AndroidHealthClinic

Beachproof: Waar te beginnen?

Dude991

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik wil goed het nieuwe jaar in gaan, door serieus te gaan trainen en goed te gaan eten. Ik wil graag beginnen met een programma met fitness, cardio en voeding dat al vrij compleet is, en waar ik meteen aan kan beginnen.

Het probleem is echter dat ik veel van deze kant-en-klaar programma's kan vinden die zich richten op vet verbranden, maar ik wil juist spieren gainen.
Ik zoek niet het superbrede, maar meer de beachproof look.

Ik ben niet dik, een vetpercentage van 13%
Ik ben 15 jaar oud, 1.74 meter en ik weeg 59 kilo.

Ik weet dat kant en klare programma's niet echt goed zijn, maar ik begin net. Ik wil alles gewoon uitproberen. Ik heb geen toegang tot een sportschool, maar heb wel 2 dumbbells (15 kg each), een fittnessbal en binnekort Bodylastics.

Alvast hartelijk dank en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes, Dude991. :cool:

hehe al beachboys zijn er echt vroeg bij dit jaar / de term beachproof valt hier al zo vaak dat als je het op google intikt ..je zeker bij DBB uitkomt .

kijk maar op www.exrx.net voor oefeningen. gezien je leeftijd enz zou ik 2 of 3 x per week full body doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel van plan hier serieuzer mee aan de slag te gaan, dan sommige andere die 4 weken van te voren zich dood crunchen. :p

En wat moet ik doen aan cardio/voeding? Zijn hier voorbeelden van die ik meteen kan toepassen?

Squat, deadlift, bench, rows, dip, mp

Beachproof: Waar te beginnen? --> on da beach :D

volgens mij zijn de materialen die je tot je beschikking hebt veel te beperkt om serieus te trainen. waarom ga je niet gewoon naar een gym?

superdude:P

Squat, deadlift, bench, rows, dip, mp en melk

:sd:

(super)dude1991. en idd met dumbbells kan je maar zeer beperkt trainen, dus zal moeilijk worden om aan die "beachproof" look te komen.

Ik zou nu beginnen met een regenjas aan te trekken als je naar het strand gaat.

Squats and milk.

dude991,
Twee dumbbells zijn zeker genoeg om mee te starten, maar voor serieus en intensief trainen heb je zoals al gezegd meer nodig. Als ik jou was zou ik gewoon met twee dumbbells beginnen. er valt veel oefeningen te doen ook met maar twee dumbbells en aangezien je 15 jaar bent zou ik nu gewoon met die dumbbells beginnen, of je daarmee je voorgenoemen ''beachproof look'' gaat verwezelijken is helemaal aan jezelf.

succes

Yama

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb me nu aangemeld bij een sportschool.
Bedankt iedereen.

Ik heb me nu aangemeld bij een sportschool.
Bedankt iedereen.

mooizo. Nu zou je bij je instructeur door kunnen geven welke oefeningen je graag wilt doen en je doel, en zo kan hij je de uitvoering goed uitleggen en met welk gewicht te beginnen. En begin gelijk met goede voeding, hier op 't forum vanalles over te vinden...succes!

vraag of je mag squaten en deadliften als dit niet mag zoek een andere sportschool

Terug
Naar boven