Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simplistisch is een ander woord voor eenzijdig. Dat klopt contextueel niet met de rest van je zin.
Wees blij dat ik de rode pen niet door je 'rijmpjes' heb gehaald.
50% van je stemmen komt van mijn trouwe schare haters, wiens kont ooit is bezeerd door mijn teksten. De andere 50% is overduidelijk achterlijk. Ik wens je nog heel veel stemmen![]()
50% van je stemmen komt van mijn trouwe schare haters, wiens kont ooit is bezeerd door mijn teksten. De andere 50% is overduidelijk achterlijk. Ik wens je nog heel veel stemmen![]()

Ik had op basis van de battle waarschijnlijk nog op jou gestemd, maar door dit soort zinnen de hele tijd was ik van mening veranderd. Iedereen afkraken die niet op jou stemt is een "beetje" zielig![]()

En kreeg niet echt de indruk dat de battle werkelijk klaar was als ik zo de vervolg posts las!Ik vond ze beide even leuk. Heb toch op unknown gestemd, die kwam gewoon harder en was voor mij vermakelijker
Weet ik veel, zal iets in de 80/90 zijn ofzo, ik weet niet

Gaat t daar niet juist om in battle?Sorry, maar waar zit de scherpheid precies bij het herhalen van persoonlijke ervaringen zoals kanker of verbranding? Of iemand een h**r noemen ? Is dat scherp? Dan hebben wij een andere definitie van spitsvondigheden en scherpte. Ik krijg er persoonlijk geen kippevel van.
Taaltechnisch is het behoorlijk slecht en ik kan er geen enkele metafoor in ontdekken. Nogal essentiele onderdelen van een ]rijm battle.
Had het dan een rijmpjes wedstrijd genoemd, want een battle is dit natuurlijk allerminst.

Waarom ben jij niet ingegaan op mijn uitnodiging om deel te nemen![]()