Beste hoeveelheid om op te cutten. Hoeveel kcal zat je eerst dan? En wat eet je zoal?
Mooie presses en een buffe rug.. doe je expres relatief wijde grip en ellebogen naar buiten?
En alsnog heb ik trek zo nu en dan maar ja dat hoort erbij, veel water drinken helpt wel wat en over een paar weken waarschijnlijk weer amp2 erbij. Geen idee hoeveel kcal ik eerst zat maar ik denk wel zeker 1000 meer. rond de 5000 schat ik. Geregeld burger king na de training, choco en meer calorie rijk beleg en koekjes/chips en ook meer noten enzo dus dat tikt wel aan.
Dit is mijn huidige cut schema:
1: 500 gr kwark + 45 gr whey + banaan, 2x visolie, 4x biergist = 619 kcal
2: 3x brood met pindakaas + 500 ml melk = 740 kcal
3: 50 gr brinta + 500 ml melk + blik tonijn = 544 kcal
4: 45 gr whey + appel + banaan = 359 (post workout)
5: avondeten + 45 gr whey, 2x visolie, multi en 4x biergist = 550 ongeveer
6: 166 gr kipfilet in olijfolie + blik tonijn = 428 kcal (soms roerbak gr erbij)
7: 500 gr kwark + 50 gr cashew noten = 609 kcal
Totaal: 3849 kcal
Thnx man, zo press ik het liefst eigenlijk vanwege mijn redelijk lange armen ook en ben ik het sterkst. Bij de bench krijg ik dan last van mijn schouders als ik erg zwaar ga, floorpress nergens last van en je traint je borst/triceps net zo goed als bij gewone bench imo. Daarom floorpress als hoofdoefening en dan zelfde wijde grip op bench / incline etc maar dan wat lichter en hogere reps.
sterke shit man, sterk nog ff mnet pauze op het einde
Bedankt chefkok.
Nice Floor Press. Ziet er easy uit. Je bent ook best buff, knapperd!

Training van gisteren:
8-09-10 (LB)
Squat:
10x160
3x170
6x150
10x120 (paused)
Stiff legged deadlift:
8x180
Legpress:
1x16
Leg extensions: