MuscleMeat

Barack Obama president!

Hè Godver EricR alles is naar de klote en hopeloos, zo ken ik jou niet! Wat is er aan de hand met je humeur. En dat valse hoop. Hope is daar broodnodig en ja en change ook ja.

Eigenlijk ook het oppakken van Bush voor het meevoeren van de land en feitelijk de wereld in een illegale oorlog en uit eigen gewin van een politieke en financiële kliek het bedriegen van een land en het financieel naar de afgrond helpen. Maar die hoop zal der wel niet inzitten. Dan maar verandering zonder afrekening.

Vooral blijven geloven in 'hope en change' dan. De enige hoop die ze krijgen is een dikke drol op de WC na een hamburgermaaltijd van de Mac.

De realiteit is dat de komende jaren in economisch opzicht slecht tot zeer slecht zullen zijn. Het is natuurlijk niet volledig te voorspellen maar oplopende werkloosheid, sterk afnemend consumentenvertrouwen, sterk afnemende productie etc zullen niet leiden tot een snel herstel. Obama kan nog zoveel willen 'changen', dat lukt niet als het geld op is. Vind verder die hele 'change' campagne niet meer dan marketing, maar goed de inwoners van de USA vreten het. Zou ik ook doen na 8 jaar Bush.

vraag me af hoe lang het duurt voor 1 of andere idioot hem vermoord

De grootmoeder van Obama zal trots zijn als ze dit vanuit de hemel ziet. God bless Oboma.

Gelukkig kan Bush nog tot januari doorgaan met zn onder-de-tafel handel business.
Snel nog even geld maken en dan verdwijnen in de achtergrond. :D

ericr zal wel het deksel op de neus krijgen, net zoals de derde been van z'n boyfriend iedere nacht :doggy:

maar met de inspanningen van obama moet de situatie er toch beter uitzien dan als mccain president werd, al is het maar een betere gezondheidszorg etc

Betere gezondheidszorg? Wie gaat dat betalen dan?

Sowieso de illusie dat een president zoveel mogelijkheden heeft, helemaal in recessie. Onzin. De big boys van de oil e.a. bepalen wat er gebeurt.

edit: overigens geloof ik wel in een mirakel, dat moet ook wel bij een dergelijk land. Amerikanen zijn tot gekke dingen in staat, zowel negatief als positief. Ondanks alle ellende zijn er nog steeds straatarme mensen die zeggen dat de schuld eigen is en alles een keuze is. Ongelofelijk maar waar.

Ik ben dus zeer sceptisch maar onderschat de Amerikaan niet.

Laatst bewerkt:
Allemaal mooie woorden, MC Cain was te oud om Barack Hussein Obama te verslaan. Het groten deels domme Amerikaanse volk heeft gesproken en gelooft in een paar domme woordjes: ''WE CAN MAKE A CHANGE''. Overgens was de overwinning helemaal niet zo groot het ging om 6 miljoen meer kiezers voor Obama in een land waar ruim 110 miljoen mensen mogen stemmen. Ik wil met name de terroristen feliciteren want de komende jaren krijgen ze vrij spel om hun terreur weer uit te oefenen op onschuldige burgers chapeau!

Respect voor deze speech, Turo for president.

Obama president > Overwinning voor bin laden en zijn bende.Ik denk dat de terroristen weer eens van zich moeten laten horen in de vs want volgens mij hebben de burgers de boodschap van 9/11 niet goed doorgekregen.

Respect voor deze speech, Turo for president.

Obama president > Overwinning voor bin laden en zijn bende.Ik denk dat de terroristen weer eens van zich moeten laten horen in de vs want volgens mij hebben de burgers de boodschap van 9/11 niet goed doorgekregen.

Zal niet gebeuren en de mensen in amerika waren wel degelijk wakker geschud door 9/11 , waarom anders zouden ze zonder goed bewijs Irak mogen binnenvallen?

Hè Godver EricR alles is naar de klote en hopeloos, zo ken ik jou niet! Wat is er aan de hand met je humeur. En dat valse hoop. Hope is daar broodnodig en ja en change ook ja.

Eigenlijk ook het oppakken van Bush voor het meevoeren van de land en feitelijk de wereld in een illegale oorlog en uit eigen gewin van een politieke en financiële kliek het bedriegen van een land en het financieel naar de afgrond helpen. Maar die hoop zal der wel niet inzitten. Dan maar verandering zonder afrekening.
:gay:

oud... loopt al een topic over [Link niet meer beschikbaar]
oldnews.jpg

Nou gaat het echte werk beginnen.. de 'hype' is voorbij en het makkelijkste is eigenlijk nu gedaan.. nu worden het 4 heel zware jaren aangezien we aan de rand van de afgrond staan met z'n allen... hoop niet dat we volgens jaar een flinke stap vooruit hebben gedaan..

Zoals velen hier zeggen.. het wordt nu voornamelijk puin ruimen en dat doe je niet met praatjes en campagnes.. maar iig succes..

denk overigens dat het ook een grote overwinning is voor zijn tante.. nu is de kans klein dat ze het land wordt uitgezet.. ze heeft nu natuurlijk hele goede connecties.. en daar draait het allemaal om in het leven.. als je netwerk maar goed zit dan kom je al een heel eind... in haar geval.. dan blijf ze gewoon waar ze is..

PS. Hij kan zich nu moeilijk verstoppen in het witte huis.. als n*ger zal ie natuurlijk makkelijk te vinden zijn.. hij zal alléén daarom al een opvallende verschijning zijn daar..

Haha , eigenlijk grappig als je het zo hoort. Hoeveel kleurlingen hebben gestemd op Obama gewoon omdat hij zwart is? Zijn in iedere geval ongelofelijk simpel.

Haha , eigenlijk grappig als je het zo hoort. Hoeveel kleurlingen hebben gestemd op Obama gewoon omdat hij zwart is? Zijn in iedere geval ongelofelijk simpel.

Hoeveel gasten zullen niet op McCain hebben gestemd simpelweg omdat hij blank is? Waarschijnlijk even veel.. als het er niet meer zijn.

inderdaad de meeste zwarte maken er zelf een rassenkwestie van en kijken niet naar de inhoud.

iedere keer dat zwarte dit zwarte dat, wat heeft dat er mee te maken.

Terug
Naar boven