XXL Nutrition

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Die tip klinkt opzich niet slecht trouwens.

Dus gewoon tape gebruiken en dan ga je vanzelf wat reps chinnen.

Als ik dan bijvoorbeeld ga deadliften en hang 300kg aan de bar en tape met handen deraan vast, gaat ie dat ook vanzelf omhoog?

Het gaat om de opwaartse beweging en het feit dat er geen mogelijk heid is om te stoppen. Zodra jij 10 reps moet maken dan zal je ook gewoon 10 reps moeten doen! Het maakt geen drol uit of die 10 reps met spotter of zonder spotter is.

Wat een gezeik, alsof Ryu en MB hier alleen maar komen om te rellen.
Als je t advies in twijfel trekt probeer je het uit of google je het.
Beetje kinderachtige reply geven moedigt niet echt voor ze aan om de volgende keer weer advies te geven eh?

Beetje kinderachtige reply geven moedigt niet echt voor ze aan om de volgende keer weer advies te geven eh?

matthijs stfu.

Hehe! :thumbs:

Eindelijk iemand die het ziet. Als ik wil rellen dan ga ik wel bij Opa Dbc op de koffie.

Nou weetje wat bert! Ik weet het goed gemaakt. Ik weet dat je in leeuwarden zit dus bij deze nodig ik je uit voor een rug training met mij bij bodyshape. Ik geef je alle tips die ik ken en mocht je ze na de praktijk niks vinden dan leg ik me erbij neer dat de tips niet goed zijn voor jou.

@ Bacross en pk:

Waarom openen jullie een logje..
Jullie kunnen niet eens tips verdragen, laat staan kritiek..

Of dachten jullie dat jullie zo goed en perfect trainde, dat niemand tips of opmerkingen had over jullie trianingen..

:D

arrogance is in the air, sjalalala :D

Ik vind er niets arrogants aan hoor. Ik nodig hem gewoon uit , om het tegendeel te bewijzen. Das toch mooi juist? :D

Nou weetje wat bert! Ik weet het goed gemaakt. Ik weet dat je in leeuwarden zit dus bij deze nodig ik je uit voor een rug training met mij bij bodyshape. Ik geef je alle tips die ik ken en mocht je ze na de praktijk niks vinden dan leg ik me erbij neer dat de tips niet goed zijn voor jou.

:thumbs:

Mooi ! En als we achter af willen rellen , dan gaan we koffie drinken bij opa! :thumbs:

Ik vind er niets arrogants aan hoor. Ik nodig hem gewoon uit , om het tegendeel te bewijzen. Das toch mooi juist? :D
ik had het meer over mass builders replys, maargoed jij voelde je dus ook aangesproken.

ik vind het gewoon apart dat jullie hier met z'n 2en wel even komen vertellen hoe alles moet en doen alsof jullie alles beter kunnen.

maargoed, genoeg gereld, we zullen zien hoe je training met asscross verloopt.

ik had het meer over mass builders replys, maargoed jij voelde je dus ook aangesproken.

ik vind het gewoon apart dat jullie hier met z'n 2en wel even komen vertellen hoe alles moet en doen alsof jullie alles beter kunnen.

maargoed, genoeg gereld, we zullen zien hoe je training met asscross verloopt.

Ik zeg nergens dat het zo moet en dat ik het beter weet dan de rest. Ik zeg alleen dat het zo gedaan kan worden. Wel goed lezen , he ? ;)

• Topic Starter Topic Starter
@ Bacross en pk:

Waarom openen jullie een logje..
Jullie kunnen niet eens tips verdragen, laat staan kritiek..

Of dachten jullie dat jullie zo goed en perfect trainde, dat niemand tips of opmerkingen had over jullie trianingen..

:D
nig*ah please..

Log is niet om tips te krijgen, al waardeer ik het wel. Maar als je kritiek levert, lever het dan opbouwend.

Ik ben gewoon erg blij met de adviezen van Ryu, en vooral die van Mass_Builder. Hij is behoort echt tot de elite van dbb, dus ik mag wel in mn handjes knijpen.
Ik zeg nergens dat het zo moet en dat ik het beter weet dan de rest. Ik zeg alleen dat het zo gedaan kan worden. Wel goed lezen , he ? ;)
ok.
Oh ja het artikel over de vast tapen heeft ruben sossa een keer hier geplaatst. Maar ja die zal ook wel niet weten waar hij het over heeft! ..:roflol:
Hier doe je het anders wel net alsof.

ik zei nergens dat je doet alsof je het beter weet als de rest maar je doet wel wel alsof pk slecht traint althans, dat is de indruk die ik krijg als ik je posts zo lees.
maar ey, we zien wel hoe de training gaat, allicht kan basscross er wat van opsteken en jij zou misschien weer wat van basscross kunnen leren.

dan laat ik binnenkort pk wel even chinnen in mijn gym ;)

nig*ah please..

Log is niet om tips te krijgen, al waardeer ik het wel. Maar als je kritiek levert, lever het dan opbouwend.

Ik ben gewoon erg blij met de adviezen van Ryu, en vooral die van Mass_Builder. Hij is behoort echt tot de elite van dbb, dus ik mag wel in mn handjes knijpen.

ok.

Hier doe je het anders wel net alsof.

Nee hoor, hier zeg ik alleen dat het taped chinnen principe onderbouwd kan worden met een artikel. En dat deze geplaatst is door mensen met kennis van zaken ja.

Wel goed lezen ,he! ;)

Ik heb helemaal niks te bewijzen hier tegen over jullie over het zogenaamd beter weten of zelfs alles te weten. Gewoon niet zo aangebrand zijn. :D

Vet! Mag ik mee? ;o

Van mij wel. Frederx heeft ook nog gruwelijke rug routines :thumbs:

Terug
Naar boven