XXL Nutrition

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer worden jullie nou beasts?
Hoe is het met het bulken? Iemand van jullie al een "fat bastard" geworden? :D
Present:o
Waar geen rows? Nouja, ik prefereer chinnen boven rows. Ik probeer zoveel mogelijk mijn rug te ontlasten want ik voel hem eigenlijk nog elke dag. Wanneer ik niet goed sta met een row of ik voer de beweging niet goed uit komt er al belasting op je rug, en daar ben ik zo bang voor.

Wat een breezer schema, geen rows? Beperkte squats en deads... waarom ligt je prioriteit uberhaupt bij bench, die loopt toch niet achter ofzo (er is sowieso 9 van de 10 keren geen sprake van achterlopende lifts en spiergroepen als je geen 100kg ripped bent)?
Jij mag het breezer vinden, boeit mij geen reet. De reden dat ik de grootste prioriteit bij bench leg is omdat deze eerst ongeveer 60kg was, en dat nogal debiel is. Toen ben ik die weddenschap aangegaan, and here we are today. Verder ben ik nu al bijna 15kg sterker als ik was met bench in 6 weken, dus waarom klagen?

Wat betreft die beperkte squats en deads, tsjah, daar doe je toch niets aan.. Gewoon rustig opbouwen en daarna weer lekker knallen. Zie je punt van kritiek niet zo.

Verder zal er heus nog wel een machine row bijkomen ofzo, en shrugs. Even kijken woensdag.

Vandaag lekker getrained, was gesloopt naderhand:)

wat machine rows? waarom niet gewoon pendlay of BOR's? Ik heb zelf iets soortgelijks met mijn bench gedaan, ging wel hard vooruit maar ik zat werkelijk net niet op een flinke schouder blessure, zou zorgen dat je push/pull verhoudin iig goed zit, je genoeg stretcht en wat rc shit doet.

edit: srry had d'r ff overheen gelezen dat je je rug geblesseerd had... dat verandert een hoop, zou toch nog steeds opletten dat je straks niet ook wat aan je schouder hebt.

Hoeveel row je en hoeveel benchpress je?

Waar geen rows? Nouja, ik prefereer chinnen boven rows. Ik probeer zoveel mogelijk mijn rug te ontlasten want ik voel hem eigenlijk nog elke dag. Wanneer ik niet goed sta met een row of ik voer de beweging niet goed uit komt er al belasting op je rug, en daar ben ik zo bang voor.

Doe dan rows waarbij je je borst steunt op een incline bankje

wordt er nog getraind in dit topic?

wordt er nog getraind in dit topic?

Present:o

Jij mag het breezer vinden, boeit mij geen reet. De reden dat ik de grootste prioriteit bij bench leg is omdat deze eerst ongeveer 60kg was, en dat nogal debiel is. Toen ben ik die weddenschap aangegaan, and here we are today. Verder ben ik nu al bijna 15kg sterker als ik was met bench in 6 weken, dus waarom klagen?

Wat betreft die beperkte squats en deads, tsjah, daar doe je toch niets aan.. Gewoon rustig opbouwen en daarna weer lekker knallen. Zie je punt van kritiek niet zo.

Verder zal er heus nog wel een machine row bijkomen ofzo, en shrugs. Even kijken woensdag.

Vandaag lekker getrained, was gesloopt naderhand:)

;)

@ pk, keep it up! :thumbs:

Waarom post je alleen je PR's?

Dat betekent dus dat we eens in de maand een post van je mogen verwachten. Een log is toch om zelf te kunnen kijken en te laten zien hoe je vooruit gaat, enkel PR's posten lijkt mij een beetje kortzichtig, maarja het is jouw log!

Waarom post je alleen je PR's?

Dat betekent dus dat we eens in de maand een post van je mogen verwachten. Een log is toch om zelf te kunnen kijken en te laten zien hoe je vooruit gaat, enkel PR's posten lijkt mij een beetje kortzichtig, maarja het is jouw log!

Ik heb al een log waar ik trainingen post, ik ga niet elke training ook hier nog in posten;)

Nee want baskruis heeft nog een brutaal log hier staan!

Ik vond fullbody een lekkere trainingsmethode, maar wil toch wel weer een keer split doen voor een maandje of 2. Wel wil ik m'n bench nog steeds omhoog hebben en heb ik super zwakke armen. Deze wil ik dus wat aan gaan pakken met een nogal vreemde split.

Maandag:
Bench
dips
dmbll curls
MP

Woensdag:
deadlift, squat, chins

Vrijdag:
Bench
dips
dmbll curls
MP

Morgen eens kijken hoe het voelt

Ik heb ook relatief zwakke armen, Heb na het chinnen vaak nog meer last van mijn arman dan van mijn rug, en dat zegt behoorlijk wat!

Training van vandaag:

Bench:
10x50
5x60
3x65
5x70(vanaf de 3e met assistence:mad: te slecht gewoon)
10x50
2x3x60

MP
8x30
6x35
4x40
4x45

Sideraises:
9x9
6x10
6x10

Dips
10x10 ass
6x15 ass
6x15 ass

Tricep extensions, pully:
8x standje 3, geen idee wat zoiets weegt. Zitten in totaal 9 standen op.
6x standje 3+2,5kg
6x standje 4

Beastcurls:
10x10
8x11
6x12

Hammer beastcurls:
6x11
6x12

hanging legraises en zware weighted crunches gedaan voor verbeteren houding(aanrader)

Was helemaal kapot, 5 dagen nietsen eist zijn tol:D

Deadlift:
8x60
6x70
4x80
2x100
3x1x110
1x120 => evenaring PR
1x125 => PR
1x127.5 => PR
1x130 => Fail

Chins:
9x35
7x30
5x26
5x25
Ja, mijn chins zijn heel zwak.

Machine Row:
10x35
8x 55
6x 57.5
6x 57.5
Ging wat te makkelijk

Squat:
10x50
8x60
6x70
4x80
1x90 => evenaring PR
2x1x95 2x fail:mad:

+ wat legpresses.

Lange training.

edit: was trouwens voor het eerste dat ik m'n deadlifts steeds vanaf de grond deed. Normaal pakte ik hem uit een rek:o

Laatst bewerkt:
waar trainen jullie ergens in leeuwarden?

Netjes, al die pr's en evenaringen pk!

1rep chinnen lukt je ook nog niet? Nouja, gewoon veel met dat machine-ding trainen, komt 't vanzelf wel goed.

Als jullie nou eens meer zouden trainen dan lul koek topics maken dan zou het nog wat worden.

Voor het chinnen is het heel simpel. Laat jezelf vast tapen aan de bar en klaar is kees. Wedden dat je dan wel een paar keer omhoog komt.

Terug
Naar boven