Fitness Seller

Badr hari busted

Bezoekers in dit topic

Als jij op een deftig VP zit wel hoor ;)
Ik ken zelfs zat mensen die niet eens liften en aderen hebben waar je U tegen zegt...

ja zag laatst op het strand een semi chubby mannetje die had echt een zieke staalkabel over zijn arm/schouder lopen. wil ik ook

Die aderen zeggen niks over gebruik ja/nee. Ook dat fysiek is zeker niet onhaalbaar natty..

De volheid en densiteit in de armen en schouders doen bij mij alarmen afgaan. Bedenk vooral ook dat hij hoofdzakelijk een heel catabole sport beoefent, namelijk Thaibox... Als natural ga je niet zo hard trainen in Thaibox en dan nog eens zo een volume halen.

Om dit als natural bodybuilder te halen, moet je al goed bezig zijn. En zeker niet nog eens Thaibox erbovenop.

De volheid en densiteit in de armen en schouders doen bij mij alarmen afgaan. Bedenk vooral ook dat hij hoofdzakelijk een heel catabole sport beoefent, namelijk Thaibox... Als natural ga je niet zo hard trainen in Thaibox en dan nog eens zo een volume halen.

Om dit als natural bodybuilder te halen, moet je al goed bezig zijn. En zeker niet nog eens Thaibox erbovenop.

Nee, volledig mee eens. Maar nogmaals stelletje begrijpend lezen knurften.. Ik gaf commentaar op het feit dat je het van de geplaatste foto nooit met zekerheid kunt zeggen..! Nergens ontken ik dat hij zou gebruiken...

oxy sterkste orale middel :orly:
hgh direct in bloedbaan injecteren :orly:

zie trouwens ook proviron, clomid, en tramadol(morphinepreparaat, srs shit...) op het lijstje staan.

Daar heeft toch niemand het over ???

Waar dan wel over? Dat ze smarties bij hem hebben gevonden?
Beetje onzinnig van je
Het komt naar buiten alsof er iets heel ergs gevonden is bij hem en hij de enige is die dit doet ( zo komt het over)

Waar dan wel over? Dat ze smarties bij hem hebben gevonden?
Beetje onzinnig van je
Het komt naar buiten alsof er iets heel ergs gevonden is bij hem en hij de enige is die dit doet ( zo komt het over)
Sorry sarcasm was niet goed te zien , geen italic.....

zie trouwens ook proviron, clomid, en tramadol(morphinepreparaat, srs shit...) op het lijstje staan.

Waarom zou hij dat nemen? om eventuele AAS gerelateerde insmnia tegen te gaan?

Hgh kan IV worden geïnjecteerd.

wel leuk om te weten wat een top sporter nou precies gebruikt

Wordt vrijwel nooit gedaan, en er worden al zeker geen insulinespuiten voor gebruikt.

Ik zeg gewoon dat IV injecteren van HGH kan. Er zijn diverse topics hierover op Amerikaanse BB sites.

Back
Naar boven