucineerde op pillen en ook de enige keer dat ik zo'n hoge dosis had genomen.


Damn! Ik heb ook ooit gelijkaardige dingen meegemaakt met mdma en ik zou enorm graag eens op camera zien hoe de mensen rondom je op zoiets reageren :roflol:
 
...verhaal...
Dat heb ik ook zo vaak gehad, haha. Niet datzelfde precies, maar wel dat je op een houseparty stond en ineens denk je "Hee, relaxed dat ze hier ook hangtafels hebben neergezet!". Je draait je om en vertelt je maat over je hangtafel. Je maat kijkt achter je door en ziet alleen maar een meisje haar veters strikken. Dat meisje staat op en zegt: "Waarom leunde je op me?".

Ik heb wel eens koeien gezien tussen de mensen enzo. Maar dat is niet echt iets volledigs psychisch naar mijn idee. Je pupillen zijn zo groot dat je nooit van zijn levensdagen meer iets fatsoenlijk kan zien. Alles is een beetje vertekend. En je ziet geen dingen die er niet zijn, alleen zijn de rare verschijningen lichtelijk anders dan in de werkelijkheid.
 
Back
Naar boven