Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huiswerk mee, Wolken Geld?Niet gelogd, wel volgens schema getraind. 💪
![]()
![]()
Nieuwe beach outfit.
![]()
Avondrit op de fiets. In Houmt Souk, de hoofdstad van het (schier)eiland Djerba, loopt zelfs een mooi geasfalteerd fietspad. Op de gebedsdag wel druk met moskeebezoekers, kinderwagens en jurken.
![]()
Ik dacht dat ik Camelus tegenkwam maar bij nader inzien bleek het Dromedaris te zijn. Op het strand waar de locals was het wel leuk..

hopelijk geen last ervan verder, met trainen ook? 
Gaat prima allemaal. Gisteren weer wat benen getraind en de leg extension gemaxt. Leg Curl nog een beetje terughoudend, maar ging goed. En gewaterpolo'd. Groter dan gemiddeld zijn heeft toch voordelen, haha.Ha! Had ik het toch goed gezienhopelijk geen last ervan verder, met trainen ook?
Hoe is het met je hamstring met lopen/normale activiteiten? Al stuk beter?
Waar ergens in Tunesië zit je eigenlijk? Ben er lang geleden een keer geweest, maar dat was vóór de aanslag en had gehoord dat het daarna tegenviel (toeristische plaatsen dan vooral), maar aan je fotos te zien heb je het wel naar je zin gelukkig![]()
Ik heb mijn gsm nooit op zak nu op vakantie al 3 dagen en geen laptop bij, echt een verademing !!!Gaat prima allemaal. Gisteren weer wat benen getraind en de leg extension gemaxt. Leg Curl nog een beetje terughoudend, maar ging goed. En gewaterpolo'd. Groter dan gemiddeld zijn heeft toch voordelen, haha.
Ik zit op het 'eiland' Djerba, één van de meer toeristische regio's.
Geen Nederlanders gezien. Heel veel Fransen en Polen, daarnaast ook Belgen en Tsjechen. Duitsers en Italianen had ik meer verwacht.
Toch even op dbb?Ik heb mijn gsm nooit op zak nu op vakantie al 3 dagen en geen laptop bij, echt een verademing !!!
Uiteraard DBB is belangrijk voor een sportman...
Hoe is je tanning