Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Communism body Count: 85-100 MillionMarx op zich was geen zotte gewelddadige extremist, louter een theoreticus. Dat er uit zijn naam of door zijn invloed een paar gewelddadige zotten ontstaan, zegt nada.
Marx is geen comparison vergeleken met Hitler, en bijgevolg zijn extreem-rechtsen zotter dan Marxisten (~ extreem linksen).
Daarom schreef ik dom. Je kan er altijd voor kiezen om niet te antwoorden, die vrijheid heb je ook. Nietwaar?
Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.
OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.
En bedankt!
Ik vind het wel wat hebben eigenlijkWow ik zou nooit een relatie met iemand zoals jij kunnen hebben.... Paar niveautjes te hoog hahaha.

.maar het communisme discrimineert nietCommunism body Count: 85-100 Million
Nazism body count: +-30 Million ?
Communisme was (en is nog steeds) één van de meest dodelijke ideologieën ooit.

Niet helemaal juist. Homocoïtusuelen en gelovigen werden naar heropvoedingskampen gestuurd want dat kon niet in de communistische staat...
Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.
OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.
Niet helemaal juist. Homocoïtusuelen en gelovigen werden naar heropvoedingskampen gestuurd want dat kon niet in de communistische staat...
En ik weet wel bijna zeker dat de meeste debielen op het CDA stemmen. Denk dat de volgorde Centrum-Rechts, Centrum-Links, Extreem-Rechts, Extreem-Links aardig klopt.
Waarom zouden de meeste debielen op het CDA stemmen? Als je hiermee doelt op het gelovige karakter van de partij mag ik je er dan aan herrineren dat in vele gevallen gematige/centrum partijen meestal toch de meeste stemmen opstrijken.