XXL Nutrition

Banshee

Bezoekers in dit topic

Allemaal niet zo evident dus ;)
Evident kan je het allemaal niet noemen nee. Ze is ook een meisje met veel energie en een karaktertje (dat heeft ze van haar moeder hoor). Maar ik leef al een tijdje zo en ze is ook niet full time bij mij natuurlijk dus je past je wel aan. Het is soms wel wat zoeken natuurlijk, zeker als man die niets van kinderen kende. Zo slaag ik er nog steeds niet in haar haar goed te doen :p Ik krijg ook wel veel hulp van mijn moeder en zussen als ik daar om vraag. Het is soms vermoeiend maar ik vermoed dat het wel steeds makkelijker zal worden.
 
Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
 
Ok een paar vragen van mijn kant:
- Wat doe je voor werk?
- Waarom maak je geen trainingslog aan?
- Hoe is de relatie met je ex (moeder van je dochtertje)?
 
Dit heeft niet de structuur van een vraag
Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?
Pfioew, ffe diep gaan :) Dat ik te veel begaan ben met andere mensen, vaak mensen die het niet verdienen, en te weinig met mezelf, zie ook hierboven.
Ok een paar vragen van mijn kant:
- Wat doe je voor werk?
- Waarom maak je geen trainingslog aan?
- Hoe is de relatie met je ex (moeder van je dochtertje)?
- Ik ben programmeur
- Gewoon nooit van gekomen, breng al tijd genoeg door op dit forum ;) En om jou dwars te blijven zitten natuurlijk
- Er zijn nog slechte momenten, ze is nogal impulsief en emotioneel, maar algemeen gesproken vrij goed tegenwoordig. We komen mekaar wel eens tegen bij gemeenschappelijk vrienden of bij het uitgaan dus dat moet dat ook wel, probeer dan normaal te doen. Zij heeft al een hele tijd iemand anders.
 
Zo slaag ik er nog steeds niet in haar haar goed te doen :p .

Blijven doen :)
komt inderdaad wel goed, tot je mag vlechten, rekkertjes indoen of speldjes enzo, ben je uren mee zoet :roflol:
 
Hoe vaak doet u het zo al op een dag??
 
Ik beantwoord enkel vragen van mensen met een eigen topic tenzij ze niet in centrum 't rugzakje verblijven! :p
 
Zou je ooit meer kinderen willen?
 
Zou je ooit meer kinderen willen?
Voorlopig denk ik het niet neen. Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Mocht ik iemand ontmoeten waar ik super gelukkig mee ben en die er absoluut wilt zien we wel verder :)
 
Back
Naar boven