The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Feiten' zoals? En die 'feiten' komen alleen voor bij extreem links?Extreems links natuurlijk de feiten spreken voor zich.
Nah, zo eenvoudig is het niet. Ik denk persoonlijk niet dat IQ überhaupt een causaal verband heeft met politieke voorkeur.denk dat je in de linkse kant vaak wel mensen hebt met intelligentie, maar die zijn vaak enorm doorgeslagen in hun normen en waarden. denk dat je in het rechtse vak meer idioten hebt die ergens bij willen horen.
een generaliserende vraag krijgt een generaliserend antwoord. of hoe had ik de vraag dan moeten beantwoorden? alles statistisch onderbouwen?
sja, als je wetenschappelijke onderzoeken en onderbouwingen zoekt moet je niet in zo'n topic rond gaan hangen, dat noem ik pas domDaarom schreef ik dom. Je kan er altijd voor kiezen om niet te antwoorden, die vrijheid heb je ook. Nietwaar?
Knap dat je zoiets kan 'zien', los van het feit dat jij niet in staat bent om zo'n uitspraak te doen die voorzien is van enige onderbouwing gezien je 'bewijs'.
jezus gast, doe niet zo strontirritant omdat je toevallig je inleidend college statistiek of onderzoeksmethoden hebt gehad en ga niet zo wijs lopen doen hier. als jij op een forum gaat zoeken naar allerlei onderbouwingen voor vrij eenvoudige vragen die een generaliserend antwoord vereisen ben je gewoon een idioot.Het begon in deze met jouw uitspraak.
Nu insinueer je iets dat je wederom niet kunt staven. Zo kom je dus aan je meningen, oordelen en 'bewijs'. 'OK' Riggard.
ik geef mijn gedachten weer, ik zeg niet dat het feiten zijn, daar moet je toch een onderscheid in kunnen maken. dit is wat ik zeg op basis van mijn waarnemingen uit de media etc.Jij bent hier degene die politiek incorrect doet, heb je die module nog niet gehad of ervoor gezakt?
Succes jongen.
keurig fikkie, af, in je hokje.Ach jongen toch, gelukkig mag jij schrijven over mij wat je wilt. Haal mijn zekerheden hier niet en bovendien heb ik lang niet zulke lange tenen.
Een extreem linkse idioot is no way erger dan een extreem-rechtse. Idioterie is misschien gelijk verdeeld, in de rechtse groepen begeven er toch wel meer 'nog extremere gevallen'. Ik hoef alleen maar te wijzen naar vb arnoldfan. Er is echt géén ergere.
wat zit jij er naast. ik ben toch wel vrij rechts ingesteld, kan me goed vinden in veel van de standpunten van wilders zoals hij ze opgeschreven heeft. het punt is dat ik politici niet afreken op hun partijprogramma's of praatjes, maar meer kijk naar wat ze doen...wat zit jij er naast. ik ben toch wel vrij rechts ingesteld, kan me goed vinden in veel van de standpunten van wilders zoals hij ze opgeschreven heeft. het punt is dat ik politici niet afreken op hun partijprogramma's of praatjes, maar meer kijk naar wat ze doen...
en dan is er ineens geen partij meer waar ik me echt verbonden mee voel. d66 komt nog het meeste in de buurt.