UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Uitschot, gepeupel, hansworsten enz = UnkownDBB
Voornaam, smaak-, klassevol = Sjors26
Hoe gaat het met je uitkering Gert?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had eerder te maken met het gedachte unknowndbb geen extra tijd te geven, heeft unknowndbb ook gedaan in ronde 1Sjors wtf, doe niet zo uit de hoogte meid.
Als je naar de woorden kijkt waarop je rijmt, zit je op net zo'n kinderlijk niveau als het niveau waarvan je Unknown beschuldigt, met je aan-staan-baan, dan-van-man, bol-vol-hol ...
En over die schrijffouten van Unknown; zijn 2e tekst heeft hij gestuurd 7 min nadat de jouwe online kwam, jij hebt er steeds 30 min over gedaan. Als het hier echt om schrijffouten en DT-fouten ging, had hij ook zijn 30 min gebruikt. Beetje jammer dat je daarover gaat melken, doet me denken aan de meisjes op mijn school vroeger, die altijd de mooiste layout hadden op hun tekstjes, maar steeds zonder inhoud
Voor de rest had je inderdaad mooiere zinnen, maar het gaat om een battle, zoals je zelf aangeeft en niet om kerstgedichtjes![]()

Dit is het inderdaad; wil je battles à la 8-mile, dan moet je voor Unknown gaan.
Wil je battles waarbij oude mannen in kostuum in hun fauteuilles zitten met een sigaar, dan voor Sjors.

Deze enquête zal sluiten op 22 December 2013 om 12:15

Waarom zou ik zoveel tekst lezen? Elke keer dat ik iets vraag is er een r*tard die antwoord.jij bent echt niet het helderste lichtje in de kerstboom hè tatt![]()

Waarom zou ik zoveel tekst lezen? Elke keer dat ik iets vraag is er een r*tard die antwoord.![]()

tuurlijk wel, stel dat jij tegen iemand terechtkomt die qua scherpheid op hetzelfde niveau zit als jij, maar qua taalkundigheid slechter is, dan zorgt een betere rijm voor de overwinning
Echter kom je iemand die scherper is dan jij tegen in een battle, ga je wss het onderspit delven, ongeacht als je taalkundig beter uit de hoek komt.
heb je al eens gevraagd schat, en ik heb er toen al op geantwoordSorry, maar waar zit de scherpheid precies bij het herhalen van persoonlijke ervaringen zoals kanker of verbranding? Of iemand een h**r noemen ? Is dat scherp? Dan hebben wij een andere definitie van spitsvondigheden en scherpte. Ik krijg er persoonlijk geen kippevel van.
Taaltechnisch is het behoorlijk slecht en ik kan er geen enkele metafoor in ontdekken. Nogal essentiele onderdelen van een rijm battle.
Had het dan een rijmpjes wedstrijd genoemd, want een battle is dit natuurlijk allerminst.

waren idd craplines, maar paul walker, dutroux en verstandelijke handicap waren spot on
Enige waar ik bij jou even stuk van ging was dildo in hol, dat geeft remi dus 1 puntje meer (1 aftrek voor die kankerflater)
Nee want je hebt enkel gepost wat ik vroeg. De rest heb ik dus nog niet gelezen.is n copypaste dus nu heb je evenveel tekst moeten lezen einstein![]()
Nee want je hebt enkel gepost wat ik vroeg. De rest heb ik dus nog niet gelezen.

Nee want je hebt enkel gepost wat ik vroeg. De rest heb ik dus nog niet gelezen.

regelsWelke rest?
Volgens mij heb je geen idee waar je die info vindt![]()
staat niet in de OP einstein, maar bovenaan elke pagina boven de enquete (op zichzelf staande, dus er is geen sprake van meer tekst te moeten lezen)
vandaar dat ik zei dat je niet het helderste lampje bent in de kerstboom![]()
Eerste keer dat het me opvalt.