KingsizeXXL
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Word is born homie.
Bedankt, er zit eindelijk vooruitgang in na eeuwen van schande.Die cg is wel bruut. Dat word nog eens wat met die bench van je.![]()
Hehe thnx man.

Nu de rest nog!!11einz!11
volgende week meer dan 3 reps proberen met 70 op de MP.
Jep gehaald en daar ging het om, die power laterals zijn wel goed. Eerst deed ik altijd strikte raises maar hierdoor is de zijkant een stuk voller/sterker geworden.Yeah.
En massa's volume op de assistance. Misschien probeer ik die power laterals ook wel eens.
Thnx man.
Waarom kies je ervoor om voor een 1RM te gaan na eerst al 7 zware singles gedaan te hebben?
FadderMakker doet vrijwel nooit 1RM, dat is een zeldzaamheid. Ik denk dat z'n 1RM wat hoger ligt, rond de 190 a 195.
Planning was volgens mij 10 singles met 175, maar hij was het beu dus dan maar wat hoger in gewicht.
Kan toch een vergissing zijn.Maar hij heeft toch nog nooit 1x185 gedaan, he? Snap niet waarom je dat dan wilt proberen na zoveel zware singles. Is ook niet echt goed uitgedraaid aangezien hij zo heeft moeten grinden, precies.
Nee. Je denkt die 175 gaat zo makkelijk ik gooi er 185 op. Laten we maar wachten wat Faddermakker te zeggen heeft.