XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (2 bezoekers)

Vrouwen aparte contest of samen?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Moet ik dan toch nog wat insturen om jullie niet laatste te laten worden?

Inb4 vriendjespolitiek top3 hier :trollface:
 
Je bent al te laat:p
 
Of je nu eerste of laatste wordt, je moet het nog steeds voor jezelf doen. Als je zelf tevreden bent, dan is de contest geslaagd! Althans, zo zie ik het toch. Ben ik trouwens de enige Belg die meedoet? :p
 
+1 ^zo zie ik het ook. Je leert ervan en het is altijd weer een stap verder komen.

Succes allemaal! :lifter: May the best man/woman win! :)
 
De laatste plek is in trek zeg :roflol: normaliter willen mensen in de top 3......
Ik moet reëel zijn en blijven, en moet ook zeggen dat mijn foto's niet super zijn, had meer in gezeten. Maar een top 3 sowieso niet, ook al was ik naar een pro-fotograaf gegaan. Ik kan zo 5 deelnemers aanwijzen die lachend boven mij eindigen. Ik wil overigens mijzelf niet tekort doen hoor, ben echt wel tevreden met de transitie en het leerproces dat ik heb doormaakt.
 
Laatst bewerkt:
Of je nu eerste of laatste wordt, je moet het nog steeds voor jezelf doen. Als je zelf tevreden bent, dan is de contest geslaagd! Althans, zo zie ik het toch. Ben ik trouwens de enige Belg die meedoet? :p
Ow, ben je Belg? Dat vergroot mijn kansen ;) :D.
 
Heel veel succes toppers!!
 
Heel veel succes gewenst iedereen!:)
 
Ik kan nergens vinden hoe je je stem moet uitbrengen en aan welke regels dat moet voldoen!
 
Ik kan nergens vinden hoe je je stem moet uitbrengen en aan welke regels dat moet voldoen!

Lijkt me vrij duidelijk. Je kan iedereen 1-5 sterren geven. Beetje verdelen is natuurlijk leuk.

Er zijn geen keiharde criteria, maar je kan kijken naar de transformatie, eindresultaat, mate van actief loggen etc.
 
Ik kan nergens vinden hoe je je stem moet uitbrengen en aan welke regels dat moet voldoen!
2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen lid zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben
 
Dat heb ik gezien ja. Maar mag je aan alle deelnemers sterren geven of alleen de (in jouw ogen) nummer 1 bijvoorbeeld.
Alles mag..

Iedereen heeft daar zijn manier voor. Sommige kijken naar transformatie, sommige puur naar fysiek, sommige nemen log gedrag mee, sommige geven een 1 tot 5 rating (beste een 5, slechtste een 1) en sommige geven bijvoorbeeld alleen de winnaar in hun ogen 5 sterren..etc etc.
 
IEDEREENMARVIN 1 STER GEVEN
:kiss:
 
:marvin:
Waar heb ik dit aan verdiend...:sad:
Ik vind je fysiek super hoor, ondanks het geMarvin, je weet het goed te compenseren en je 50 reps Leg Press (10-10-10-10-10) zijn dodelijk. :allright:

Ik twijfel nog even of ik zelf ga stemmen, aangezien ik zelf deelnemer en wel objectief moet blijven.
 
:marvin:

Ik vind je fysiek super hoor, ondanks het geMarvin, je weet het goed te compenseren en je 50 reps Leg Press (10-10-10-10-10) zijn dodelijk. :allright:

Ik twijfel nog even of ik zelf ga stemmen, aangezien ik zelf deelnemer en wel objectief moet blijven.

Waarom zou je niet zelf stemmen? Je kan toch wel beetje kritisch ook naar anderen kijken? En degene waarvan je t niet weer of niet/amper hebt gevolgd overslaan.
 
Back
Naar boven