AndroidHealthClinic

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

• Topic Starter Topic Starter
Netjes, al die pr's en evenaringen pk!

1rep chinnen lukt je ook nog niet? Nouja, gewoon veel met dat machine-ding trainen, komt 't vanzelf wel goed.
1 keertje lukt wel, maar meer ook niet:rolleyes: Magoed, laatste 2 maanden bijna 10kg extra gewicht, dus dan is het ook niet zo heel gek.
Als jullie nou eens meer zouden trainen dan lul koek topics maken dan zou het nog wat worden.

Voor het chinnen is het heel simpel. Laat jezelf vast tapen aan de bar en klaar is kees. Wedden dat je dan wel een paar keer omhoog komt.
Haha, gelukkig maak jij allemaal zinvolle topics:thumbup:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/genaaid-worden-op-valentijn-nou-d-99581/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/kom-snel-spelen-op-nieuwe-dbb-schoolplein-100271/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/shin-chan-97773/

Morgen maar even langs de bouwmarkt:D

Ga jij nou maar chinnen , knul.

Okee ik ga al.. omdat jullie zo groot en sterk zijn en vast heel gemeen kunnen zijn.

haha ik denk dat jullie beter kunnen luisteren naar iemand met 100x zoveel ervaring

pk, als je 10kg aankomt en daardoor niet kunt chinnen word je gewoon dik.

ik ben 20 kg aangekomen en kon zelfs meer gewicht toevoegen op m'n chins.

Tags: beast, gay, log, monster, trainingslog

haha ik denk dat jullie beter kunnen luisteren naar iemand met 100x zoveel ervaring
Waar moesten we naar luisteren dan? Ik heb geen nuttige bijdrage gezien?

Ik kon al niet chinnen, maar ik wil alleen maar zeggen dat dit het alleen maar moeilijker maakt:D

Vrijdag trainen?

haha dat zei ik ook al aan het begin van dit log. de jongens denken dat ze hierdoor beter worden, ik heb dit ook gedaan maar jongens geloof me stop ermee en luister naar iemand zoals ryu als die wat tegen je zegt. dit gaat echt nergens over.

en waarom trainen jullie zo? wat willen jullie doen sterker worden of bodybuilden?

en eigenlijk ben ik nog gek ook dat ik hier reageer omdat hier toch geen tips worden gewaardeerd

naja succes..

haha dat zei ik ook al aan het begin van dit log. de jongens denken dat ze hierdoor beter worden, ik heb dit ook gedaan maar jongens geloof me stop ermee en luister naar iemand zoals ryu als die wat tegen je zegt. dit gaat echt nergens over.

en waarom trainen jullie zo? wat willen jullie doen sterker worden of bodybuilden?

en eigenlijk ben ik nog gek ook dat ik hier reageer omdat hier toch geen tips worden gewaardeerd

naja succes..
Waar slaat dat op? Waar staat dat we geen tips waarderen? Ik kan tips juist enorm waarderen:)

Ik vond jouw tip namelijk ook goed, dat je niet zo enorm meer wil bulken zoals je in het begin deed, maar dat was ik, en bert volgens mij ook niet van plan. Maar een keertje aardig bulken vind ik ook niet verkeerd om eens te proberen. Jij hebt het al eens gedaan, jij weet hoe het is. Ik niet, dus wil kijken hoe ik daar op reageer.

Als jullie nou eens meer zouden trainen dan lul koek topics maken dan zou het nog wat worden.

Voor het chinnen is het heel simpel. Laat jezelf vast tapen aan de bar en klaar is kees. Wedden dat je dan wel een paar keer omhoog komt.

iemand met 1 van de beste, in ieder geval, de meest esthetische, natural junioren fysiek van dit kikkerlandje, geeft je een duidelijke tip met hoe je bezig bent en wat je beter kunt doen, beetje raar om zo te reageren met jou, door topics uit het gare hanenhok te posten. je moet dankbaar zijn. het gaat echt nergens over, en nergens heen op deze manier

iemand met 1 van de beste, in ieder geval, de meest esthetische, natural junioren fysiek van dit kikkerlandje, geeft je een duidelijke tip met hoe je bezig bent en wat je beter kunt doen, beetje raar om zo te reageren met jou, door topics uit het gare hanenhok te posten. je moet dankbaar zijn. het gaat echt nergens over, en nergens heen op deze manier
Ryu mag dan wel een goed fysiek hebben, maar de manier hoe hij hier nu praat is nou niet echt aanmoedigend ofzo, of wel?

Hij zegt minder gare topics posten, nou, het spijt me maar daar heb ik zijn oordeel niet bij nodig. Harder trainen zegt hij, wat moet ik daar nou mee? Ik train zo hard ik kan. Daarna maakt hij een grap over vasttapen aan de bar.

Ik weet echt niet waar jij die tip ziet Brian.

Kan zijn dat ik er naast zit, misschien interpreteer ik het wel verkeerd. Maar dan vraag ik me af waar ik de mist in ga.

Kijk dat is nou het verschil tussen lulletjes rozenwater en de mensen die serieus zijn hier op het forum.

De tip is geen grap. Als je eens wat meer trainings topics leest dan kom je vanzelf tegen dat deze methode vaak genoeg gebruikt is. Maar he , je moet zelf weten wat je ermee doet, maar je chin aantal zal groeien als kool :thumbs:

Ryu mag dan wel een goed fysiek hebben, maar de manier hoe hij hier nu praat is nou niet echt aanmoedigend ofzo, of wel?

Hij zegt minder gare topics posten, nou, het spijt me maar daar heb ik zijn oordeel niet bij nodig. Harder trainen zegt hij, wat moet ik daar nou mee? Ik train zo hard ik kan. Daarna maakt hij een grap over vasttapen aan de bar.

Ik weet echt niet waar jij die tip ziet Brian.

Kan zijn dat ik er naast zit, misschien interpreteer ik het wel verkeerd. Maar dan vraag ik me af waar ik de mist in ga.

wat hij zegt moet je letterlijk nemen, niet als lulligheid zien. ik wordt voortdurend afgekafd door mensen die 100x zo goed zijn dan mij, dat heb je als je nog geen drol voorsteld, zoals ik.

jij intrepeteerd het, als een aanval, terwijl het gewoon een tip is!!

en geef toe: dit is zeker een lul-koek topic:D

wat hij zegt moet je letterlijk nemen, niet als lulligheid zien. ik wordt voortdurend afgekafd door mensen die 100x zo goed zijn dan mij, dat heb je als je nog geen drol voorsteld, zoals ik.

jij intrepeteerd het, als een aanval, terwijl het gewoon een tip is!!

en geef toe: dit is zeker een lul-koek topic:D
Natuurlijk zit er veel gelul in dit topic, maar daar stoor ik me persoonlijk niet aan. Dat anderen dat misschien doen is hun probleem. Ik vermeld gewoon netjes mijn trainingen etc. Dan mag er van mij ook wel gelult worden hoor, ik slaap er niet minder om.

@Ryu, heb ik je blijkbaar verkeerd geintepreteerd, sorry daarvoor.
Kijk dat is nou het verschil tussen lulletjes rozenwater en de mensen die serieus zijn hier op het forum.

De tip is geen grap. Als je eens wat meer trainings topics leest dan kom je vanzelf tegen dat deze methode vaak genoeg gebruikt is. Maar he , je moet zelf weten wat je ermee doet, maar je chin aantal zal groeien als kool :thumbs:
De toon die je in het algemeen hebt in de posts hier in dit topic, en ook deze post, komt niet pebaald over als iemand die serieuze tips geeft, vandaar misschien ook de verwarring.

Natuurlijk zit er veel gelul in dit topic, maar daar stoor ik me persoonlijk niet aan. Dat anderen dat misschien doen is hun probleem. Ik vermeld gewoon netjes mijn trainingen etc. Dan mag er van mij ook wel gelult worden hoor, ik slaap er niet minder om.

@Ryu, heb ik je blijkbaar verkeerd geintepreteerd, sorry daarvoor.

De toon die je in het algemeen hebt in de posts hier in dit topic, en ook deze post, komt niet pebaald over als iemand die serieuze tips geeft, vandaar misschien ook de verwarring.

mensen bij wie je geen reet voorsteld hebben het recht om je af en toe aan te pakken pk, ga daar aan wennen

succes verder

als ik het goed begrijp zijn jullie van mening dat pk omdat hij niet zo serieus is op het forum dus ook waarschijnlijk niet zo serieus traint.

helaas dat klopt niet, ik heb zelf een keer met pk getrained en aan zijn inzet kwa training ligt het zeker niet. op het gebied van voeding en cardio zou misschien naar mijn inzicht het een en ander veranderd moeten worden, maar uiteindelijk moet iedereen toch uitvinden en doen wat hij of zij het beste vind werken.

ik begrijp je waarschuwing om niet teveel op gewicht te focussen volkomen massbuilder, ik ben in mijn bulk ook vaak genoeg gewaarschuwd maar ging ook eigenwijs verder, nu ik aan het cutten ben heb ik zoveel meer kennis van mijn lichaam opgedaan dat ik ook echt niet meer bulken zal, maar als ik niet massive gebulkt had, had ik deze wetenschap ook niet, soms moet iemand welleens fouten maken om van te leren, je kunt pk dus wel blijven waarschuwen, maar dat is gewoon pointless, hij zal veel meer leren als hij zelf alles uitvind en uitvogelt op de manier dat hij wil, of het de effectiefste manier zal zijn, daarbij kun je je vraagtekens plaatsen.

en ik begrijp best dat jullie willen helpen en waardeer dat ook ten zeerste, maar niet iedereen gelooft meteen alles wat een ander zegt of gaat het meteen gebruiken, uit eigen ervaring weet ik dat sommige mensen gewoon wat eigenwijs zijn en liever zelf alles uitvinden en dat is in deze sport m.i. prima want geen enkel lichaam is hetzelfde en kennis van je eigen lichaams is superbelangrijk.
tips geven is prima, maar je moet niet meteen verwachten dat iedereen het zo gaat doen als jij het wil.

(deze post is niet bedoeld als een persoonlijke aanval)

Ik heb geen tips nodig hoor, ik weet wel waar ik goed op ga en waar niet op.

Dat ryu hier komt rellen moet hij weten, maar dat het tips van hem waren, is dikke vette bullshit.

Aldermachtig het lijkt hier wel een slagveld!

mensen bij wie je geen reet voorsteld hebben het recht om je af en toe aan te pakken pk, ga daar aan wennen

succes verder

Slaat werkelijk nergens op dit! Natuurlijk gebeurd het maar natuurlijk heb je daar als 'superieur'' persoon geen recht op wat een bullshit! Iemand die zichzelf beter voelt dan bijvoorbeeld een pk of Bascross moet gewoon zijn mond houden of nuttige tips geven (ryu kiest naar mijn mening de tussenweg)

Terug
Naar boven