XXL Nutrition

Battle of the morons

Peiling Peiling In welk kamp zitten de meeste idioten?

• Extreem-linkse kamp

Stemmen: 41 28,7%
  • Extreem-rechtse kamp

Stemmen: 30 21,0%
  • Centrum-linkse kamp

Stemmen: 4 2,8%
  • Centrum-rechtse kamp

Stemmen: 5 3,5%
  • Gelijk verdeeld over alle kampen

Stemmen: 23 16,1%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 7 4,9%
  • Ik ben Usernamed

Stemmen: 4 2,8%
  • Ik ben sniperx

Stemmen: 29 20,3%

• Totaal stemmers
    143
Marx op zich was geen zotte gewelddadige extremist, louter een theoreticus. Dat er uit zijn naam of door zijn invloed een paar gewelddadige zotten ontstaan, zegt nada.

Marx is geen comparison vergeleken met Hitler, en bijgevolg zijn extreem-rechtsen zotter dan Marxisten (~ extreem linksen).

• Topic Starter Topic Starter
Marx op zich was geen zotte gewelddadige extremist, louter een theoreticus. Dat er uit zijn naam of door zijn invloed een paar gewelddadige zotten ontstaan, zegt nada.

Marx is geen comparison vergeleken met Hitler, en bijgevolg zijn extreem-rechtsen zotter dan Marxisten (~ extreem linksen).
Communism body Count: 85-100 Million
Nazism body count: +-30 Million ?

Communisme was (en is nog steeds) één van de meest dodelijke ideologieën ooit.

Ik ga mezelf herhalen:

Dat er uit zijn naam of door zijn invloed een paar gewelddadige zotten ontstaan, zegt nada.

Daarom schreef ik dom. Je kan er altijd voor kiezen om niet te antwoorden, die vrijheid heb je ook. Nietwaar?

Nee burgelijke gaatjesprater Imponderabilia. In deze context en in het licht van deze nauwgezette vraag met een bewust generaliserend uiteinde, past enkel een beginnend generaliserend antwoord daar waar een specifiek ontleed antwoord namelijk de vraag en raadpleging zou afbuigen, en zodoende de zuiverheid van het debat geconverteerd zou worden naar een platform voor loslopende individuutjes die de megafoon pakken om hun politieke kleur en lef te mauwen. Hetgeen ook eigenlijk de subjectieve onderbodem is van dit topic en dat weet de opener als die zelf sane is ook wel.

Het feit dat dit soort vragen hedendaags centraal staan voor de burger en ze steeds meer legitiem lijken te worden om een welke gekozen politieke orientatie dan ook, als beter, efficienter of gewenster te bestempelen is reden tot lichte bezorgdheid. Gewoon boers, een provinciale wijze van denken zeg maar die steeds meer gedistantieerd lijkt te raken van eerlijke vergelijkingen van beargumentering om de diplomatie te laten slagen.

Denk dat het "eerlijk" verdeeld is over de kampen. Om te zeggen dat er in één kamp veel idioten zitten dat is pas generaliserend. De ideeën van een politieke partij zijn vaak goed doorgrond, extremisme heeft niks met idioterie te maken aangezien dat een gevoel is.

Waarschijnlijk zal deze poll eerder een ventilatie weergeven van een mening van een individu op een politiek programma en/of de hoofdfiguren van deze kamp van partijen dan dat het een objectieve analyse weergeeft van de doorsnee intelligentie van een lid van een partij.

Voorbeeld: Ik stem PVV. Hoop mensen die PVV stemmers uitmaken voor debielen, racisten etcetera. Ik studeer / doe research op universitair niveau, met mijn begrijpende vermogen is niks mis. Voordat je zo'n mening uitbrengt is het verstandig eerst te informeren naar de reden tot kiezen.

K*tpoll.

Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.

OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.

Wow ik zou nooit een relatie met iemand zoals jij kunnen hebben.... Paar niveautjes te hoog hahaha.

Té links en té rechts is altijd idioot.

Is dit een prijsvraag?

Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.

OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.

Je zegt dus eigenlijk dat je de huidige incorrecte hokjesmentaliteit wil veranderen naar een andere incorrecte hokjesmentaliteit?

Wie zegt dat iemand niet verdeeld kan zijn tussen progressief en conservatief? Verder heb je nog andere denkbeelden en combinaties van denkbeelden die zich op bepaalde vlakken normaal gesproken tegenspreken. Kijk maar naar de Amerikaanse politiek.

En ik weet wel bijna zeker dat de meeste debielen op het CDA stemmen. Denk dat de volgorde Centrum-Rechts, Centrum-Links, Extreem-Rechts, Extreem-Links aardig klopt.

Edit:
Niet helemaal juist. Homocoïtusuelen en gelovigen werden naar heropvoedingskampen gestuurd want dat kon niet in de communistische staat...

Dat is niet discrimineren. Dat is dingen rechtzetten.

Discrimineren is o.a. iemand anders behandelen omwille van religieuze achtergrond of geaardheid. Homo's kan je trouwens niet "rechtzetten".

En ik weet wel bijna zeker dat de meeste debielen op het CDA stemmen. Denk dat de volgorde Centrum-Rechts, Centrum-Links, Extreem-Rechts, Extreem-Links aardig klopt.

Waarom zouden de meeste debielen op het CDA stemmen? Als je hiermee doelt op het gelovige karakter van de partij mag ik je er dan aan herrineren dat in vele gevallen gematige/centrum partijen meestal toch de meeste stemmen opstrijken.

Nazi's oorlog was over het algemeen beperkt tot europa.
Communisten betrekken gans azie en latijns-amerika en over een langer tijdsspanne.

Geen eerlijke vergelijking dus, dat bodycount.

+ een bodycount berekening zegt ook niks over de stomheid van een bepaalde ideologie.

Waarom zouden de meeste debielen op het CDA stemmen? Als je hiermee doelt op het gelovige karakter van de partij mag ik je er dan aan herrineren dat in vele gevallen gematige/centrum partijen meestal toch de meeste stemmen opstrijken.

Het zijn debielen omdat ik het niet met ze eens ben. Het is niet alleen het gelovige karakter, zo bekrompen ben ik nou ook weer niet. Ik vind Centrum-Links, met name de PvdA ook een behoorlijke debielenpartij.

Dit zijn partijen waar je gewoon geen reet mee vooruit komt, 1 stap vooruit en twee stappen achteruit. Wilders is misschien een gestoorde zionist, maar je zou nog ergens komen als die aan de macht kwam, hetzelfde met VVD, SP, etc.

Absoluut gezien centrum links (daar dus ook voor gestemd). Die mensen hebben duidelijk geen kennis van economie en denken alleen maar hun eigen hachje.
Relatief gezien extreem links. Als je politici doodschiet om een paar nertsen van hun vacht te redden ben je simpelweg krankzinnig...

Met 'ergens', bedoel je Hel ?

Terug
Naar boven