AndroidHealthClinic

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Nee, dat is niet hardcore.

10 uur sochtends doe ik 100 crunches en 50 beastcurls. Als ik dan opgewarmt ben nog 200 bij elk.

Na het avondeten hetzelfde.

Works for me:)

you gotta do whatever the f*** works for you! ;)

Zodra pk minder nadruk legt op z'n geaardheid en die avatar van :kots: wilders :kots: weghaalt, zal ik deze log misschien wat serieuzer nemen.

Ik heb niks tegen homocoïtusualiteit, maar te zo koop lopen met je geaardheid (homo of hetero) is gewoon overdreven. Het gaat hier over bodybuilding, niet over coïtus.:mad:

Zodra pk minder nadruk legt op z'n geaardheid en die avatar van :kots: wilders :kots: weghaalt, zal ik deze log misschien wat serieuzer nemen.

Ik heb niks tegen homocoïtusualiteit, maar te zo koop lopen met je geaardheid (homo of hetero) is gewoon overdreven. Het gaat hier over bodybuilding, niet over coïtus.:mad:

Er is ook zoiets als de ignore knop, ik bedoel post dan niks. Dit soort posts gaan nergens over en al zeker niet in iemands log. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Morgen weer trainen, na 5 dagen genikst te hebben. Beastcurls, crunches en benchpress:bierbang:

Laatst bewerkt:
ik ga er morgen ook weer flink tegen aan! heb er weer zin in!

kunnen we morgen ook een update verwachten v/d log?

+foto's ;)?

Nog steeds bezig! Knap hoor!

Wát een monsters! Werkelijk onwerkelijk!

pk wanneer gaan we samen trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond fullbody een lekkere trainingsmethode, maar wil toch wel weer een keer split doen voor een maandje of 2. Wel wil ik m'n bench nog steeds omhoog hebben en heb ik super zwakke armen. Deze wil ik dus wat aan gaan pakken met een nogal vreemde split.

Maandag:
Bench
dips
dmbll curls
MP

Woensdag:
deadlift, squat, chins

Vrijdag:
Bench
dips
dmbll curls
MP

Morgen eens kijken hoe het voelt:)

Wanneer worden jullie nou beasts?
Hoe is het met het bulken? Iemand van jullie al een "fat bastard" geworden? :D

@pk: Misschien op woensdag smallgrip BP of GM press toevoegen?

En waarom zie ik geen BOR's/dumbbell rows?

Wat een breezer schema, geen rows? Beperkte squats en deads... waarom ligt je prioriteit uberhaupt bij bench, die loopt toch niet achter ofzo (er is sowieso 9 van de 10 keren geen sprake van achterlopende lifts en spiergroepen als je geen 100kg ripped bent)?

Terug
Naar boven