- Waardering
- 21.437
Barbell.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barbell.
waarom dan als ik vragen mag?
wat is MMC en pomp? of vraag ik nu iets doms haha

@Skatermarvin is DE man bij uitstek om de begrippen MMC en pomp te verduidelijken. Hij kan zelfs als de beste een toelichting geven over TUT en het wereldbekende (op DBB) Marvinnen.![]()
![]()

Marvinnen is anders echt niet onaangenaam te noemen, right @Skatermarvin ?Waarom heb ik een vermoeden dat ik eigenlijk niet wil weten wat marvinnen is?? ben nu toch wel nieuwsgierig hahaha
De rest is al door google gegooid![]()

Meer favoriete oefeningen met barbell. Ook meer totaal gewicht per herhaling.

Ik moet bekennen dat ik tegenwoordig een cable fan ben!![]()
Het ligt eraan wat ik wil trainen, of ik unilateraal wil trainen en of ik lui ben. Met dumbells is het minder opruimen dan met schijven aan de barbell[/QUOTE
Whahahaha dat is het ook, ik ben gewoon een luie donder en heb eigenlijk helemaal geen zin om met die schijven te leuren hihi
Ik ontken alles!!Marvinnen is anders echt niet onaangenaam te noemen, right @Skatermarvin ?![]()

Hier
Hier het zelfde, de stretch voel je veel meer met kabel waardoor je een veel grotere beweging maakt en meer contraction in de spier krijgt. Met barbell doe ik alleen squats, schoulder press en deadliften, de rest dumbells n kabel