- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou een week rust, maar vond het toch nog lekker om 1 keertje even te trainen. Maandag maar weer aan de gang.ben je nu aan het trainen, of maar wat aan het aankloten??
![]()
Juist. Tevens heb ik zelden een spotter tot mijn beschikking dus kan geen kwaad om een keertje assisted te doen.assisted kan ook wel eens lekker zijn toch ?of negatieven
assisted kan ook wel eens lekker zijn toch ?of negatieven
Ik wou een week rust, maar vond het toch nog lekker om 1 keertje even te trainen. Maandag maar weer aan de gang.
Juist. Tevens heb ik zelden een spotter tot mijn beschikking dus kan geen kwaad om een keertje assisted te doen.

als je aanvoeld dat je rust nodig hebt, gewoon een weekje rustig aandoen dan![]()

geef eventuele tips in topic v/d week:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/preventie-behandeling-blessure-99703/
goed voor DUBBELE KARMA!
![]()

bedankt voor de tip!![]()
staafje komt elke dag dichter...![]()
Negatieve karmaronde coming up

zo, volgende week ga ik met pk trainen in mijn gym, zal me benieuwen of die in een endo getransformeerde ecto al sterker geworden is.
iig gaan we beiden onze bench effetjes toppen en misschien neem ik m'n huidplooimeter eens mee om perry ervan te overtuigen dat ie moet cutten.
en natuurlijk zal ik pk ook eens laten zien wat doggcrap precies inhoud![]()