Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

Mja jammer dat het zo gelopen is. Maar misschien vindt Badr het wel prima zo. Hij heeft zijn zegje gedaan en het laatste potje gewonnen en nu heeft hij een goed excuus om niet meer de ring in te stappen tegen Overeem. Gevangenis is de veiligste plek voor Badr ;)

Reken maar dat Badr Hari die K1 titel nog wilt hebben met zijn ego, dus dan heeft verstoppen geen zin.
Komen steeds betere vechters die de tactiek van Badr Hari (tegenstander met agressie overdonderen) ook wel door krijgen.

Afwachten wat er dan van Hari over blijft.

“Een derde slachtoffer naast Everink en Van de Berg is Olivier X, een bekende figuur in het Amsterdamse nachtleven. Badr had enige tijd omgang met het zusje van X. Een jaar geleden is hij in Cool Down Cafe in Amsterdam volledig total loss geslagen door Badr.

Same story: hij kwam in z’n zone en maakte niet snel genoeg dat ie wegkwam. Foto’s van z’n bewerkte gezicht zijn nog te zien op de Facebook pagina van X. X is zeer zwaar bedreigd door de entourage van Hari om vooral geen aangifte te doen. Heeft dit om deze reden ook niet gedaan.
l’histoire se repete…
Doe met deze informatie wat je denkt dat goed is.”
Met verzoek om bronbescherming.
Wat mij goed lijkt: de achternaam van Olivier niet te vermelden. Als hij er iets mee wil, kan hij het best zelf contact opnemen of aangifte doen. De link naar de facebookpagina werkt niet.

http://www.misdaadjournalist.nl/

Voorarrest is in ieder geval verlengt.

De politie heeft afgelopen maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond Badr Hari. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar ook van betrokkenheid bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
Hij werd gearresteerd op vliegveld Eindhoven, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam vrijdag. De rechter-commissaris heeft de man inmiddels voor 14 dagen in bewaring gesteld.

Voorarrest
Ook kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vandaag bepaald bij Hari's voorgeleiding. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd

Als de ref. er niet tussen kwam lag Alistair er nou nog met een hersenbeschadiging.

:rolleyes:

=======================================================

Het Openbaar Ministerie heeft vandaag bevestigd dat Estelle Cruijff inderdaad in de rechtszaal moet verschijnen om te getuigen tegen haar vriendje en kickbokser Badr Hari.

Hari staat terecht voor de vermeende mishandeling van miljonair Koen Everink in een skybox in de Amsterdam ArenA, waar op dat moment Sensation White aan de gang was. Everink stelt dat Hari hem een aantal klappen verkocht heeft. Estelle Cruijff was ook aanwezig op dat feest.

Ook wordt Hari verdacht van een andere mishandeling. Hij is dan ook woensdag aangehouden toen hij zichzelf op het politiebureau meldde.

Andere gasten die in de skybox aanwezig waren zullen ook gehoord worden, zo stelt het OM.

Rechter-commissaris

Vrijdag is de kickbokser voorgeleid aan de rechter-commissaris. Deze heeft besloten dat Hari nog twee weken in voorarrest moet verblijven, zo stelt een woordvoerder van de rechtbank.

Het OM had om verlenging van het voorarrest gevraagd.

Tweede verdachte aangehouden

De Amsterdamse politie heeft een tweede verdachte in de zaak rond Badr Hari aangehouden. Het betreft een 34-jarige man uit Eindhoven die ook betrokken zou zijn bij de mishandeling van Koen Everink. De Eindhovenaar is door de rechter-commissaris voor twee weken in bewaring gesteld.

http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/07/estelle_cruijff_officieel_getu.html

==================================================
Zou wat zijn als Estelle gewoon verklaart dat hij hem helemaal de pl**ris in sloeg :roflol:

zielig voor haar man, moet ze ook nog eens liegen daar

Dat verandert veel, poging tot doodslag krijgt men "conform de richtlijnen" vaak rond de 24 maand voor, dit in combinatie met voorbeeldstraf recidive en zware mishandeling ernaast kan het best nog wel eens heel hoog laten uitvallen....

Enfin rechterlijke uitspraken zijn nooit te voorspellen..

Heb het gevoel dat er een hele lading aankomt met beschuldigingen en evt. aangiften.

Jammer als het echt zo blijkt dat Badr Hari bij deze activiteiten betrokken is. als zgn normaal persoon moet je dit al niet aan je fiets hebben, en als beroepsvechter al helemaal niet.
Een weldenkend rechter heeft toch al gouw door dat een trap of stoot van Badr voor meer schade zorgt als van bv. je overbuurman.

Je zou als vechtsporter beter moeten weten en dit soort activiteiten vermijden.

Mensen die eerst geen aangifte durven te doen nemen deze stap eerder als desbetreffende persoon "binnenzit" idd..

maar die lopen nog steeds rond, dus lijkt me vreemd wat je zegt.

Hoezo? Na de eerste aangifte was er een drempel weg voor de andere die mishandeld zijn. Ben ervan overtuigd dat hij nog veel meer mensen heeft toegetakeld, hopelijk durft de rest nu ook aangifte te doen.

Als het mijn omgeving was, zouden ze juist nu zorgen dat er minder aangiften komen, en het alleen bij deze 2-3 blijft.

Ik vind het allemaal wel vreemd, die witte kleding onderzoeken duurt toch ook niet zolang.

maarja, mijn oma zei altijd, als je je vingers hebt gebrand moet je op je blaren zitten of iets in die trend.

:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 19:02 ----------

Ik denk niet dat ze bang zijn voor Badr, eerder voor zijn omgeving.

maar die lopen nog steeds rond, dus lijkt me vreemd wat je zegt.

Hoezo? Na de eerste aangifte was er een drempel weg voor de andere die mishandeld zijn. Ben ervan overtuigd dat hij nog veel meer mensen heeft toegetakeld, hopelijk durft de rest nu ook aangifte te doen.

???

Goed dus de conclusie zal zijn, jou omgeving is die van Hari niet. :-)

Ben benieuwd wat Hari allemaal aan schadevergoedingen moet gaan betalen. Niet alleen aan operatie kosten etc. Maar een miljoenenbedrijf waar van de directeur uit de roulatie is zal natuurlijk ook een fikse vergoeding moeten opleveren.
En dan te bedenken dat Hari altijd gesterkt met de gedachte "ze willen me terug naar de armoede brengen" in de ring staat te vechten.

Ook mooi zinnetje inderdaad: ze willen me terug brengen naar de armoede.

Alsof ie Annie is met rode krulle. Rot op me je verzonne sprookje.

Die word nu al helemaal gek van dat die met niemand contact mag hebben.
Kan veel nadenken over zijn mogelijke celstraf en wat er in de buitenwereld gebeurd.

Je vraagt je soms af hoe het bij zo'n Estelle tussen de oren werkt. Ze moet straks met de bekende kreten gaan komen om de boel te verzachten. "... jullie kennen 'm niet zoals IK 'm ken... " en meer van die struisvogel opmerkingen.
Dit is ook meestal het gedrag van meisjes die te lang bij gasten van www.loverboys.nl blijven rondhangen. Excellent judgement.

Terug
Naar boven