XXL Nutrition

Battle of the morons

Peiling Peiling In welk kamp zitten de meeste idioten?

• Extreem-linkse kamp

Stemmen: 41 28,7%
  • Extreem-rechtse kamp

Stemmen: 30 21,0%
  • Centrum-linkse kamp

Stemmen: 4 2,8%
  • Centrum-rechtse kamp

Stemmen: 5 3,5%
  • Gelijk verdeeld over alle kampen

Stemmen: 23 16,1%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 7 4,9%
  • Ik ben Usernamed

Stemmen: 4 2,8%
  • Ik ben sniperx

Stemmen: 29 20,3%

• Totaal stemmers
    143
  • Topic Starter Topic Starter
Nazi's oorlog was over het algemeen beperkt tot europa.
Communisten betrekken gans azie en latijns-amerika en over een langer tijdsspanne.

Geen eerlijke vergelijking dus, dat bodycount.

+ een bodycount berekening zegt ook niks over de stomheid van een bepaalde ideologie.
Het feit dat communisme niet sneller gestopt werd dan het nazisme maakt het ook ergens gevaarlijker... Blijkbaar zag men de gevolgen te laat in omdat het door velen als iets goeds werd beschouwd terwijl dat in realiteit wel eens anders bleek te zijn.

Stalin beperkte zich ook tot Europa en was verantwoordelijk voor miljoenen doden (volgens sommige bronnen zo'n 15 miljoen). Kon Hitler nog een puntje aan zuigen.

denk dat je in de linkse kant vaak wel mensen hebt met intelligentie, maar die zijn vaak enorm doorgeslagen in hun normen en waarden. denk dat je in het rechtse vak meer idioten hebt die ergens bij willen horen.

extreem links is eerder werkschuw links tuig zonder opleiding. de hardwerkende inteligente mens is rechts.

Voorbeeld: Ik stem PVV. Hoop mensen die PVV stemmers uitmaken voor debielen, racisten etcetera. Ik studeer / doe research op universitair niveau, met mijn begrijpende vermogen is niks mis. Voordat je zo'n mening uitbrengt is het verstandig eerst te informeren naar de reden tot kiezen.

K*tpoll.
ik ken veel mensen die enorm veel verstand hebben van fysica en absolute experts zijn op dat gebied. dat zegt verder helemaal niks over hun politieke kennis oid, ze kunnen op politiek gebied dus net zo goed gigantisch dom zijn en totaal niet snappen hoe iets werkt.

Waarom zouden de meeste debielen op het CDA stemmen? Als je hiermee doelt op het gelovige karakter van de partij mag ik je er dan aan herrineren dat in vele gevallen gematige/centrum partijen meestal toch de meeste stemmen opstrijken.
iets met normale verdeling ;)

extreem links is eerder werkschuw links tuig zonder opleiding. de hardwerkende inteligente mens is rechts.
extreem links heeft ook vaak een voorkeur voor onbetaald werk, kunst etc.

bij extreem rechts heb je die figuren ook net zo goed, veelal ontstaat extremisme vanuit een zwakke sociaal economische positie.

ik ken veel mensen die enorm veel verstand hebben van fysica en absolute experts zijn op dat gebied. dat zegt verder helemaal niks over hun politieke kennis oid, ze kunnen op politiek gebied dus net zo goed gigantisch dom zijn en totaal niet snappen hoe iets werkt.

Wat maakt het gebied van expertise uit? Iemand dom noemen is een generaliserend beeld. Ik hoor niemand zeggen "die mensen zijn politically retarded", ik hoor slechts "mensen die op x stemmen zijn r**ards".

Dat wórdt ook gezegd ;)

Maar op geensT bijvoorbeeld zijn ook de meesten Wilders stemmers. En het grootste gedeelte van de bezoekers is universitair geschoold.

Wat voor richting men ook pretendeert aan te hangen. Wanneer er sprake is van het achterstellen van een bepaald segment binnen een maatschappij verliest men alle predikaten die het zo idealistisch probeert na te streven.

Wanneer jij als rechts-extremist statements inneemt die nadelig zijn voor een nader te benoemen specifieke groepering ben je net zo'n idioot als een links-extremist met hetzelfde statement. Om over de zwevende oelewappers in het midden maar te zwijgen.

Nee, de politiek hier in Nederland is aan een grondige renovatie toe.

Waarom is er geen DBBP? Een partij die ten alle tijde zich distangieert van de aan integratie gerelateerde malaise en op elk mogelijke manier de Nederlandse burger een sportschool naar binnen duwt.

Waarom is er geen DBBP? Een partij die ten alle tijde zich distangieert van de aan integratie gerelateerde malaise en op elk mogelijke manier de Nederlandse burger een sportschool naar binnen duwt.

Omdat er dan teveel brede mensen rondlopen.

Dat wórdt ook gezegd ;)

Maar op geensT bijvoorbeeld zijn ook de meesten Wilders stemmers. En het grootste gedeelte van de bezoekers is universitair geschoold.

Dat wil niet zo veel zeggen...vroeger waren de meeste universitair geschoolden links. It swings both ways.

Daarbij is tegenwoordig de universiteit ook niet meer synoniem voor intelligentie ;)

Wat voor richting men ook pretendeert aan te hangen. Wanneer er sprake is van het achterstellen van een bepaald segment binnen een maatschappij verliest men alle predikaten die het zo idealistisch probeert na te streven.

Wanneer jij als rechts-extremist statements inneemt die nadelig zijn voor een nader te benoemen specifieke groepering ben je net zo'n idioot als een links-extremist met hetzelfde statement. Om over de zwevende oelewappers in het midden maar te zwijgen.

Nee, de politiek hier in Nederland is aan een grondige renovatie toe.

Lol, dan kunnen ze de gemiddelde Nederlandse burger beter op een vechtsport stoppen, net zoals in China.

Links? Rechts? De historische definities van links en rechts zijn sterk verouderd. Niemand kan die begrippen behoorlijk definiëren. Iemand kan heel goed rechts zijn op sociaal- economisch vlak en links op sociaal-cultureel vlak. Vrijwel niemand is meer volledig links of rechts te noemen. De links- rechts terminologie wordt meestal als eeuwige dooddoener gebruikt. Het zou veel zinniger zijn om het politieke onderscheid te maken tussen 'progressief en conservatief.

OT: Absurditeit kom je overal en altijd tegen.
Inderdaad.
Eens met deze post. Het indelen in hokjes als 'links' en 'rechts' is totaal ludacris. Dit probeer ik T al een tijdje aan de man te brengen, maar het wil er blijkbaar nog niet echt in.
Overigens ben ik het niet eens met de onderverdeling in 'progressief' en 'conservatief'. Je zou best in bepaalde punten progressief kunnen zijn terwijl je in andere delen weer erg conservatief bent.
Sowieso indelen in hokjes gaat natuurlijk nergens over. Er dient gekeken te worden naar de argumenten die worden aangedragen. Deze hoeven dan neit per se gelijk in hokjes geplaatst te worden. Dit zal een discussie niet veel goed doen.

Communism body Count: 85-100 Million
Nazism body count: +-30 Million ?

Communisme was (en is nog steeds) één van de meest dodelijke ideologieën ooit.

Het ging over Marxisme.
het is niet de fout van Marx dat zijn, vooral economische, standpunten werden gebruikt door een aantal idioten zonder enig sociaal besef.
Ook dat communisme is voortgekomen uit de denkbeelden van Marx is niet zijn fout. Dus hoevaak je ook met deze cijfertjes komt het doet niks af aan het Marxisme en het maakt marxisten nog niet gelijk tot extremisten.
Daarnaast denk ik dat zelfs de mensen die in dit topic, door EricR, extremisten worden genoemd, niet de echte extremisten zijn die we kunnen vergelijken met een Hitler en een Mao. Een aanhanger van de ideeën betekent niet gelijk dat je ook gelijk miljoenen mensen de dood in wil jagen.

Om even antwoord op de vraag te geven:
Ik zou het echt niet weten. Als ik iets moest zeggen zou het zijn dat in elk kamp de idioten evenveel vertegenwoordigd zijn.
Anderzijds stemmen er meer mensen op centrum partijen, dus totaal gezien zullen er wel meer idioten zitten in de centrumhoek. Maar dan moet er wel duidelijkheid worden gegeven omtrent de vraag: Wat is nou precies extreem, centrum, links, rechts?
Zonder die extra informatie kan deze vraag niet beantwoord worden.

Ik koos voor: Ik ben sniper X

maar het communisme discrimineert niet :)

Ooit al van een goelag gehoord? De Holodomor? De Pogroms in bijvoorbeeld Polen na 1945? Deportaties en 'verhuizen' van etniciteiten binnen de USSR?

Maar het is nog maar de vraag of gruweldaden moeten gelinkt worden aan een bepaald politiek systeem?

..

Laatst bewerkt:
Ik vind ultraliberale 'hippies' even kansloos als neo-'nazi's' die de ganse dag besteden aan het bedenken van complottheorieën over 'haakneuzen' terwijl ze Osama Bin Laden een vrijheidsstrijder vinden. :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=Qsg6f_ovDZg&feature=related

Oh brother!

Het mooie is dat die Amerikaanse neo-nazi's roepen, this is our country! Terwijl ze het zelf ook gejat hebben. Hypocrieter kan het niet. Allochtoon zijn in eigen land.

elk mens kan zich achterlijk gedragen, maar denk dat degenen in de extremen toch wel een tikkeltje tever zijn doorgeslagen met hun ideologie en vaak geen tegenspraak dullen, terwijl mensen in het midden meer voor reden vatbaar zijn en graag wat concessies doen als de boel daar stabiel door blijft

Haha, alleen Europa en Azië bestaat eigenlijk alleen uit eigen volk, bizar, kun je nagaan wat een overbevolking we nu hadden gehad als we Amerika etc. nooit hadden ontdekt.

oorlog en ziektes hadden wel voor compensatie gezorgt, of er was efficientere woonvesting uitgevonden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven