MuscleMeat

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

• Topic Starter Topic Starter
Bench___3x5x60
Chins___3x5x20 assistence
sraise___3x5x10
squat___3x5x80 (6e rep, 3e set fail)
MP_____3x5x40
Dlift____1x5x80 + 2x5x100 => durf nog steeds niet hoog te gaan:o
Beastcurls__ 2x5x35 + 1x5x30
Dips____3x5x7.5 assistence
Incl bench__ 3x5x45

Helemaal naar de t*ring na die squats. Deadlift durf ik nog steeds niet hoog te gaan omdat ik bang ben voor mn rug:o Denk dat 5x130 te doen is.

Bench had ik eigenlijk niet verwacht te halen met 3x5x60 maar viel alles mee.

Was kapot na het trainen.

Als je denkt dat 5*130 te doen is; probeer het dan gewoon!

Lekkere training!

Als je denkt dat 5*130 te doen is; probeer het dan gewoon!

Lekkere training!
Makkelijker gezegd dan gedaan. Jij heb niet 2 maande in de kreukels gelegen;)

En ik vraag me af of mijn onderarmen het houden, mijn rug red het wel denk.

Anders doe je 5x1x130 om te proberen.

Anders doe je 5x1x130 om te proberen.
Ja, heb je ook wel gelijk in maar ik ben gewoon erg bang dat ik mn rug niet goed recht/hol houd en dat ik weer 2 maanden in de kreukels lig.

Ik ben het trouwens ook wel aan het opvoeren hoor, begon op 60 ofzo, zit nu op 100. Donderdag of zaterdag maar even 120 proberen dan.

Ja, heb je ook wel gelijk in maar ik ben gewoon erg bang dat ik mn rug niet goed recht/hol houd en dat ik weer 2 maanden in de kreukels lig.

Ik ben het trouwens ook wel aan het opvoeren hoor, begon op 60 ofzo, zit nu op 100. Donderdag of zaterdag maar even 120 proberen dan.

Probeer dan gewoon 110KG :)
Gaat die makkelijk, dan 120KG...

Succes!

nog even en je trekt 200 :D

bench gister 10x3x45
mp vandaag 5x5x35

Bench___2x5x62.5
Chins___2x5x20 assistence
sraise___2x5x10
squat___3x5x60
MP_____2x5x42.5
Beastcurls__ 2x5x35
Dips____3x5x5kg assistence

Training gedaan in een half uur omdat ik naar school moest, alleen ben ik uiteindelijk niet gegaan:rolleyes:
Deadlift vandaag niet gedaan omdat het toch nog beetje naar voelde in mijn onderrug gisteren. Incline Bench niet gedaan om tijd te sparen.

Squat op 60kg gedaan omdat ik eens goed diep wilde zakken en meer uit mn benen te halen ipv mn rug. Ging gemakkelijk.

Verder nu maar 2 setjes gedaan, ook wegens tijdgebrek, maar vond het eigenlijk ook wel goed zo.

Zaterdag laatste training hst.

Race-je naar de 200 deadlift doen?

Succes lieverds!

Het is idd beter om deadlift geleidelijk aan op te bouwen. Bij je vorige blessure bij deadlift, droeg je toen een band?

xxx
manny

Perry, je zou de laatste 2 weken van de cyclus 3x5 kunnen doen ipv 2x5.

Sorry, die laat ik schieten

Deadlift probeer ik zo rustig mogelijk op te bouwen.

Verstandig!!

Wat voor squats doe je pk? Je zei wel dat je dieper wilde zakken maar heb je het dan over een fullsquat of een soort kruising tussen traditional/full

Terug
Naar boven