- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Nee grapje, 5 reeten voor jou
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee grapje, 5 reeten voor jou
Kan zeker, ik denk ook dat ik wel ga stemmen, maar niet op mezelf. Kritisch naar anderen kijken moet geen probleem zijn, komt goedWaarom zou je niet zelf stemmen? Je kan toch wel beetje kritisch ook naar anderen kijken? En degene waarvan je t niet weer of niet/amper hebt gevolgd overslaan.
.
Ik heb besloten bij de mannen helemaal niet te stemmen, omdat ik niet weet wie er natty zijn en uit principe geen punten wil geven aan niet-natty deelnemers.

Dus je stemt alleen op @natty87Ik heb besloten bij de mannen helemaal niet te stemmen, omdat ik niet weet wie er natty zijn en uit principe geen punten wil geven aan niet-natty deelnemers.
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Dat is jammer..Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.
Er zijn inderdaad deelnemers die niet natty zijn, maar daar zijn ook geen eisen aan gesteld. Als je de logs een beetje hebt gevolgd, heb je kunnen zien dat de deelnemers daar allemaal wel redelijk open over zijn geweest. Je zou het gebruik van AAS/middelen bijvoorbeeld in jouw oordeel mee kunnen nemen, als je vindt dat dat voor jouw oordeel een factor is die meespeelt. Nu doe je ook de naturals tekort, terwijl jouw oordeel juist in hun voordeel kan zijn.Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Net als mensen die denken dat als je zo'n TellSell-apparaat om je middel doet je vanzelf een keiharde sixpack krijgt zonder te trainen.Ben jij er zo 1 die denkt dat als je kuurt niet hoeft te training en op je voeding moet letten?
Ik ben ook een natty met geboortejaar '87, maar die username was helaas al in gebruik.
Zie mijn post hierboven, als je de logs een beetje had gevolgd was het redelijk duidelijk.Ik heb besloten bij de mannen helemaal niet te stemmen, omdat ik niet weet wie er natty zijn en uit principe geen punten wil geven aan niet-natty deelnemers.
Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.Ben jij er zo 1 die denkt dat als je kuurt niet hoeft te training en op je voeding moet letten?
Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.
Natty of niet iedereen doet keihard zijn best.Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.
Ik heb je al een volgverzoek gestuurd!Aan alle DBB'rs, feel free om mijn fitnessjourney verder te volgen op mijn nieuwe insta! Ik heb een apart fitnessaccount gemaakt --> @jc.fit90