- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wil nog niks zeggen de maximale straf. Als jij denkt dat hij letterlijk jaren vast gaat zitten dan heb je het goed mis.
Natuurlijk niet maar ik ken andere gevallen en nog nooit dat iemand de maximale straf heeft gehad. Voorbeeld op inbreken staat een maximale straf van 4/5 jaar.
Het feit dat hij een topsporter is zal echt meewerken in het eindoordeel. Hoe k*t het ook is.
Ik ken niets van de sport maar hier was hij toch echt gewoon uit op wraak? Hij heeft toen precies maar met 1 doel getraind?De periode tussen Hari en Overeem met grote woorden van beide.
Had nooit uitgeteld mogen worden, Overeem.
http://www.youtube.com/watch?v=X_gINem809s&feature=related
Hahahahaha voor een mishandeling jaren zitten.
Als hij pech heeft wordt het zware mishandeling en zal het normaliter conform de richtlijnen idd een jaar met daarbij een stuk voorwaardelijk worden(dus 6 of 8 maand zitten), echter heeft hij wel de pech tot voorbeeld gebombardeerd te kunnen worden en bv het dubbele van de richtlijn te krijgen..
Max straffen zeggen niks.
Kijk eens op 9.16, als de ref geen knockdown had gegeven stond een dizzy Overeem als kanonnenvoer in de hoek. Dan was hij daarna zwaar k.o. gegaan en dat had ik Hari toch niet gegund.
precies, goede scheidsrechter ziet dat. het is al een ongezonde sport dus op tijd ingrijpen is echt noodzakelijk.
Hahahahaha voor een mishandeling jaren zitten.
Als hij pech heeft wordt het zware mishandeling en zal het normaliter conform de richtlijnen idd een jaar met daarbij een stuk voorwaardelijk worden(dus 6 of 8 maand zitten), echter heeft hij wel de pech tot voorbeeld gebombardeerd te kunnen worden en bv het dubbele van de richtlijn te krijgen..
Max straffen zeggen niks.
De periode tussen Hari en Overeem met grote woorden van beide.
Had nooit uitgeteld mogen worden, Overeem.
http://www.youtube.com/watch?v=X_gINem809s&feature=related

lulkoek, hij was uit balans, dit was geen knockdown.
Verder zit je gewoon te verzinnen wat de afloop had kunnen zijn.
Het trieste is dat een vechter die helemaal niet aangeslagen is zo toch de kans op winnen ontnomen word.
Hier had absoluut niet voor geteld mogen worden.