XXL Nutrition

BB en tattoo's

joob

Novice
Waardering
0
Beste forumdewd's

Ik zit al een tijdje te denken om een tatoeage te zetten.. maar vraag me af of die wel mooi blijft mocht ik ooit nog gaan groeien..
Ik neem aan dat door het groeien de huid oprekt waardoor de tatoeage zou kunnen vervormen/vervagen.
iemand ervaring of informatie hierover?

mvg,

Noob Joob

zet hem op je derde been? :p

maar hij hoeft niet bang te zijn of ie gaat groeien :p

Vervagen doen ze niet hoor.
Ze rekken gewoon lekker mee.:D
Goed over nadenken en doen jongen.

en als ze zouden rekken kan je ze altijd laten bijwerken kheb vorig jaar een tatoo op m'n arm laten zetten er is ongeveer 3 cm bij op m'n arm en de tatoo ziet er nog net hetzelfde uit...

• Topic Starter Topic Starter
ok.. als er verder niks aan veranderd is da weer een zorg minder ;)

Dus als je een tattoo neemt met een meetlint die laten we zeggen 40 cm aan geeft en je armen groeien 5 cm, wordt het dan op het meetlint ook 45 cm, als hij toch mee groeit?

ligt eraan op; wat voor plaats je die laat zetten. niet alles rekt maar als je goed gaat groeien kan die vervormen
heb hier bij ons een voorbeeld daarvan

een tattoo ziet er gewoon hetzelfde uit als je groeit , wel heb je kans om er straie op te krijgen .

en denk ook maar aan een zware bulk en daarna hevig cutten dan heb je toch wel wat los vel hangen

Zal een tribal bijvoorbeeld minder zichtbaar vervormen dan bijvoorbeeld een portret ?

denk dat je wel erg veel moet groeien wil hij vervagen. en als dat het geval is kan je hem nog altijd bij laten werken. de tattoo zelf blijft wel mooi. het is niet zo dat als je zeg maar een vierkant op je arm krijgt dat het na 1 jaar een rechthoek is geworden. of je moet van een bart de graaff tot een ronnie eindigen

• Topic Starter Topic Starter
jordy zei:
Dus als je een tattoo neemt met een meetlint die laten we zeggen 40 cm aan geeft en je armen groeien 5 cm, wordt het dan op het meetlint ook 45 cm, als hij toch mee groeit?

niet zo extreem, zat meer te denken aan een lichte rekking van bijvoorbeeld een paar milimeter.. waardoor strakke lijnen kunnen vervagen. Dat vind ik persoonlijk kontlelijk. Net zo'n low-budget look krijg je dan.. Omdat sommige niet mijn vraag of mijn interpretatie begrijpen:

Neem bijvoorbeeld een ballonetje, teken daar iets op in onopgeblazen staat. Als je hem daarna opblaast is die tekening ook uit zijn verband gerukt of niet dan:) dit is wel een erg overdreven voorbeeld maar geeft wel de aard van mijn vraagstuk aan.

Maar ik ben ondertussen wel enigszins overtuigd door de quantiteit aan posts. Had alleen gehoopt op meer reacties van tattoo-eigenaren magoed.

Een tribal zal eerder minder donker worden.
Maar dit is echt te verwaarlozen.

Eerst groeien tot 140 kilogram bij 5% bf en dan tattoo laten zetten. ;)

dekt een tattoo littekentjes en allerlei plekjes?
Want al zie je er bijvoorbeeld een moedervlek doorheen lijkt me dat lelijk

beunhaas zei:
dekt een tattoo littekentjes en allerlei plekjes?
Want al zie je er bijvoorbeeld een moedervlek doorheen lijkt me dat lelijk

afhankelijk van oa de kleur waar je in stickerd en natuurlijk hoe erg de littekens en moedervlekken ed zijn.

sproeten zijn bij mij niet meer te zien.
ik ben aanzienlijk qua armomvang gegroeid sinds ik beklad ben en zie geen verschil in vorm van de tat.

Over zo een moedervlekbolletje word meestal niet getatoeerd maar dit valt niet echt op

Terug
Naar boven