Fitness Seller

Battle 1: Sjors26 vs UnknownDBB, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft gewonnen?

• Totaal stemmers
    114
  • Peiling gesloten .
Euh, rijm battles zijn gebaseerd op taal en taalvaardigheid. Niet op hoeveel scheldwoorden en beledigingen je in een zin kunt proppen.
Kanker, h**r, manwijf..srsly? :roflol: kom met iets wat ik nog niet eerder heb gehoord.

Hoe kun je een battle doen met dingen die de ander nog nooit heeft gehoord?
Wordt wel een hele rare battle dan.
En normaal 'spit' je die battles pratend, dus is onzin om dan op spelling te gaan lopen b**chen..

• Topic Starter Topic Starter
Helft van de stemmen op z'n minst, misschien kansloos van de stemmers maar je kon t van tevoren verwachten. T maakt de enquête vrij ongeloofwaardig.
Ik ken die andere knakker niet eens, maar als iemand over kanker of dutroux begint lig ik persoonlijk niet direct onder de tafel. Kan dan wel lekker hard zijn, maar is vooral erg simpel. Hou meer van subtielere humor, die tegelijkertijd toch hard is. Dat was bij sjors veel sterker. Plus slimmer taalgebruik.

wou t eerst verdelen naar enquete is 1 punt, sportfood oordeel is 1 punt (onafhankelijke dbber is 1 punt als tie break nodig)
maar sportfood had t spijtig genoeg te druk:( bleef alleen gewone enquete over:)

Euh, rijm battles zijn gebaseerd op taal en taalvaardigheid. Niet op hoeveel scheldwoorden en beledigingen je in een zin kunt proppen.
Kanker, h**r, manwijf..srsly? :roflol: kom met iets wat ik nog niet eerder heb gehoord.

Oneens, tuurlijk moet je de "tegenstander beledigen". Echter hoe verfijnder je dit hoe meer punten je scoort.

Zoals AlleyCat al zei ben je taaltechnisch beter, dat ontken ik ook niet. Maar ik denk dat ik grover en to the point was waardoor ik dat gebrek deels compenseer.

Het is maar net of het publiek die mening deelt of niet.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

wou t eerst verdelen naar enquete is 1 punt, sportfood oordeel is 1 punt (onafhankelijke dbber is 1 punt als tie break nodig)
maar sportfood had t spijtig genoeg te druk:( bleef alleen gewone enquete over:)

:o

Oneens, tuurlijk moet je "tegenstander beledigen". Echter hoe verfijnder je dit hoe meer punten je scoort.

Zoals AlleyCat al zei ben je taaltechnisch beter, dat ontken ik ook niet. Maar ik denk dat ik grover en to the point was waardoor ik dat gebrek deels compenseer.

Het is maar net of het publiek die mening deelt of niet.

mee eens, hoewel het een rijmwedstrijd is let ik persoonlijk meer op mate van afzeikkwaliteit dan op rijmstructuur en taalspeling:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

lik mn anjer remi

Zal nog even een paar accounts aanmaken brb

Shit

Dan slaat je oproep tot een rijm battle dus nergens op. Het rijmen moet uitblinken in taalvaardigheid en metaforen. Niet in een flamesalvo van het niveau ' stomme h**r, ik geef om jou geen moer' en ' ik ben zo ghetto, ghettoerderder dan jij '

Had het dan anders genoemd; ik was in de veronderstelling dat we taalkundige hoogstandjes gingen beoordelen.

Dan slaat je oproep tot een rijm battle dus nergens op. Het rijmen moet uitblinken in taalvaardigheid en metaforen. Niet in een flamesalvo van het niveau ' stomme h**r, ik geef om jou geen moer' en ' ik ben zo ghetto, ghettoerderder dan jij '

Had het dan anders genoemd; ik was in de veronderstelling dat we taalkundige hoogstandjes gingen beoordelen.

Dan had je naar het Nationaal Dictee moeten gaan?

staat in de OP "nav het verloop van het kerstgedicht topic", dacht dat dat wel duidelijk genoeg was:) (dat gecombineerd met het feit dat deze wedstrijd wordt bepaald door de stemmen van dbbers, die niet grammatica goed kan)

Ging eerst vrij gelijk op, vond sjors op sommige punten erg creatief, maar op andere punten weer minder. UnknownDBB was over het geheel sterk, alleen natuurlijk erg grof en met soms vrij simpel taalgebruik.

Die specialpaintline op het einde van unknownDBB deed t 'm voor mij :roflol: dus mijn stem gaat naar jou.

Ging eerst vrij gelijk op, vond sjors op sommige punten erg creatief, maar op andere punten weer minder. UnknownDBB was over het geheel sterk, alleen natuurlijk erg grof en met soms vrij simpel taalgebruik.

Daarom dat het voor mij een 50/50 wordt.

staat in de OP "nav het verloop van het kerstgedicht topic", dacht dat dat wel duidelijk genoeg was:) (dat gecombineerd met het feit dat deze wedstrijd wordt bepaald door de stemmen van dbbers, die niet grammatica goed kan)

Dus eigenlijk zeg je dat het geen rijm battle is, maar een flamewar in dichtvorm bij voorkeur begrijpelijk voor minder bedeelden?

Als ik dat had geweten dan had ik mezelf de moeite bespaard. Ik doe niet aan kerstgedichtjes.

Dus eigenlijk zeg je dat het geen rijm battle is, maar een flamewar in dichtvorm bij voorkeur begrijpelijk voor minder bedeelden?

Als ik dat had geweten dan had ik mezelf de moeite bespaard. Ik doe niet aan kerstgedichtjes.
- Deelnemers verbinden zich ertoe geen diagnose te hebben gekregen van chronische butthurtitis (lees: je bent sportief en in staat de in de rijmen geuite "beledigingen" met de korrel zout te nemen waarmee ze in de eerste plaats werden geuit)

:)

tuurlijk wel, stel dat jij tegen iemand terechtkomt die qua scherpheid op hetzelfde niveau zit als jij, maar qua taalkundigheid slechter is, dan zorgt een betere rijm voor de overwinning:)
Echter kom je iemand die scherper is dan jij tegen in een battle, ga je wss het onderspit delven, ongeacht als je taalkundig beter uit de hoek komt.

Uitschot, gepeupel, hansworsten enz = UnkownDBB

Voornaam, smaak-, klassevol = Sjors26

Sjors wtf, doe niet zo uit de hoogte meid.

Als je naar de woorden kijkt waarop je rijmt, zit je op net zo'n kinderlijk niveau als het niveau waarvan je Unknown beschuldigt, met je aan-staan-baan, dan-van-man, bol-vol-hol ...

En over die schrijffouten van Unknown; zijn 2e tekst heeft hij gestuurd 7 min nadat de jouwe online kwam, jij hebt er steeds 30 min over gedaan. Als het hier echt om schrijffouten en DT-fouten ging, had hij ook zijn 30 min gebruikt. Beetje jammer dat je daarover gaat melken, doet me denken aan de meisjes op mijn school vroeger, die altijd de mooiste layout hadden op hun tekstjes, maar steeds zonder inhoud :o

Voor de rest had je inderdaad mooiere zinnen, maar het gaat om een battle, zoals je zelf aangeeft en niet om kerstgedichtjes ;)

Terug
Naar boven