- Waardering
- 2.745
Hu is dit serieus ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hu is dit serieus ?

Als jij op een deftig VP zit wel hoor
Ik ken zelfs zat mensen die niet eens liften en aderen hebben waar je U tegen zegt...
Die aderen zeggen niks over gebruik ja/nee. Ook dat fysiek is zeker niet onhaalbaar natty..
De volheid en densiteit in de armen en schouders doen bij mij alarmen afgaan. Bedenk vooral ook dat hij hoofdzakelijk een heel catabole sport beoefent, namelijk Thaibox... Als natural ga je niet zo hard trainen in Thaibox en dan nog eens zo een volume halen.
Om dit als natural bodybuilder te halen, moet je al goed bezig zijn. En zeker niet nog eens Thaibox erbovenop.
Probeer het maar is.. wil je nooit meeer terug , denk ik

oxy sterkste orale middel
hgh direct in bloedbaan injecteren
zie trouwens ook proviron, clomid, en tramadol(morphinepreparaat, srs shit...) op het lijstje staan.

Sorry sarcasm was niet goed te zien , geen italic.....Waar dan wel over? Dat ze smarties bij hem hebben gevonden?
Beetje onzinnig van je
Het komt naar buiten alsof er iets heel ergs gevonden is bij hem en hij de enige is die dit doet ( zo komt het over)
zie trouwens ook proviron, clomid, en tramadol(morphinepreparaat, srs shit...) op het lijstje staan.
Wordt vrijwel nooit gedaan, en er worden al zeker geen insulinespuiten voor gebruikt.