Fitness Seller

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Ik geef me mening misschien soms iets te grofs. Maar ik ben gewoon de persoon die vaak zegt wat de rest denkt , maar niet durft te vermelden.

Ik heb geen tips nodig hoor, ik weet wel waar ik goed op ga en waar niet op.

Dat ryu hier komt rellen moet hij weten, maar dat het tips van hem waren, is dikke vette bullshit.

Die tip van het vastkleven met je handen aan een chin up bar is al eeuwen oud. Dat jij nou niet weet dat het een training techniek is zegt meer over jou dan over mij. Kan je wel gaan miepen over dat ik kom rellen, maar het is gewoon duidelijk dat pk nog moet leren om goed te chinnen. En ik geef hem gewoon een duidelijk tip over hoe en wat. Dat je het niet gelooft moet je zelf weten.

Die tip van het vastkleven met je handen aan een chin up bar is al eeuwen oud. Dat jij nou niet weet dat het een training techniek is zegt meer over jou dan over mij. Kan je wel gaan miepen over dat ik kom rellen, maar het is gewoon duidelijk dat pk nog moet leren om goed te chinnen. En ik geef hem gewoon een duidelijk tip over hoe en wat. Dat je het niet gelooft moet je zelf weten.

idd dat we onze tijd hier nog insteken.......

Ach kijk maar dan.. Het verschil moet er wezen.

Ook een manier om je chins omhoog te krijgen is om gewoon vaak te chinnen. Als is het maar 1 rep. Ik weet niet of dat wel lukt?
Begin dan gewoon met om de dag 1 rep te chinnen, let wel op dat je je rug niet TE hard gaat pakken met je reguliere rugtrainingen.

Vasttapen lijkt me erg onpraktisch.

Laatst bewerkt:

Die tip klinkt opzich niet slecht trouwens.

Dus gewoon tape gebruiken en dan ga je vanzelf wat reps chinnen.

Als ik dan bijvoorbeeld ga deadliften en hang 300kg aan de bar en tape met handen deraan vast, gaat ie dat ook vanzelf omhoog?

Whahah er wordt hier gesproken alsof ryu een god is :scratch:, ik heb massbuilder en ryu hier nog geen tips zie geven (kan je zowel hier wegblijven ipv te rellen), behalve ryu met het vasttappen, maar dat vind ik maar eigenlijk vreemd. Moet je steeds mensen optrommelen om te helpen, dus mijn tip gewoon ene paar keer week chinnen pk en dan opbouwen.

Ik ben het ook eens met riggard dat je het best leert uit je fouten.

haha my god! Ga zo door , mannen! :roflol:

Oh ja het artikel over de vast tapen heeft ruben sossa een keer hier geplaatst. Maar ja die zal ook wel niet weten waar hij het over heeft! .. :roflol:

Terug
Naar boven