XXL Nutrition

Badr hari busted

Bezoekers in dit topic

Poeh, dit kwam net zo onverwachts als de schorsing van Overeem en de bekentenis van Armstrong. Ik had dit nou echt nooit verwacht, ik denk dat ik hier toch wel 'n paar maandjes therapie voor nodig heb. Dit schaadt mijn wereldbeeld enorm.

:roflol: right on

He's a bad boy!
Hoop dat ie nog wel even goed veroordeeld wordt voor al zijn mishandelingen.
Maar zal wel weer 2 kopjes thee worden.

Snap deze heisa niet zo ieder weldenkend mens weet dat in deze sport net als bodybuilding gebruikt word
Dat bodybuilding hierover wat openlijker is als een k1 ufc gws etc. is een feit

Ik hoop dat we over een tijdje niets meer van hem horen...

niks nieuws onder de zon? Er wordt doping gebruikt in de vechtsport! Dat dit kan in nederland. Ik hoop dat mister10 niet plots een hartaanval krijgt, zoals ik zojuist bijna opliep bij deze treurige berichtneming.

:d

lekker voor m!

Dat enorme gewichtsverlies in de gevangenis kwam ook door het kuren. Hij zou toen wel net klaar zijn geweest met het kuren.

Roid Rage verklaart ook zijn gedrag toen hij die gast lens schopte

Maar Badr is toch niet busted? Met in bezit hebben van HGH en steroiden ben je niet per definitie een gebruiker. Zolang de bloedstalen maar in orde zijn kan hem weinig aangerekend worden.

ah nou hopen dat die waardes heel snel ook ff worden gemeten en niet in orde blijken :D

Maar Badr is toch niet busted? Met in bezit hebben van HGH en steroiden ben je niet per definitie een gebruiker. Zolang de bloedstalen maar in orde zijn kan hem weinig aangerekend worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als dit geen gebruiker is weet ik het ook niet meer..
Moet je die aders eens zien

Die aderen zeggen niks over gebruik ja/nee. Ook dat fysiek is zeker niet onhaalbaar natty..
Als je hem eerst zag en dan die foto hierboven, zegt genoeg:D

Nou op 1.97m is het wel een hele uitdaging zonder lijkt me

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als dit geen gebruiker is weet ik het ook niet meer..
Moet je die aders eens zien

Bijna iedereen weet dat Badr gebruikt maar het vinden van wat potjes en pilletjes is nog geen sluitend bewijs om vast te stellen dat hij ook daadwerkelijk aan de middelen zit, daar heb je toch echt een bloedstaal voor nodig.

Overigens vind ik het wel weer grappig dat ze HG oxy in de la vinden en niet het huismerk waar hij eerder mee is geassocieerd.

Ik ontken zijn gebruik ook niet, maar afgaand simpel alleen op de foto hierboven, kun je niet beoordelen of iemand daarvoor wel of geen AAS heeft gebruikt...
Nee klopt is ook zo!

Hoe zou je anders zulke aders krijgen?

Back
Naar boven