MuscleMeat

WEDSTRIJD BB.nl fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan wordt het hele loggen wel minder belangrijk, maar wint wel de beste bodybuilder IMO..

T is kiezen of delen, objectief ga je niet krijgen op DBB als je altijd maar uit het vaste groepje stemmers moet vissen. Ons kent ons en iedereen uit dit groepje heeft voorkeuren, voorliefdes en haat voor dezen of genen..
 
T is kiezen of delen, objectief ga je niet krijgen op DBB als je altijd maar uit het vaste groepje stemmers moet vissen. Ons kent ons en iedereen uit dit groepje heeft voorkeuren, voorliefdes en haat voor dezen of genen..
Ik zou het prima vinden hoor, dan is het wel wat meer echt een bodybuilding contest:thumbs:
 
Ja het lijkt mij ook veel leuker op die manier. Je kunt eventueel een collage maken met before and after, om zo de dedication te bepalen van een deelnemer. Daar heb je dan geen logs voor nodig en gaat het alsnog om de prestatie en niet zo zeer alleen maar het bufste/droogste fysiek. Hopelijk doet DBB wat met de goedbedoelde adviezen en leert het van de gemaakte fouten in het verleden met stemwedstrijden. Anders voel ik me als lid weer genoodzaakt om het grijze gebied op te zoeken :D
 
Ja het lijkt mij ook veel leuker op die manier. Je kunt eventueel een collage maken met before and after, om zo de dedication te bepalen van een deelnemer. Daar heb je dan geen logs voor nodig en gaat het alsnog om de prestatie en niet zo zeer alleen maar het bufste/droogste fysiek. Hopelijk doet DBB wat met de goedbedoelde adviezen en leert het van de gemaakte fouten in het verleden met stemwedstrijden. Anders voel ik me als lid weer genoodzaakt om het grijze gebied op te zoeken :D

Vooral dat lijkt me het beste. De meeste deelnemers hebben al een goede fysiek. Door voor en na foto's kun je pas goed bepalen hoe iemand zich voor de wedstrijd nog wat extra heeft ingespannen. Mijn mening athans.
 
Vooral dat lijkt me het beste. De meeste deelnemers hebben al een goede fysiek. Door voor en na foto's kun je pas goed bepalen hoe iemand zich voor de wedstrijd nog wat extra heeft ingespannen. Mijn mening athans.
Eigenlijk zou dat het beste zijn. Een transformatie contest..dat voorkomt ook dat iemand gewoon even snel wat foto's van de plank trekt aan het eind omdat ze er toch all yearround goed bij staan..
 
Eigenlijk zou dat het beste zijn. Een transformatie contest..dat voorkomt ook dat iemand gewoon even snel wat foto's van de plank trekt aan het eind omdat ze er toch all yearround goed bij staan..

Dan moet je wel foto's MET metadata beschikbaar stellen.. Anders kun je je beginfoto's vast schieten in December met een wit papier waarop staat DBB Contest 2018, 15 Mei o.i.d. en je op een VP van 18 staat.. Terwijl je januari tot Mei al geshred hebt :roflol:

Altijd van het ergste uitgaan tegenwoordig :o
 
Buiten jou zitten hier zitten alleen eerlijke mensen die nooit aan zoiets zouden denken Vonk
 
Super dat er überhaupt een contest was dit jaar. Na het wegvallen van Tijl was het niet vanzelfsprekend dat het mooie jaarlijkse evenement van de foto-contest zijn voortzetting zou vinden. De foto contest was Tijl zijn ding en gaat jaarlijks een shitload aan werk inzitten. Super dat dit oa door RFFNCK zijn inzet ook dit jaar doorgang heeft gevonden. Het zien van de foto contest brengt mij weer even terug in gedachten bij Tijl, wat deze contest voor mij al waardevol maakt.
 
Back
Naar boven