- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet reëel zijn en blijven, en moet ook zeggen dat mijn foto's niet super zijn, had meer in gezeten. Maar een top 3 sowieso niet, ook al was ik naar een pro-fotograaf gegaan. Ik kan zo 5 deelnemers aanwijzen die lachend boven mij eindigen. Ik wil overigens mijzelf niet tekort doen hoor, ben echt wel tevreden met de transitie en het leerproces dat ik heb doormaakt.De laatste plek is in trek zegnormaliter willen mensen in de top 3......
Ow, ben je Belg? Dat vergroot mijn kansenOf je nu eerste of laatste wordt, je moet het nog steeds voor jezelf doen. Als je zelf tevreden bent, dan is de contest geslaagd! Althans, zo zie ik het toch. Ben ik trouwens de enige Belg die meedoet?![]()
.LOL
Belgen kosten mij veel verzendkosten. Dus die lopen geheid een sterretje achter bij mij.
Ik kan nergens vinden hoe je je stem moet uitbrengen en aan welke regels dat moet voldoen!
2. Regels voor het stemmenIk kan nergens vinden hoe je je stem moet uitbrengen en aan welke regels dat moet voldoen!
Dat heb ik gezien ja. Maar mag je aan alle deelnemers sterren geven of alleen de (in jouw ogen) nummer 1 bijvoorbeeld.2. Regels voor het stemmen
- Minimaal 30 dagen lid zijn
- Minimaal 50 posts geplaatst hebben
Alles mag..Dat heb ik gezien ja. Maar mag je aan alle deelnemers sterren geven of alleen de (in jouw ogen) nummer 1 bijvoorbeeld.
Waar heb ik dit aan verdiend...

Ik vind je fysiek super hoor, ondanks het geMarvin, je weet het goed te compenseren en je 50 reps Leg Press (10-10-10-10-10) zijn dodelijk.

Ik vind je fysiek super hoor, ondanks het geMarvin, je weet het goed te compenseren en je 50 reps Leg Press (10-10-10-10-10) zijn dodelijk.
Ik twijfel nog even of ik zelf ga stemmen, aangezien ik zelf deelnemer en wel objectief moet blijven.