Fitness Seller

Badr hari busted

je kan a.d.h.v. die foto idd niet zeggen of hij gebruikt, dit is voor sommigen trouwens echt easy te halen qua fysiek natty.
Maar dat hij het gebruikt om beter in zn sport te worden, da ken eg nie hè

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 18:47 ----------

Waarom zou hij dat nemen? om eventuele AAS gerelateerde insmnia tegen te gaan?

omdat ie pijn heeft, zowel lichamelijk als mentaal ;)

badr is gewoon een losgeslagen gek, waardoor straks iedereen die aas gebruikt als een losgeslagen gek wordt gezien.

ik hoop dat hij nog in een vorm van proeftijd zit en lekker een paar maandjes naar 4 muren mag kijken.

Dat enorme gewichtsverlies in de gevangenis kwam ook door het kuren. Hij zou toen wel net klaar zijn geweest met het kuren.

Roid Rage verklaart ook zijn gedrag toen hij die gast lens schopte

Hier dacht ik ook meteen aan en oxy staat er om bekend dat je er agressief van kan worden inderdaad

Maar het zal wel allemaal van Estelle zijn want meneer is bang voor naalden

Eigen gebruik AAS mocht toch? Waarom nemen ze zijn gear in beslag :roflol:

badr is gewoon een losgeslagen gek, waardoor straks iedereen die aas gebruikt als een losgeslagen gek wordt gezien.

ik hoop dat hij nog in een vorm van proeftijd zit en lekker een paar maandjes naar 4 muren mag kijken.

Je zegt dat hij een losgeslagen gek is.
Ken je hem persoonlijk?
Heb je wel eens 5 minuten met hem gesproken?

Zo werkt het niet. Het blijft een verboden middel dus als de politie het vindt bij een huiszoeking of bij het fouilleren wordt het nog steeds in beslag genomen, je bent alleen niet strafbaar.

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 23:55 ----------

Je zegt dat hij een losgeslagen gek is.
Ken je hem persoonlijk?
Heb je wel eens 5 minuten met hem gesproken?

Ik ken genoeg mensen die met hem hebben getraind en het is gewoon buiten de ring een rustige en aardige jongen maar stond er om bekend om tijdens het sparren veel te hard door te slaan/trappen. Eenmaal hij vecht verliest hij echt alle zelfbeheersing en stopt hij pas als zijn tegenstander neer gaat en zelfs dan nog niet (zie het natrappen etc). Voeg daar AAS aan toe en je hebt een tikkende tijdbom.

Zo werkt het niet. Het blijft een verboden middel dus als de politie het vindt bij een huiszoeking of bij het fouilleren wordt het nog steeds in beslag genomen, je bent alleen niet strafbaar.

Ik ken genoeg mensen die met hem hebben getraind en het is gewoon buiten de ring een rustige en aardige jongen maar stond er om bekend om tijdens het sparren veel te hard door te slaan/trappen. Eenmaal hij vecht verliest hij echt alle zelfbeheersing en stopt hij pas als zijn tegenstander neer gaat en zelfs dan nog niet (zie het natrappen etc). Voeg daar AAS aan toe en je hebt een tikkende tijdbom.
Hoezo is tamoxifen en clomid verboden? badr kan zo een recept van zijn arts ervoor krijgen.

Ik vroeg het jou niet, ben jij WillemYates dan?

je vroeg het mij ook niet :P.. maar badr heeft zelf ook in interviews verteld dat hij zo in elkaar zit, binnen en buiten de ring. Dan kan ie soms wel vriendelijk zijn er buiten en zo maar aan de andere kant timmert ie daar ook mensen in elkaar..

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben zelf een keer bij een verkeerscontrole gepakt met ( ca. 60 ) 10mg dianabol tabletten. Deze zaten in een pot van 540 stuks, de agent dacht eerst dat het ' methadon ' ofzo was. Na een belletje met het hoofdbureau had ik het potje gewoon terug gekregen.

je vroeg het mij ook niet :P.. maar badr heeft zelf ook in interviews verteld dat hij zo in elkaar zit, binnen en buiten de ring. Dan kan ie soms wel vriendelijk zijn er buiten en zo maar aan de andere kant timmert ie daar ook mensen in elkaar..

Wat had hij dan volgens jou moeten vertellen? Ik zit zo niet in elkaar het komt allemaal door de doping?

Wat had hij dan volgens jou moeten vertellen? Ik zit zo niet in elkaar het komt allemaal door de doping?

Hij had met z'n poten van anderen af moeten blijven buiten de ring. Roids of geen roids, voor altijd verbannen uit de ring als je het mij vraagt.

Ik vroeg het jou niet, ben jij WillemYates dan?

nee, ken hem niet persoonlijk,

maar iemand die getraind is om te vechten zoals badr en vervolgens een totaal ongetraind persoon op een feestje helemaal total los rost, dat is gewoon een losgeslagen gek.
en dit is niet het eerste en ook niet het laatste incident.

wat is het volgende? ga je over breivick zeggen dat het wel een hele aardige kerel kan zijn omdat hem niet persoonlijk kent. bij sommige daden hoef je de persoonlijkheid niet te kennen om de persoon te veroordelen.

Maar hoe wil je de reden weten dat hij die man zo gesloopt heeft?

Maar hoe wil je de reden weten dat hij die man zo gesloopt heeft?

totaal irrelevant!

iemand een corrigerende tik geven, iemand een lowkick geven. is iets anders dan op iemand helemaal door rossen.
geloof me dat als badr jou of mij een lowkick geeft dat de boodschap meer dan duidelijk is.

ik geef jou een gun, iemand kijkt naar jouw vriendin, jij schiet die persooon dood.
jaaaa maar hij keek naar mijn vriendin.

badr zijn schoppen en slagen zijn enorme wapen, dat is niet jan van de hoek die een klappie geeft

Daar heb je een punt

En we gaan weer verder in de media vandaag :o

Badr Hari moet in oktober voor de rechter verschijnen voor mishandeling, maar eigenlijk heeft de kickbokser nog veel meer op zijn kerfstok.

Dat staat in het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari van onderzoeksjournalist Jens Olde Kalter, dat morgen verschijnt.

Volgens Olde Kalter heeft Hari ook buiten de ring losse handjes, zo weet De Telegraaf. Zo zou hij zonder aanleiding vrouwen, een portier en horecabezoekers, een pak rammel hebben verkocht. Vaak durfden zij geen aangifte te doen.

Ook zou Badr een cosmetische arts uit Amsterdam-Zuid hebben bedreigd. Ook hij deed geen aangifte, uit angst voor de gevolgen. "Als arts durf ik te stellen dat Badr Hari aan zo ongeveer alle kenmerken van een psychopaat voldoet", aldus de dokter in het boek.

http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/08/badr_hari_1.html

Terug
Naar boven