Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Dat wil nog niks zeggen de maximale straf. Als jij denkt dat hij letterlijk jaren vast gaat zitten dan heb je het goed mis.

Natuurlijk niet maar ik ken andere gevallen en nog nooit dat iemand de maximale straf heeft gehad. Voorbeeld op inbreken staat een maximale straf van 4/5 jaar.

Natuurlijk niet maar ik ken andere gevallen en nog nooit dat iemand de maximale straf heeft gehad. Voorbeeld op inbreken staat een maximale straf van 4/5 jaar.

Zeg ik dan dat hij het wel krijgt?
Ik zeg alleen dat het OM hem flink zal willen pakken en wat er tegen hem spreekt.
Jij komt aan met maar een jaar max zonder onderbouwing.

Het feit dat hij een topsporter is zal echt meewerken in het eindoordeel. Hoe k*t het ook is.

Laat deze man een paar jaar zitten. Denkt dat die alles kan maken.

Was het maar zo'n feest, weet zeker dat hij max 18 maanden krijgt.. Tegenwoordig krijgen pedo's etc. ook maar 4 tot 8 maanden cel ...

Al gaat deze man 5 jaar zitten, op de lange termijn zal het niks oplossen en zullen dit soort zaken opnieuw gebeuren. Imo geen twijfel over mogelijk.

Kijk eens op 9.16, als de ref geen knockdown had gegeven stond een dizzy Overeem als kanonnenvoer in de hoek. Dan was hij daarna zwaar k.o. gegaan en dat had ik Hari toch niet gegund.

precies, goede scheidsrechter ziet dat. het is al een ongezonde sport dus op tijd ingrijpen is echt noodzakelijk.

Hahahahaha voor een mishandeling jaren zitten.

Als hij pech heeft wordt het zware mishandeling en zal het normaliter conform de richtlijnen idd een jaar met daarbij een stuk voorwaardelijk worden(dus 6 of 8 maand zitten), echter heeft hij wel de pech tot voorbeeld gebombardeerd te kunnen worden en bv het dubbele van de richtlijn te krijgen..

Max straffen zeggen niks.

Als hij pech heeft wordt het zware mishandeling en zal het normaliter conform de richtlijnen idd een jaar met daarbij een stuk voorwaardelijk worden(dus 6 of 8 maand zitten), echter heeft hij wel de pech tot voorbeeld gebombardeerd te kunnen worden en bv het dubbele van de richtlijn te krijgen..

Je vergeet dat hij een gewelds recidive is en dat icm 'voorbeeldfunctie' zou dit wel is voor een fixxe straf kunnen zorgen. En terrecht.

Ik hoop dat de rechter meeneemt dat hij een pro boxer is daardoor zijn licentie kwijtraakt en het liefst nog wat van zijn titels ;) en natuurlijk lange tijd zitten schadevergoeding betalen gewoon de volle pond.

in het oordeel zal wel meegenomen worden dat ie al eens heeft moeten zitten voor geweldpleging. dus zn straf zal er niet milder op worden

Kijk eens op 9.16, als de ref geen knockdown had gegeven stond een dizzy Overeem als kanonnenvoer in de hoek. Dan was hij daarna zwaar k.o. gegaan en dat had ik Hari toch niet gegund.

Lulkoek, hij was uit balans, dit was geen knockdown.
Verder zit je gewoon te verzinnen wat de afloop had kunnen zijn.

precies, goede scheidsrechter ziet dat. het is al een ongezonde sport dus op tijd ingrijpen is echt noodzakelijk.

Het trieste is dat een vechter die helemaal niet aangeslagen is zo toch de kans op winnen ontnomen word.
Hier had absoluut niet voor geteld mogen worden.

Het is niet de enige en eerste keer.
Daarbij is er blijvend letsel tot gevolg en worden de vuisten en voeten van Badr Hari als wapens gezien omdat hij een getrainde vechtsporter is.
Maximale straf zegt idd niks, maar het OM zal zijn punt in deze zaak willen maken en hem flink aanpakken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Garantenstellung

Laatst bewerkt:
lulkoek, hij was uit balans, dit was geen knockdown.
Verder zit je gewoon te verzinnen wat de afloop had kunnen zijn.

Het trieste is dat een vechter die helemaal niet aangeslagen is zo toch de kans op winnen ontnomen word.
Hier had absoluut niet voor geteld mogen worden.

+1

Terug
Naar boven