Fitness Seller

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

assisted kan ook wel eens lekker zijn toch ? :) of negatieven

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou een week rust, maar vond het toch nog lekker om 1 keertje even te trainen. Maandag maar weer aan de gang.

Juist. Tevens heb ik zelden een spotter tot mijn beschikking dus kan geen kwaad om een keertje assisted te doen.

:o
excuus, ik was weer eens te snel met mijn gedachten!

als je aanvoeld dat je rust nodig hebt, gewoon een weekje rustig aandoen dan ;)

Hey:mad:

Wat is dit voor karma-geschooi in ons topic?

Laatst bewerkt:
Wat een karma shit hier zeg...

weining trainingen hier:P

zo, volgende week ga ik met pk trainen in mijn gym, zal me benieuwen of die in een endo getransformeerde ecto al sterker geworden is.

iig gaan we beiden onze bench effetjes toppen en misschien neem ik m'n huidplooimeter eens mee om perry ervan te overtuigen dat ie moet cutten.

en natuurlijk zal ik pk ook eens laten zien wat doggcrap precies inhoud :D

zo, volgende week ga ik met pk trainen in mijn gym, zal me benieuwen of die in een endo getransformeerde ecto al sterker geworden is.

iig gaan we beiden onze bench effetjes toppen en misschien neem ik m'n huidplooimeter eens mee om perry ervan te overtuigen dat ie moet cutten.

en natuurlijk zal ik pk ook eens laten zien wat doggcrap precies inhoud :D

:thumbs:

pak hem maar eens goed onder handen!

gasten, er moet nou echt eens getraind worden! wat is er moeilijk aan setjes met 70 kg, toppen in de 100?? kom op gozers!

Onze log heeft wel de waardering kwa sterren, die het verdient. Weinig mensen trainen zo hard als pk en bascross.

Terug
Naar boven