AndroidHealthClinic

Barack Obama betrokken bij een grootschalige verkiezingsfraude

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
WASHINGTON - Het campagneteam van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain heeft een nieuwe aanval geopend op de Democraat Barack Obama.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is volgens de Republikeinen betrokken bij grootschalige kiesfraude, meldden Amerikaanse media vrijdag.

De beschuldiging draait om de hervormingsgezinde Association of Community Organizations for Reform Now (ACORN).

De organisatie heeft er naar eigen zeggen voor gezorgd dat 1,3 miljoen kiezers in 18 staten zich geregistreerd hebben voor de verkiezingen van volgende maand.

Vervalst

Veel van de registraties zijn echter vervalst, beweert de Republikeinse partij. In sommige plaatsen zouden meer kiezers zijn ingeschreven dan er inwoners zijn.

In de staat Nevada zouden medewerkers van ACORN zelfs de volledige basisopstelling van de American footballclub Dallas Cowboys uit Texas hebben opgegeven voor de verkiezingen.

Obama

Volgens de Republikeinen is Obama nauw betrokken bij deze organisatie. Het Democratische campagneteam zou eerder dit jaar ongeveer 800.000 dollar (circa 585.000 euro) hebben betaald aan ACORN om kiezers in te schrijven voor de verkiezingen.

In 1995, toen Obama nog advocaat was, verdedigde hij ACORN in een rechtszaak. ACORN eiste toen dat de staat Illinois de registratie van kiezers zou versoepelen.

Bill Ayers

Vorige week vielen de Republikeinen Obama aan om zijn vermeende vriendschap met de radicale antioorlogsactivist Bill Ayers, een van de oprichters van Weather Underground.

Die groep zou in de jaren zestig bomaanslagen hebben uitgevoerd op Amerikaanse overheidsgebouwen uit protest tegen de Vietnamoorlog. Ayers is, net als Obama, afkomstig uit Chicago.

http://www.nu.nl/news/1783510/2030/'Obama_betrokken_bij_stemfraude'.html
:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
haha

Bij de vorige president lukte het nog, Maar zal het nu lukken?
De ander proberen zwart te maken.

Ale ja zwart maken :rolleyes:.

Ach zo gaat het altijd, over een paar weken is te lezen dat McCain (lekkere patat maken die gasten) in Vietnam een kind heeft rondlopen of zo. Ze doen alles om elkaar zwart te maken.

wat neus zegt, dit is gewoon wat moddergooien --> :yawn:

:zzz:

De lastercampagnes beginnen weer.
Ochja bij elke verkiezingen moeten ze elkaar zwart maken.

Wat een losers toch die republikeinen. Bij Bush was het net hetzelfde. Als ze op eerlijke wijze niet kunnen winnen dan verspreiden ze maar laster (die niets voorstelt) om toch maar de tegenstander kapot proberen te maken, triest.

Als je vertrouwt op barack als juiste president....ben je iemand die z'n portomonee op vakantie in polen op een tafel achter je neerlegt.

Niet zo dom zijn mensen, John mccain is de juiste president.Als barrack het word spreek ik met jullie verder waarom hij niet de juiste is.....

Ach arnoldfan, de democraten in Amerika komen haast overeen met een zachte Wilders, dus zo erg kan het niet zijn ;)

Als het om verkiezingsfraude gaat, dan zijn de republikeinen er wel experts in. Zij zullen het wel weten.

dit is enige manier nog waarop mccain stemmen kan winnen voor zijn partij.

dit is enige manier nog waarop mccain stemmen kan winnen voor zijn partij.

Gezien het verleden zou het best nog eens kunnen gaan werken ook. De vraag is echter in hoeverre men van het verleden heeft geleerd. Meestal is dat niet het geval en herhaald de geschiedenis, dus ik hou mijn hart vast. Ben nog wezen kijken naar het debat en daar kwam weinig nuttigs uit McCain zijn mond. Hij speelt vooral op het nationalisme van de Amerikanen in, met one-liners en sterker verhalen. Obame onderbouwt zijn mening veel beter, alleen vrees ik dat een hoop dat helemaal niet doorhebben.

Ik denk eerder het omgekeerde, want het zijn daar altijd dezelfde apen die aan de macht komen.

valt me op dat obama zich totaal niet bezig houdt met dit moddergooien.

Als je vertrouwt op barack als juiste president....ben je iemand die z'n portomonee op vakantie in polen op een tafel achter je neerlegt.

Niet zo dom zijn mensen, John mccain is de juiste president.Als barrack het word spreek ik met jullie verder waarom hij niet de juiste is.....
Je, vertrouwen op Mccain en Palin :roflol:
Goed plan

Palin als president van de States, stel je voor... Veel gekker moet het niet worden. Dan is alle hoop écht verloren voor de VS.

Terug
Naar boven