- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen tips nodig hoor, ik weet wel waar ik goed op ga en waar niet op.
Dat ryu hier komt rellen moet hij weten, maar dat het tips van hem waren, is dikke vette bullshit.
Die tip van het vastkleven met je handen aan een chin up bar is al eeuwen oud. Dat jij nou niet weet dat het een training techniek is zegt meer over jou dan over mij. Kan je wel gaan miepen over dat ik kom rellen, maar het is gewoon duidelijk dat pk nog moet leren om goed te chinnen. En ik geef hem gewoon een duidelijk tip over hoe en wat. Dat je het niet gelooft moet je zelf weten.
gast fl**ker toch op met je gewhine. Kom dan niet in dit topic ipv 3x hetzelfde te zeggen.
gast fl**ker toch op met je gewhine. Kom dan niet in dit topic ipv 3x hetzelfde te zeggen.
haha dit is zeker geen log waar het nog leuk is om mensen wat te leren
vreet-ze!
Jij hebt mij al veel geleerd, bedankthaha dit is zeker geen log waar het nog leuk is om mensen wat te leren
vreet-ze!
en gewoon nog een keer replyen.
dude, ga rukken ofzo.
Weet niet. In iedergeval iets om over na te denkenMaar om ff terug tekomen mister kroes. Ga je het nu doen of niet ?

Die tip van het vastkleven met je handen aan een chin up bar is al eeuwen oud. Dat jij nou niet weet dat het een training techniek is zegt meer over jou dan over mij. Kan je wel gaan miepen over dat ik kom rellen, maar het is gewoon duidelijk dat pk nog moet leren om goed te chinnen. En ik geef hem gewoon een duidelijk tip over hoe en wat. Dat je het niet gelooft moet je zelf weten.
, ik heb massbuilder en ryu hier nog geen tips zie geven (kan je zowel hier wegblijven ipv te rellen), behalve ryu met het vasttappen, maar dat vind ik maar eigenlijk vreemd. Moet je steeds mensen optrommelen om te helpen, dus mijn tip gewoon ene paar keer week chinnen pk en dan opbouwen.