- Waardering
- 0
PresentWanneer worden jullie nou beasts?
Hoe is het met het bulken? Iemand van jullie al een "fat bastard" geworden?![]()

Waar geen rows? Nouja, ik prefereer chinnen boven rows. Ik probeer zoveel mogelijk mijn rug te ontlasten want ik voel hem eigenlijk nog elke dag. Wanneer ik niet goed sta met een row of ik voer de beweging niet goed uit komt er al belasting op je rug, en daar ben ik zo bang voor.
Jij mag het breezer vinden, boeit mij geen reet. De reden dat ik de grootste prioriteit bij bench leg is omdat deze eerst ongeveer 60kg was, en dat nogal debiel is. Toen ben ik die weddenschap aangegaan, and here we are today. Verder ben ik nu al bijna 15kg sterker als ik was met bench in 6 weken, dus waarom klagen?Wat een breezer schema, geen rows? Beperkte squats en deads... waarom ligt je prioriteit uberhaupt bij bench, die loopt toch niet achter ofzo (er is sowieso 9 van de 10 keren geen sprake van achterlopende lifts en spiergroepen als je geen 100kg ripped bent)?
Wat betreft die beperkte squats en deads, tsjah, daar doe je toch niets aan.. Gewoon rustig opbouwen en daarna weer lekker knallen. Zie je punt van kritiek niet zo.
Verder zal er heus nog wel een machine row bijkomen ofzo, en shrugs. Even kijken woensdag.
Vandaag lekker getrained, was gesloopt naderhand

te slecht gewoon)