XXL Nutrition

Battle 1: Sjors26 vs UnknownDBB, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft gewonnen?

• Totaal stemmers
    114
  • Peiling gesloten .
't Deel van kanker en Dutroux ging me net te ver. Sjors gestemd dus ook al vond ik die trio met specialpaint z'n dochters wel komisch.

Simplistisch is een ander woord voor eenzijdig. Dat klopt contextueel niet met de rest van je zin.
Wees blij dat ik de rode pen niet door je 'rijmpjes' heb gehaald.

50% van je stemmen komt van mijn trouwe schare haters, wiens kont ooit is bezeerd door mijn teksten. De andere 50% is overduidelijk achterlijk. Ik wens je nog heel veel stemmen :p

Mag je best doen, zie niet in wat voor toegevoegde waarde dat zou hebben.

Uiteindelijk moet je gewoon erkennen dat je rijm te weinig geboden heeft, want dan had je de overwinning nu in je zak gehad en was mijn rijm niet eens ter discussie komen te staan.
Blijkbaar was je niet op alle vlakken oppermachtig, deal with it.

En bedankt, je laat je weer van je beste kant zien.

De t*ring hahahaha :roflol:

Ja Remi, geen kanker meer ok..

Ik vond ze beide even leuk. Heb toch op unknown gestemd, die kwam gewoon harder en was voor mij vermakelijker

Wanneer komt de 2de battle?

Ik volg even

50% van je stemmen komt van mijn trouwe schare haters, wiens kont ooit is bezeerd door mijn teksten. De andere 50% is overduidelijk achterlijk. Ik wens je nog heel veel stemmen :p

Ik had op basis van de battle waarschijnlijk nog op jou gestemd, maar door dit soort zinnen de hele tijd was ik van mening veranderd. Iedereen afkraken die niet op jou stemt is een "beetje" zielig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik had op basis van de battle waarschijnlijk nog op jou gestemd, maar door dit soort zinnen de hele tijd was ik van mening veranderd. Iedereen afkraken die niet op jou stemt is een "beetje" zielig ;)

stemmen omwille van zaken buiten de battle om ook:roflol:

Now-Remember-Kids-The-Internet-Is-Serious-Business..jpg

Sorry, maar waar zit de scherpheid precies bij het herhalen van persoonlijke ervaringen zoals kanker of verbranding? Of iemand een h**r noemen ? Is dat scherp? Dan hebben wij een andere definitie van spitsvondigheden en scherpte. Ik krijg er persoonlijk geen kippevel van.
Taaltechnisch is het behoorlijk slecht en ik kan er geen enkele metafoor in ontdekken. Nogal essentiele onderdelen van een ]rijm battle.

Had het dan een rijmpjes wedstrijd genoemd, want een battle is dit natuurlijk allerminst.
Gaat t daar niet juist om in battle? :scratch:

Gaat t daar niet juist om in battle? :scratch:

Ik heb aardig wat rap battles geluisterd in mijn leven, maar ik ken er geen 1 waarbij iemand een ander de terugkomst van kanker of welke ziekte dan ook toewenst. Nu kan ik het wel hebben hoor en ik vond het prima dat mijn tekst hem blijkbaar zo frustreerde dat hij zich tot dat niveau moest verlagen.

Het is de bedoeling bij een battle je tegenstander te beledigen dmv creatief taalgebruik, metaforen en woordspelingen.
Geen van deze elementen zaten in Unknown's teksten. Het is MBO-2 all the way.

Ik wil best verliezen, maar dan wel van iemand die ook kan schrijven, niet van een analfabeet met Tourette.

heb me onthouden van het stemmen, vondt unknown wat krachtiger op gebied van statements maar het vloeide minder imo, grammar dus wat minder, bij sjors was het soepel en goed leesbaar en ook sterk, maar had misschien nog wel wat meer pit in gemogen, geen van beide heeft iemand afgeslacht imo

Hey dikke,
Hoe zou je het vinden als ik tegen jou ging spitte,

Je praat alsof je de leukste bent,
Terwijl je me niet eens kent,

DBB is echt beter af zonder jou,
Ze laten je vallen en stikken in de kou,

Je moet niet denken je bent stoer,
Je bent gewoon een dikke boer

Terug
Naar boven