Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou wel mooi zijn maar 1 min is niet te doen, als het maar iedere keer iets sneller gaat is het goed.Push ups gaan de goede kant op, als je er elke training een minuut af kunt halen zit je zo op de 5 minuutjes.
Wie weet man, wij gebruiken wel van die pushup steunen dat scheelt ook wel wat.waarschijnlijk doe je ze nu al in minder dan 3 minuten als je ze aan het begin van je training zou doen
Monster speed pushups dan Vladiwostok.
Wie weet man, wij gebruiken wel van die pushup steunen dat scheelt ook wel wat.
Het draait allemaal om perceptie Starter20, net als in de wondere wereld van het lichaamsbouwen. Misschien moet ik alles dan maar onder elkaar zetten dan lijkt het nog wat.het volume valt haast niet op als je snel leest, maar kk nice bench + total volume man
Thnx cuzzz, ik denk dat ik de volgende keer 3x5x107.5 ga proberen.
Op het moment nog wel!
Maximum bro-fist!
Ik ook maar toch doe ik het, dan schreeuw ik keihard door de gym 'BEEST MODUS AAN!' en dan lukt het wel.Lekker volume op de DL. Ik kan mij altijd moeilijk motiveren om meer dan een paar werksetjes te doen voor DL.
Bedankt de meest luuk van ons allen, volgende keer de mp3 speler maar op.Stevig volume op de deadlift man, echt sterk (ondanks die grafmuziek op de achtergrond en al die idioten om je heen).