- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor de clip, dit is ong mijn doel als ik klaar ben met dieten!
Serieuze gelaatstrekken horen bij een dergelijke serieuze aangelegenheid. Serious arm training is serious.Serieuze gelaatstrekken tijden het oppompen van de Smith & Wesson, goed bezig ouwe pomper.
Trainen op haat gaat altijd.haha ranzig fijn... dat je daarna uberhaupt nog kon trainen![]()
Ja wie weet, wel meer dan 1 set dan (als het mag tenminste).Sterke rep-out man, volgende keer een rep-out met 210? (als het mag tenminste)
Thnx V. Dat zou kunnen, maar ik ben niet zo hardcore als de meest Luuk van ons allen dus ik houd het maar bij straps.Alweer sterke dl!! En volgende keer gewoon shrugs doen zoals Luukste ze doet.Dan heb je geen straps nodig.
Tsja, ik moet ze denk ik in het vervolg niet meer uitlenen aan mensen die er 300 kg shrugs mee gaan doen.Wordt wel lastig als je geen hook-grip gewend bent, hehe.
Wel klote van die straps man, wat een pauper-kwaliteit ook...
Dat is aardig van je maar ik heb van dit paar er dus nog eentje over, en van het vorige paar had ik ook nog een bewaard dus dan heb ik weer een "nieuw" paar.ik heb nog wel streps voor je man neem ze vd week mee![]()
Thnx brah, tot nu toe wel chest pumping maniac.Dikke squat, je weet je kracht goed vast te houden.
Eerst woog ik een kleine 107, dus het gaat de goede kant op. Idd kracht blijft tot nu toe goed behouden (even afkloppent*ring hoeveel kg ben je al kwijt dan, was je niet 107 ofzo? Je behoudt je kracht goed dan. Die 2x5x110 op de bench zijn ook pr's of niet?
) vorige keer bij het dieeten ook, bench is idd een pr'tje.