B baka boko Freaky Bodybuilder Lid sinds 15 apr 2007 Berichten 5.950 Waardering 1 20 nov 2007 #41 Frenkpie zei: Een post op de juiste manier interpreteren is en blijft een vak apart. Laat me raden, VMBO? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ik zit in 6 gymnasium
Frenkpie zei: Een post op de juiste manier interpreteren is en blijft een vak apart. Laat me raden, VMBO? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ik zit in 6 gymnasium
B baka boko Freaky Bodybuilder Lid sinds 15 apr 2007 Berichten 5.950 Waardering 1 20 nov 2007 #42 Trasher zei: Voor je het weet groeien er bergen uit je armen. Probeer het zelf maar Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... helaas kan ik de komende tijd niet curlen en zodra ik weer kan trainen denk ik dat ik wel wat beters te doen heb dan deze gayoefening.
Trasher zei: Voor je het weet groeien er bergen uit je armen. Probeer het zelf maar Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... helaas kan ik de komende tijd niet curlen en zodra ik weer kan trainen denk ik dat ik wel wat beters te doen heb dan deze gayoefening.