Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die roemeense lifts zijn niet normaal. Wanneer switch je weer over op regular?

Bedankt Vladi Vledermaus (goede naam beginner20), ik ga voorlopig geen conventional deadlift meer doen omdat mijn doelen daar niet meer liggen.Die roemeense lifts zijn niet normaal. Wanneer switch je weer over op regular?
volgens mij komen er dan echt belachelijke pr's
laat em dus nog maar even wachten voor onze ego's![]()
hehe met die ego's zit het wel goed lijkt me want vandaag werd ik eventjes op mijn plaats gezet. Zal wel beetje overtrained/reached zijn denk ik, de omstandigheden waren verder sowieso niet ideaal om te pompen maar goed dat mag geen excuus zijn.Jammer van je squats, was het echt kracht of misschien zenuwen/tussen de oren.
Ben overigens groot fan van je RDL's.
Geen idee, ergens tussen de 90 en 120 denk ik.
Binnenkort dan, binnenkort... dan een life fitness machine lower body schema opstellen.Nog geen 200 kg bro... Niet genoeg gewicht om te retiren dus!![]()
Gelukkig is het nu al wat minder warm, voorlopig ga ik dat doen ja op de squats. Straks weer overschakelen naar 3'tjes denk ik.Het is gewoon ****ing benauwd. Zweten als een otter.
Bij squats elke week hetzelfde volume hanteren + 5kg?
Idd toch weer even wennen na die singles.godsgruwelijk volume ook ja @ squats, ondanks het relatief lage gewicht
Waarom stiff legged ipv romanians? Doe je ze met bolle rug?