harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep heb het idee van wel, deadlift voelt ook alsof ik daar nog flink wat sterker in kan worden.Holy kanker! Good stuff man. Er zit nog veel meer in..
Bedankt E, idd ik wilde die 250 toch nog dit jaar doen. Zou ook eens tijd worden maar toch lekker als het dan lukt.jezus wat een brute lifts man!
congrats... lekkere afsluiter van het jaar zo

Idd cameraman, dat is het uiteindelijke doel.
Bedankt Kane, voelde vrij zwaar maar eigenlijk ging ie best makkelijk ja.
Hehe, denk het. 300 lijkt me niet realistisch aankomend jaar en zoveel haast heb ik ook niet. 280 lijkt me een mooi doel om naar toe te werken.Gaat easy, Deadlift-monster! Wat is je doel voor 2010? 280 sowieso, he?
Bedankt Frenkpie, ja beetje uit verhouding is het wel maar ik heb mij er inmiddels bij neergelegd. Bench/Oh gaat wel vooruit maar gewoon een stuk trager. Overigens zie ik bv g-men dezelfde verhoudingen hebben ongeveer, zo'n 140 kg verschil tussen b/dl dus met die gedachte troost ik mij dan maar.pfff damn.. erg strak man ! Je deadlift is buiten porportioneel sterk ivm je bench/OH zeg..![]()
Lol, mijn oh press tijd komt nog wel!Faddermakker is de geëvolueerde versie van mij (op OH na).![]()
Thnx Vladi ^^Jij bent gewoon een replica van hem.
Ongelofelijk sterk FM.
Hehe, ja ik was er ook wel blij mee. Ging voor de 7 reps met 200 maar dan mooi om te zien hoe je daar overheen gaat.
Lol bedankt, begint iets te worden nu.
Jep 120 moet nu wel lukken.2x115 nice dus dan is 120 een eitje man 4januari gaan we weer knallen !! ..
Lol bedankt, begint iets te worden nu.
Jep 120 moet nu wel lukken.
30-12-09 (BENEN)
Squat:
6x1x175
10x130
10x120
10x110
10x100
12x100
Romanian deadlift:
12x110
12x130
12x110
15x90
Dumbbell lunges:
3x @ 22kg
Situps:
20x +10
12x +10
8x +10
12x BW
Comment: Voortaan ga ik op mijn squat dag meer op squat focussen dus wat high rep setjes erna voor meer massa/kracht in mijn benen. RDL zal ik nog wel doen maar dan gewoon enkel als assistance en daar zal de focus ook niet meer liggen. Heb nu ook gruwelijke spierpijn dus dat beloofd wat morgen, was die high rep squats niet meer gewend. Tempo zat er goed in want ik wisselde af met Luukste, hij een setje daarna ik weer meteen. Moet alleen nog ff zien wat ik met de deadlift doe want die singles heb ik wel gehad.

Squat boeit me ook wel maar deadlift vind ik idd belangrijker omdat die lift mij ook beter ligt. Echter wil ik ook graag 200 squatten en ben ik het legpressen wat zat geworden. Kijken of als ik wat meer aandacht aan mijn squat besteed mijn begin van de deadlift makkerlijker gaat. En vergeet de outer quad sweep niet, die moet ook ontwikkeld worden.squat je nu ook eigenlijk gericht op deadlift progressie? dus zelfde stance enzo, want alles staat toch wel een beetje in teken van de deadlift bij jou? (wat uiteraard bruut is)
ik heb het idee dat squat progressie je minder boeit
Thnx man.
Schat zo rond de 190 inmiddels, vrij snel omhoog gegaan als ik zo terug kijk.Nice squatting ook hoor! Wat denk je dat je 1RM is?
Squat > legpress, over een tijdje kan het weer andersom zijn.
Hmmm ken ik niet, ff googlen.en ben je inmiddels Altered Beast(Beastmode)doet me denken aan de Sega game![]()
Bedankt andy, even wat anders weer.
Vooruit dan omdat jij het bent.
Jeah buddy!
Thnx G, ik dank mijn gains dan ook aan een anabole combinatie van burger king, doner, en chocomel zo nu en dan.250. Hondsbrutaal. Je ziet er in dat filmpje ook wat larger and in charger uit.
Binnenkort een keertje, moet nu wel lukken lijkt me... aan de andere kant met mijn epische 1rm bench verleden weet je het nooit. De ijzergod kan genadeloos toeslaan op momenten dat je het het minst verwacht.Bench gaat echt goed man, wanneer ga je nou eens 120 drukken?