XXL Nutrition

Bang voor naalden (werking van de kuur)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rvdheide

Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Goedenavond.

ik ben sinds kort begonnen met een kuur, maar ik schrik als ik geprikt word. Kan het kloppen dat de kuur dan niet aanslaat omdat je iets gespannen bent.
Kuur testo en duo deca. ( erg pijnlijk kan dat)
Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehehehe....dat je uberhaupt op het idee komt, tuurlijk niet man.

Hehehehe....dat je uberhaupt op het idee komt, tuurlijk niet man.

Sorry dat ik je moet corrigeren maar er zijn diverse onderzoeken bekend dat de test niet werkt op het moment als er angst is in je lichaam.
Daardoor verliest het zijn werkzame stoffen hehehe.:D

Sorry dat ik je moet corrigeren maar er zijn diverse onderzoeken bekend dat de test niet werkt op het moment als er angst is in je lichaam.
Daardoor verliest het zijn werkzame stoffen hehehe.:D

Hahahaha...is het echt? Nah..geloof er niets van, er zal alleen angst zijn tijdens het prikken en de test is tijdens dat momentum niet direkt opgenomen, door het lichaam.
Linkje van de diverse onderzoeken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom erop omdat de kuur nauwelijks aanslaat zit op week 4 ben maar 3 kilo aangekomen
en nu zeggen ze tegen mij dat kan omdat ik gespannen tijdens het prikken.
ik zei ook al dat ik dat vreemd vond want het is maar een paar tellen.
( en ja voeding is goed )

In welke week van je kuur zit je TS?
Hoeveel mg?
Na 4 weken moet je zeker wat van merken, geloof niet dat als je bang bent voor naalden dat de stof niet gaat werken.
Zit je goed met je eten, rusten, trainen.
Verschillende andere zaken die ook invloed kan hebben, waarden je weining tot geen resultaat ziet of krijgt.

Ik kom erop omdat de kuur nauwelijks aanslaat zit op week 4 ben maar 3 kilo aangekomen
en nu zeggen ze tegen mij dat kan omdat ik gespannen tijdens het prikken.
ik zei ook al dat ik dat vreemd vond want het is maar een paar tellen.
( en ja voeding is goed )

3 kilo aankomen in 4 weken is zo'n slecht resultaat niet Als je deze lijn zou doortrekken en je kuurt 12 weken zou je 9 kilo aankomen. Wat verwacht jij dan van deze kuur?;)

3 kilo aankomen in 4 weken is zo'n slecht resultaat niet Als je deze lijn zou doortrekken en je kuurt 12 weken zou je 9 kilo aankomen. Wat verwacht jij dan van deze kuur?;)

daar heb je gelijk je verwacht al gauw veel meer, ben in ieder geval al blij dat de resultaat al niet te slecht is .

Ik heb wel eens gehoord dat als je 3x met je hakken tegen elkaar tikt en 2x met je tong klakt tijdens het zetten van een spuit met test en duo deca je extra groeit...tot wel 5kg per week,het is het proberen waard!

Dit soort inside info. moet je niet publiekelijk vertellen iron devoted.

Had ook per pm gekund :)

Hehehehe....

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Ik heb wel eens gehoord dat als je 3x met je hakken tegen elkaar tikt en 2x met je tong klakt tijdens het zetten van een spuit met test en duo deca je extra groeit...tot wel 5kg per week,het is het proberen waard!

Geef dan ook gelijk alle info he, 2x naar links kijken tijdens het tikken en 1x naar rechts tijdens het klakken,,,, that's the sponge bob waaaayy!!

ok ok weet genoeg bedankt SLotje ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven