MuscleMeat

Battle of the morons

Peiling Peiling In welk kamp zitten de meeste idioten?

• Extreem-linkse kamp

Stemmen: 41 28,7%
  • Extreem-rechtse kamp

Stemmen: 30 21,0%
  • Centrum-linkse kamp

Stemmen: 4 2,8%
  • Centrum-rechtse kamp

Stemmen: 5 3,5%
  • Gelijk verdeeld over alle kampen

Stemmen: 23 16,1%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 7 4,9%
  • Ik ben Usernamed

Stemmen: 4 2,8%
  • Ik ben sniperx

Stemmen: 29 20,3%

• Totaal stemmers
    143
Extreems links natuurlijk de feiten spreken voor zich.

• Topic Starter Topic Starter
denk dat je in de linkse kant vaak wel mensen hebt met intelligentie, maar die zijn vaak enorm doorgeslagen in hun normen en waarden. denk dat je in het rechtse vak meer idioten hebt die ergens bij willen horen.
Nah, zo eenvoudig is het niet. Ik denk persoonlijk niet dat IQ überhaupt een causaal verband heeft met politieke voorkeur.

Daarom schreef ik dom. Je kan er altijd voor kiezen om niet te antwoorden, die vrijheid heb je ook. Nietwaar?

Knap dat je zoiets kan 'zien', los van het feit dat jij niet in staat bent om zo'n uitspraak te doen die voorzien is van enige onderbouwing gezien je 'bewijs'.
sja, als je wetenschappelijke onderzoeken en onderbouwingen zoekt moet je niet in zo'n topic rond gaan hangen, dat noem ik pas dom :roflol:

maargoed, mijn excuses dat ik de groep waarmee jij sympathiseert beledigd heb.

Het begon in deze met jouw uitspraak.

Nu insinueer je iets dat je wederom niet kunt staven. Zo kom je dus aan je meningen, oordelen en 'bewijs'. 'OK' Riggard.
jezus gast, doe niet zo strontirritant omdat je toevallig je inleidend college statistiek of onderzoeksmethoden hebt gehad en ga niet zo wijs lopen doen hier. als jij op een forum gaat zoeken naar allerlei onderbouwingen voor vrij eenvoudige vragen die een generaliserend antwoord vereisen ben je gewoon een idioot.

bovendien was het een gedachte van mij, ik stelde het niet als feit en sta dus ook open voor een onderbouwing van het tegenovergestelde, maar daar heb je natuurlijk selectief overheen gelezen, zo "intelligent" ben je natuurlijk wel he!

je spreekt ook van 'bewijs' daar heb ik het nooit over gehad.

dus ga nou niet proberen mij in bepaalde hokjes te plaatsen die nergens op slaan, dom figuur.

Jij bent hier degene die politiek incorrect doet, heb je die module nog niet gehad of ervoor gezakt?
Succes jongen.
ik geef mijn gedachten weer, ik zeg niet dat het feiten zijn, daar moet je toch een onderscheid in kunnen maken. dit is wat ik zeg op basis van mijn waarnemingen uit de media etc.

je moet gedachten dus ook niet gaan behandelen als feiten, dat is waar jij de mist in gaat.
wat ik denk hoeft verder niet politiek correct te zijn, maar nu haal je weer 2 dingen door elkaar heen he, politiek correct en dom.

Is ''riggard'' weer bezig?

Ik neem aan dat Einstein niet op Wilders zou stemmen :D

Een extreem linkse idioot is no way erger dan een extreem-rechtse. Idioterie is misschien gelijk verdeeld, in de rechtse groepen begeven er toch wel meer 'nog extremere gevallen'. Ik hoef alleen maar te wijzen naar vb arnoldfan. Er is echt géén ergere.

Een extreem linkse idioot is no way erger dan een extreem-rechtse. Idioterie is misschien gelijk verdeeld, in de rechtse groepen begeven er toch wel meer 'nog extremere gevallen'. Ik hoef alleen maar te wijzen naar vb arnoldfan. Er is echt géén ergere.

Extreem linkse idioten zijn net zo gestoorde als extreem rechtse idioten. Zoals ik al eerder stelde, alle extremisten zijn idioten.

Nederland kent gelukkig amper extreem linkse stromingen maar wel figuren die extreem linkse denkbeelden aanhangen en aanschuren tegen gevestigde linkse partijen. Groen Links kent een blok geflipte Marxisten waarvan Tofik Dibi de meest prominente is die sympathie lijkt te hebben voor dat soort marginale figuren. De SP heeft een Mao-istische achtergrond en diep binnen de gelederen zullen er heus nog wel leipo's rondwandelen die Mao een toffe peer vinden. Dat soort figuren wil je echt de macht niet geven.

Om het nog maar niet te hebben over dierenactivisten en autonomen die vaak geen politieke voorkeur hebben omdat ze bovenal anarchistisch zijn. Maar hun denkbeelden zijn toch wel extreem links te noemen met een overlap naar extreem rechts op sommige punten. Extremen passen wat dat betreft goed bij elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Anarchisten zijn ook gewoonlijk links, stel je eens een samenleving voor waarin iedereen doet wat ie wil, niet gaat werken... Minstens zo erg als een samenleving vol met skin heads.

Riggard is gewoon een linkse hippie

Riggard is gewoon een linkse hippie
:roflol: wat zit jij er naast. ik ben toch wel vrij rechts ingesteld, kan me goed vinden in veel van de standpunten van wilders zoals hij ze opgeschreven heeft. het punt is dat ik politici niet afreken op hun partijprogramma's of praatjes, maar meer kijk naar wat ze doen...

en dan is er ineens geen partij meer waar ik me echt verbonden mee voel. d66 komt nog het meeste in de buurt.

Ik ben SniperX.. hoi

:roflol: wat zit jij er naast. ik ben toch wel vrij rechts ingesteld, kan me goed vinden in veel van de standpunten van wilders zoals hij ze opgeschreven heeft. het punt is dat ik politici niet afreken op hun partijprogramma's of praatjes, maar meer kijk naar wat ze doen...

en dan is er ineens geen partij meer waar ik me echt verbonden mee voel. d66 komt nog het meeste in de buurt.

Je moest het ook niet zo serieus interpreteren :p

Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.

OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.

Terug
Naar boven