MuscleMeat

Bankje..

LetsBurn

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
75kg
Hallo,<O:p</O:p
<O:p
Ik heb thuis ook mijn eigen home gym .. Heb 2jaar terug bij fitnessapparaat.nl een bankje gekocht de Pivot/Marcy !<O:p</O:p
Dit was echt een waarde loos bankje leuning was te kort stond niet <O:p</O:p
recht genoeg en als je borst schuin na benden wilde trainen dan lag je rug krom! Heb dit bankje dan ook snel weg gedaan..<O:p</O:p
Ben nu nog steeds opzoek naar een goed bankje wat lastig te vinden is ik wil een bankje met lange rug leuning en wat goed recht kan staan en waar t vooral omgaat is dat die helemaal schuin na bededen kan staan voor een borst oefening en met een voet steun anders glijd je zo weg !<O:p</O:p
<O:p</O:p
Heeft iemand tips waar ik zo'n bankje kan vinden heb al op veel sites gezocht maar staat meestal niet bij of zo ook schuin na benden kunnen!<O:p</O:p

LetsBurn!:)

Laatst bewerkt:
Hallo,<O:p</O:p
<O:p
Ik heb thuis ook mijn eigen home gym .. Heb 2jaar terug bij fitnessapparaat.nl een bankje gekocht de Pivot/Marcy !<O:p</O:p
Dit was echt een waarde loos bankje leuning was te kort stond niet <O:p</O:p
recht genoeg en als je borst schuin na benden wilde trainen dan lag je rug krom! Heb dit bankje dan ook snel weg gedaan..<O:p</O:p
Ben nu nog steeds opzoek naar een goed bankje wat lastig te vinden is ik wil een bankje met lange rug leuning en wat goed recht kan staan en waar t vooral omgaat is dat die helemaal schuin na bededen kan staan voor een borst oefening en met een voet steun anders glijd je zo weg !<O:p</O:p
<O:p</O:p
Heeft iemand tips waar ik zo'n bankje kan vinden heb al op veel sites gezocht maar staat meestal niet bij of zo ook schuin na benden kunnen!<O:p</O:p

LetsBurn!:)

Fitness-seller.nl

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bank

Ik ben nu aan t twijfelen tussen deze twee bankjes

BodyCraft F320

BodyCraft F602 Kan deze ook schuin na benden?

Mijn voorkeur zelf gaat uit naar de F320 weet niet zo goed
wat t verschil hier tussen is?

Ik ben nu aan t twijfelen tussen deze twee bankjes

BodyCraft F320

BodyCraft F602 Kan deze ook schuin na benden?

Mijn voorkeur zelf gaat uit naar de F320 weet niet zo goed
wat t verschil hier tussen is?

of die 602 decline kan geen idee. je ziet dat als die plat is die in de onderste pin zit... misschien als je em er niet in doet dat ie dan wel decline gaat maarja dan kan je niks verstellen. Zou ik eerder voor de F320 gaan.

Trouwens, die marcy bank vind ik niet slecht, je moet alleen je buikspieren wel aanspannen als je decline doet anders gaat je rug sowieso krom..

• Topic Starter Topic Starter
Heb de F320 besteld!

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

zag net die F320, ziet er goed uit

Heb zelf de F602 en ben er erg tevreden over! Is erg stabiel en degelijk en meer geschikt voor een been optie dan de F320.
De F320 was ik niet zo over te spreken, die heb ik even geprobeert in Amsterdam maar als je bv het bankje rechtop wil zetten dan zit je bijna op de grond, wat ik erg onprettig vond.

Heb zelf Basic Line Flat Bench – Verstelbaar van fitness seller, hij doet het aardig goed;)

Terug
Naar boven