Onze log heeft wel de waardering kwa sterren, die het verdient. Weinig mensen trainen zo hard als pk en bascross.
dat is alleen omdat er weinig mensen hebben gestemd, na mijn stem heb je al 1 ster minder!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze log heeft wel de waardering kwa sterren, die het verdient. Weinig mensen trainen zo hard als pk en bascross.

dat is alleen omdat er weinig mensen hebben gestemd, na mijn stem heb je al 1 ster minder!
![]()

We gooien hem dood met een pak brinta, de Sjouke

Van mij krijgen jullie er weer een sterretje bij poppiesOnze log heeft wel de waardering kwa sterren, die het verdient. Weinig mensen trainen zo hard als pk en bascross.

Van mij krijgen jullie er weer een sterretje bij poppies![]()

@bascross: Je bent ook wel een lul hé, eerst zitten zeuren dat je logs serieus zijn, maar jij bent net zo goed aan 't spammen hoor.
Post gewoon enkel je trainingen, en ga mensen ook niet bedanken voor het reageren enzo, kan alleen maar erger van worden.
@bascross: Je bent ook wel een lul hé, eerst zitten zeuren dat je logs serieus zijn, maar jij bent net zo goed aan 't spammen hoor.
Post gewoon enkel je trainingen, en ga mensen ook niet bedanken voor het reageren enzo, kan alleen maar erger van worden.
Zwijg!De bedoeling is dan ook dat deze log CLEAN blijft, en dus niet overal onzinreacties geplaatst worden vn members met uitzondering van Bascross en ik.