MuscleMeat

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
beest!

wel goed je best doen he?!
anders is onze weddenschap natuurlijk geen reet aan :p

Weddenschap? Vertel!
Dat jij eerder 100 bencht dan hij?:p

@ beastcross ,Ben ook wel benieuwd of het werkt wat je nu doet.Wel vaag dat je max 70 bencht,6 x 40 mp een PR is en jedan wel 3 x 10 X BW (en dat is niet eens zo laag) kunt dippen aan het einde van de training,monster ROM ofzo? Of kun je zoveel beter dippen dan dat je alle andere oefeningen kunt?

• Topic Starter Topic Starter
18-07

bench
15x20
7x1x50

Weddenschap? Vertel!

@ beastcross ,Ben ook wel benieuwd of het werkt wat je nu doet.Wel vaag dat je max 70 bencht,6 x 40 mp een PR is en jedan wel 3 x 10 X BW (en dat is niet eens zo laag) kunt dippen aan het einde van de training,monster ROM ofzo? Of kun je zoveel beter dippen dan dat je alle andere oefeningen kunt?

Haha, die weddenschap gaat ze niet winnen:D Maar nee.

Gewoon parralel dips. Waarom bench zolaag is weet ik niet, maar dat duurt niet lang meer;)

goedzo beest!
Maar niet zo negatief he over mij :(
Ik heb al bijna 1 afspect van de weddenschap gehaald en dat andere gaat ook de goede kant op..
Nu jij weer ;)

:D

goedzo beest!
Maar niet zo negatief he over mij :(
Ik heb al bijna 1 afspect van de weddenschap gehaald en dat andere gaat ook de goede kant op..
Nu jij weer ;)

:D

thx.

En ik ben niet negatief, ik heb hier enkel feiten gepost:D

Ik ook bijna, 100kg bw;)

Jaja,vertel het nu maar gewoon,waar gaat die weddenschap nu over? :D

Een beetje weddenschap,waar je op dbb over praat daar moet wel heel dbb op kunnen wedden he ;)

Heb je al eens iemand met verstand van zaken naar je uitvoering laten kijken? iig suc6

lol bijna 100kg bw?? serieus?

19-07
9x1x50

20-07
11x1x50

Weddenschap? Vertel!

Die jongen is ook al een beest met de handstand pushups.

BW oefeningen zijn geen probleem voor de kerel, maar zodra er een dumbbell of bar aan te pas komt gaat het fout.

Het belachelijke gedoe van mensen als Ronnie en Badell daar kan ik nog wel om lachen, maar dit is eerder om te huilen.

:)

Was een van je meest waardevolle posts waarschijnlijk.
Zoveel voeg jij niet toe aan dit forum, maar dat kan je ook niet verwachten van iemand met zo weinig verstand van zaken.

:)

Hoi,

Waar heb ik gezegt dat ik veel toevoeg?

kan je al 100 benchen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven