Fitness Seller

Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt man, ik heb het lekker basic gehouden.

Nice man. Je hebt hier wel pittig naar opgebouwd of niet.
Ik denk dat als ik grotere stappen had gemaakt ik wellicht de 200 niet had gehad, op deze manier ben je goed opgewarmd.

Ah, dus je bent volgend jaar te bewonderen op de 'DBB Fotocontest 2011'? Props voor je squat.
Bedankt Dekhengst, willen jou trainingen wat vlotten? Die kans is zeker aanwezig, ik ben al aan het zoeken voor een posing trunks.

200 had je toch al eens gesquat?
Nee swa, 190 was mijn pr.

Oh zo, tsja ik max pas als ik zeker weet dat ik een pr kan zetten over het algemeen. Inmiddels gaat de progressie niet meer zo hard dus vaak maxxen zit er dan ook niet in.

Thnx bro.

3-09-10 (UB2)
Toepress:
24x210
19x210
13x210

Standing calve raise:
3x

Military press:
20x45
15x45

Chin ups:
Zoveel mogelijk 5'jes

Barbell rows:
14x110
11x110
8x110

Shrugs:
20x140
17x145

Push ups:
100 @ 9.30

Hammer curls:
8x16
8x18
8x20
8x22
8x24

Side raise machine:
Opgewerkt naar 8x65

Dikke training weer man, hoe ga je nu eigenlijk de komende trainingen aanpakken in je cut-periode?

Gewoon zelfde, hooguit wat minder volume maar voorlopig nog niet.

Bedankt Dekhengst, willen jou trainingen wat vlotten? Die kans is zeker aanwezig, ik ben al aan het zoeken voor een posing trunks.

Hehe, nice! Ben momenteel te druk met andere dingen bezig waardoor de tijd en zin ontbreken om te loggen, maar er wordt nog steeds fanatiek getraind. Ik word in ieder geval nog steeds sterker.. en dat is altijd goed! Over een paar weken open ik hier wel weer een log, aangezien er in december weer een wedstrijd op de planning staat.

Harde rows. Sta je par of meer yates?

Nette training, sterke rows!

Hehe, nice! Ben momenteel te druk met andere dingen bezig waardoor de tijd en zin ontbreken om te loggen, maar er wordt nog steeds fanatiek getraind. Ik word in ieder geval nog steeds sterker.. en dat is altijd goed! Over een paar weken open ik hier wel weer een log, aangezien er in december weer een wedstrijd op de planning staat.

Ok klinkt goed man, ben benieuwd naar je nieuwe log. Was even bang dat je een blessure had oid waardoor je niet kon pompen.

Harde rows. Sta je par of meer yates?
Ik doe ze zoals deze gasten in dit filmpje, vanaf 1:28.

http://www.youtube.com/watch?v=MzxE1jHkYno&feature=player_embedded

Nette training, sterke rows!
Bedankt man.

6-09-10 (UB1)
Floorpress:
5x100
5x110
3x120
12x80 (close grip)

Benchpress:
11x90
13x80

Hammer chins:
20 reps totaal weighted

Row machine (neutral grip):
4x15

Rock 'n rolls:
10x24
15x20
17x16

Seated side raises:
3x15x8

Comment: Hieronder nog een filmpje van de 110 fp, kunnen jullie eens zien hoe ik die uitvoer. Overigens ben ik met dieeten begonnen en start met 3849 kcal per dag.

http://www.youtube.com/watch?v=kCVSIFq_G00

Laatst bewerkt:
Beste hoeveelheid om op te cutten. Hoeveel kcal zat je eerst dan? En wat eet je zoal?

Mooie presses en een buffe rug.. doe je expres relatief wijde grip en ellebogen naar buiten?

sterke shit man, sterk nog ff mnet pauze op het einde

Nice Floor Press. Ziet er easy uit. Je bent ook best buff, knapperd!

Beste hoeveelheid om op te cutten. Hoeveel kcal zat je eerst dan? En wat eet je zoal?

Mooie presses en een buffe rug.. doe je expres relatief wijde grip en ellebogen naar buiten?

Ik heb nooit enig profijt gemerkt van close grip floor presses. Heb ik ook tegen Leo gezegd. Ik denk dat je ze beter wijd kan doen, dan "voelen" ze ook nuttig.

En alsnog heb ik trek zo nu en dan maar ja dat hoort erbij, veel water drinken helpt wel wat en over een paar weken waarschijnlijk weer amp2 erbij. Geen idee hoeveel kcal ik eerst zat maar ik denk wel zeker 1000 meer. rond de 5000 schat ik. Geregeld burger king na de training, choco en meer calorie rijk beleg en koekjes/chips en ook meer noten enzo dus dat tikt wel aan.

Dit is mijn huidige cut schema:

1: 500 gr kwark + 45 gr whey + banaan, 2x visolie, 4x biergist = 619 kcal

2: 3x brood met pindakaas + 500 ml melk = 740 kcal

3: 50 gr brinta + 500 ml melk + blik tonijn = 544 kcal

4: 45 gr whey + appel + banaan = 359 (post workout)

5: avondeten + 45 gr whey, 2x visolie, multi en 4x biergist = 550 ongeveer

6: 166 gr kipfilet in olijfolie + blik tonijn = 428 kcal (soms roerbak gr erbij)

7: 500 gr kwark + 50 gr cashew noten = 609 kcal

Totaal: 3849 kcal

Thnx man, zo press ik het liefst eigenlijk vanwege mijn redelijk lange armen ook en ben ik het sterkst. Bij de bench krijg ik dan last van mijn schouders als ik erg zwaar ga, floorpress nergens last van en je traint je borst/triceps net zo goed als bij gewone bench imo. Daarom floorpress als hoofdoefening en dan zelfde wijde grip op bench / incline etc maar dan wat lichter en hogere reps.

sterke shit man, sterk nog ff mnet pauze op het einde
Bedankt chefkok.

Nice Floor Press. Ziet er easy uit. Je bent ook best buff, knapperd!
:cool::o:p

Training van gisteren:

8-09-10 (LB)
Squat:
10x160
3x170
6x150
10x120 (paused)

Stiff legged deadlift:
8x180

Legpress:
1x16

Leg extensions:
2x20

Ab circuit (v-ups, sprinter situps, crunches):
2x

Laatst bewerkt:
10-09-10 (UB2)
Toepress:
23x215
19x215

Standing calve raise:
2x

Military press:
18x50
10x50

Hammer chins / pull ups:
Zoveel mogelijk 5'jes.

CS row:
1x8
1x10

Lat pulldown (wijde greep slow ecc):
15x65

Push ups:
100 @ 10.18

Bilateral dumbbell curl:
8x20
8x22

Fly machine:
2x @ 85kg

Comment: Goede training, push ups vielen echter tegen kwa tijd misschien omdat ik de eerste set al vrij all out was gegaan en dat had ik de vorige keer niet gedaan.

@ je cutschema... zou je je carbs niet willen gaan verplaatsen naar alleen bij je ontbijt + rondom training... die shit werkt gegarandeerd... als je gaat cutten lijkt het me wel een goed idee om geen carbs te happen op moment dat je ze niet nodig hebt

Big-E probeert je te saboteren omdat jij recentelijk 200 hebt gesquat en hij niet meer sinds het jaar van de kruik. Niet luisteren anders eindig je net zo.

Laatst bewerkt:
@Starterzweinull: Bedankt voor je suggestie maar het gaat toch voornamelijk om kcal in vs uit. Bovendien loop ik meestal een paar uur per dag vanwege mijn werk en fiets ik veel dus komt wel goed.

@Jesaja: :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven